was ook niet mijn planning hoor, zat een serie te kijken en toen hing ik ook in de dts en ach was wel gezellie, na de downtime naar boven gelopenquote:Op zondag 1 maart 2020 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, nou ik blijf daar echt niet voor op hoor
Was grapje vlgs mij?quote:Op zondag 1 maart 2020 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das waar
Ik dacht dat Limoentjuh zou gaan voor de maand maart
Wauw, zo lang op gebleven.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
was ook niet mijn planning hoor, zat een serie te kijken en toen hing ik ook in de dts en ach was wel gezellie, na de downtime naar boven gelopen
O oke, nou van mij had ze gemogen hoor.quote:
ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, zo lang op gebleven.
Ik zag wel dat het druk was geweest aan de lijst
Iedereen is weer van stal gekomen om mee te doen.
Las dat jij ook niet lang blijft, je vertrekt weer als je beter bent?quote:
Morguh Jippiequote:
ja dat ligt idd wel in de planningquote:Op zondag 1 maart 2020 09:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las dat jij ook niet lang blijft, je vertrekt weer als je beter bent?
Zie je het hier als een soort herstellingsoord![]()
Zou het wel jammer vinden als je weer gaat.
O ja zeker,maar dat begreep ik eruit. Ze zou in mei gaan ofzo?quote:Op zondag 1 maart 2020 09:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O oke, nou van mij had ze gemogen hoor.
Jammer, hoop dat je je bedenkt en af en toe toch komt posten.quote:
Moen kan het winnen met alleen overdag hier te zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Das waar
Ik dacht dat Limoentjuh zou gaan voor de maand maart
Nog een dagje vrij is ook lekkerquote:
Dat was altijd al wel de bedoeling en dat zei ze ook laatstquote:Op zondag 1 maart 2020 09:50 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
O ja zeker,maar dat begreep ik eruit. Ze zou in mei gaan ofzo?
Snachts dts breekt je opquote:Op zondag 1 maart 2020 09:51 schreef Nizno het volgende:
wie weet. maar korte nachtjes als deze doe ik in elk geval niet meer
Dat doe ik nooit, ik gooi zo tegen 18 uur mijn laptop uit en dan kijk ik af en toe nog mee op me foon of ipad. Maar vanaf 22.30 is het afgelopenquote:Op zondag 1 maart 2020 09:51 schreef Nizno het volgende:
wie weet. maar korte nachtjes als deze doe ik in elk geval niet meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |