waar gaat die over?quote:Op zondag 1 maart 2020 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
dat zeker momenteel volg ik locke and keys.
ik kijk geen netflix of videoland dus geen ideequote:Op zondag 1 maart 2020 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik mis wel een optie om makkelijk series uit je verder kijken lijst te verwijderen.
fantasy serie 3 kinderen vinden magische sleutels in een huis en er gebeuren horror dingen.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar gaat die over?
hoorde er meer over maar geen idee welke kant dat op gaat
ah nee niet mijn ding.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
fantasy serie 3 kinderen vinden magische sleutels in een huis en er gebeuren horror dingen.
haha ze maken referenties naar narnia het is wel volwassener als dat.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah nee niet mijn ding.
net als narnia soort van klinkt dit tenminste
ja maar dat soort is niet mijn dingquote:Op zondag 1 maart 2020 02:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
haha ze maken referenties naar narnia het is wel volwassener als dat.
die titel zegt me wel wat.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dat soort is niet mijn ding
Now You See Me ook gezien. was leuk maar eigenlijk lag dat ook al niet echt in mijn straatje.
deel 2 lukte ook niet om te kijken
kijken toch andere ookquote:Op zondag 1 maart 2020 02:16 schreef Nizno het volgende:
ow dus je kijkt eigenlijk illegale sites die je niet zou behoren te kijken
is niet illegal hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 02:16 schreef Nizno het volgende:
ow dus je kijkt eigenlijk illegale sites die je niet zou behoren te kijken
dat werkt niet daar bruik je de cpf nummer van brasilienquote:Op zondag 1 maart 2020 02:19 schreef Nizno het volgende:
ja maar ja dan heb je niet te klagen over de kwaliteit he
als je officiele sites zou gebruiken en betalen zou je prima kwaliteit krijgen
oh ja dat is een filmquote:
jaquote:
persee anderen blokken ook niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:22 schreef Nizno het volgende:
wrom zou ik jou een punt laten? das niet het spel he
neh hoor 50secquote:
ik heb een goed gesprek met hem, reageer netjes met 50secquote:Op zondag 1 maart 2020 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
persee anderen blokken ook niet.
slim spelen
waar?quote:
kon hij daar al webjes schieten?quote:Op zondag 1 maart 2020 02:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
vind de eerste Spider-man film toch de beste.
ja uit zijn handenquote:
whoequote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 01-03-2020 02:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |