waar gaat die over?quote:Op zondag 1 maart 2020 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
dat zeker momenteel volg ik locke and keys.
ik kijk geen netflix of videoland dus geen ideequote:Op zondag 1 maart 2020 02:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik mis wel een optie om makkelijk series uit je verder kijken lijst te verwijderen.
fantasy serie 3 kinderen vinden magische sleutels in een huis en er gebeuren horror dingen.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
waar gaat die over?
hoorde er meer over maar geen idee welke kant dat op gaat
ah nee niet mijn ding.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
fantasy serie 3 kinderen vinden magische sleutels in een huis en er gebeuren horror dingen.
haha ze maken referenties naar narnia het is wel volwassener als dat.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah nee niet mijn ding.
net als narnia soort van klinkt dit tenminste
ja maar dat soort is niet mijn dingquote:Op zondag 1 maart 2020 02:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
haha ze maken referenties naar narnia het is wel volwassener als dat.
die titel zegt me wel wat.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dat soort is niet mijn ding
Now You See Me ook gezien. was leuk maar eigenlijk lag dat ook al niet echt in mijn straatje.
deel 2 lukte ook niet om te kijken
kijken toch andere ookquote:Op zondag 1 maart 2020 02:16 schreef Nizno het volgende:
ow dus je kijkt eigenlijk illegale sites die je niet zou behoren te kijken
is niet illegal hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 02:16 schreef Nizno het volgende:
ow dus je kijkt eigenlijk illegale sites die je niet zou behoren te kijken
dat werkt niet daar bruik je de cpf nummer van brasilienquote:Op zondag 1 maart 2020 02:19 schreef Nizno het volgende:
ja maar ja dan heb je niet te klagen over de kwaliteit he
als je officiele sites zou gebruiken en betalen zou je prima kwaliteit krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |