omdat ik goed benquote:
Lion King idd ook errug goed!!quote:Op zondag 1 maart 2020 02:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
Aladdin en the lion king blijven toch wel de favoriet.
ja wel het origineelquote:
sowiesoquote:
ook lekkerquote:Op zondag 1 maart 2020 02:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goedenavond!
Net in bed na een 12 urig werkdagje.
computer animatie diertjes.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
sowieso
met echte diertjes is niet mijn ding
denk er om... ksst!!quote:Op zondag 1 maart 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Ze stuurt nizno.rar rond zodat even niemand oplet?
ja werkt goedquote:Op zondag 1 maart 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 maart 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
grinnik don't worry er is en komt nooit een nizno.zipquote:
zal ik zips maken van BBBrazil?quote:Op zondag 1 maart 2020 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
alle van die wc filmpjes zo als de dames uit big Brother Brazilië.
Dat zei sky vorig jaar ook en die hielt zich daar ook niet aanquote:Op zondag 1 maart 2020 02:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
grinnik don't worry er is en komt nooit een nizno.zip
hahahahahahahahaquote:Op zondag 1 maart 2020 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zij sky vorig jaar ook en die hielt zich daar ook niet aan
ik wil ook helemaal geen streamquote:
zij ?quote:Op zondag 1 maart 2020 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zij sky vorig jaar ook en die hielt zich daar ook niet aan
mario vast blij meequote:
Dat was een feestje hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 02:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
hahahahahahahaha
verdorie heb ik die zip helemaal gemist
ja allemaal kleine wormpjes op de foto'squote:
Het zeewater was ook wel erg koud die dagquote:Op zondag 1 maart 2020 02:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja allemaal kleine wormpjes op de foto's
ja dat geloof ik best.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Het zeewater was ook wel erg koud die dag
Oh mevrouw is alleen maar hemarookworsten gewendquote:Op zondag 1 maart 2020 02:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat geloof ik best.
tis egwel een mini
mevrouw heeft alleen seks met vrouwen dus is niets gewendquote:Op zondag 1 maart 2020 02:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh mevrouw is alleen maar hemarookworsten gewent
een zitze is een speen.... bedoel je slapen ofzo?quote:
Lesbische vrouwen eten nooit worst bij de hema? Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op zondag 1 maart 2020 02:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
mevrouw heeft alleen seks met vrouwen dus is niets gewend
nee meetingquote:Op zondag 1 maart 2020 02:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
een zitze is een speen.... bedoel je slapen ofzo?
hahahaquote:Op zondag 1 maart 2020 02:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Lesbische vrouwen eten nooit worst bij de hema? Ik weet niet waar je het over hebt
das 40+ meetquote:
hij vind het vervelend dat ze nog niet online zijn denk ikquote:
lekker cd en die damon heeft inderdaad een grappig accentquote:
klinkt idd wel een lekker accentje.quote:
staat country house ook op dat album?quote:Op zondag 1 maart 2020 02:56 schreef devzero het volgende:
[..]
lekker cd en die damon heeft inderdaad een grappig accent
heerlijk dat britsquote:Op zondag 1 maart 2020 02:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt idd wel een lekker accentje.
ik heb laatst een hele serie clipjes van graham norton gekeken, zitten ook goeie accetjes tussen
jah. hoewel ik er niet aan zou moeten denken om samen te leven met een britse. zou na een dag er wel klaar mee zijn, net als 1 die knauwt vanuit stadskanaal ofzoquote:
Nee, maar moest wel even zoeken dat hij op de great escape staatquote:Op zondag 1 maart 2020 02:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
staat country house ook op dat album?
limbo gespotquote:Op zondag 1 maart 2020 02:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah. hoewel ik er niet aan zou moeten denken om samen te leven met een britse. zou na een dag er wel klaar mee zijn, net als 1 die knauwt vanuit stadskanaal ofzo
Dat is wel mn favoriet, vind song 2 eigenlijk niet zo heel veel aan behalve dan nostalgie omdat die op fifa 2003 stond ofzoquote:Op zondag 1 maart 2020 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, maar moest wel even zoeken dat hij op de great escape staat
nee hoor zit niet van van knoal wegquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 02:59 schreef mario390 het volgende:
waar niemand weet wat ze genomen hebben bij song 2
ik ben drents gronings en friestalig opgevoed dus niet uit de buurt van limboquote:
noodlotquote:
Een echte wereldburger dusquote:Op zondag 1 maart 2020 03:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben drents gronings en friestalig opgevoed dus niet uit de buurt van limbo
hoewel ik dat door de extra dialecten in opvoeding wel prima kan verstaan
cheeseburger is wel lekkerquote:
ik speel mk 11quote:
Ken ik (nog) niet, maar ben nu "gretel" aan het luisteren (was de eerste hit)quote:Op zondag 1 maart 2020 03:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb ik jou wel eens alex g laten luisteren? vind je misschien ook wel tof
hij kijkt de nachtstreams en ziet ineens dat de zon nog schijnt... geen idee dat het een andere tijdzone betreftquote:Op zondag 1 maart 2020 03:06 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Arme mario, zijn de douchestreams weer eens onbereikbaar
quote:Op zondag 1 maart 2020 03:04 schreef mario390 het volgende:
de vresselijkste english praten Marti Pellow (Wet Wet) en Jim Kerr
en daar sloeg het noodlot toe?quote:
Ahja die is erg chill, 1 van de drie beste nummers op hun nieuwe album (samen met hope en southern sky) Over paar dagen staat ie in paradiso maar was net te laat met kaartjes.quote:Op zondag 1 maart 2020 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Ken ik (nog) niet, maar ben nu "gretel" aan het luisteren (was de eerste hit)
mario leeft in een andere tijdzone, dus daar heeft hij geen last van.quote:Op zondag 1 maart 2020 03:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij kijkt de nachtstreams en ziet ineens dat de zon nog schijnt... geen idee dat het een andere tijdzone betreft
van mij hoeft er geen saus op. maar als jij dat wil bestquote:
wat praat je? ik weet wel dat daar 23 00 is maar de stream niet gefixed de zijn op vormittag stand somige cams niet alle, showercam is downquote:Op zondag 1 maart 2020 03:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
hij kijkt de nachtstreams en ziet ineens dat de zon nog schijnt... geen idee dat het een andere tijdzone betreft
ook weer waarquote:Op zondag 1 maart 2020 03:10 schreef devzero het volgende:
[..]
mario leeft in een andere tijdzone, dus daar heeft hij geen last van.
currysaus is wel lekker, maar niet op burgers. Ik maak de laatste tijd wel steeds vaker bonenburgers klaar en daar doe ik ook amper saus op.quote:Op zondag 1 maart 2020 03:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
van mij hoeft er geen saus op. maar als jij dat wil best
als het maar geen curry is
ik had vandaag op werk bonenkroketjes op, die waren erg lekkerquote:Op zondag 1 maart 2020 03:12 schreef devzero het volgende:
[..]
currysaus is wel lekker, maar niet op burgers. Ik maak de laatste tijd wel steeds vaker bonenburgers klaar en daar doe ik ook amper saus op.
ik verwachte een mariodeuntjequote:Op zondag 1 maart 2020 03:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ahja die is erg chill, 1 van de drie beste nummers op hun nieuwe album (samen met hope en southern sky) Over paar dagen staat ie in paradiso maar was net te laat met kaartjes.
Dit is mijn favoriet, gewoon qua lyrics en vibe die het geeft
nee. alleen een frikandel mag met mayo en curry maar dan niet open gesneden maar gewoon om te dippen.quote:Op zondag 1 maart 2020 03:12 schreef devzero het volgende:
[..]
currysaus is wel lekker, maar niet op burgers. Ik maak de laatste tijd wel steeds vaker bonenburgers klaar en daar doe ik ook amper saus op.
Ken ik niet, maar klinkt goed.quote:Op zondag 1 maart 2020 03:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik had vandaag op werk bonenkroketjes op, die waren erg lekker![]()
Ik heb al zo lang geen frikandel meer gegeten, ik weet eigenlijk niet eens of ik het nog misquote:Op zondag 1 maart 2020 03:13 schreef Nizno het volgende:
nee. alleen een frikandel mag met mayo en curry maar dan niet open gesneden maar gewoon om te dippen.
een speciaal moet met ketchup
stomme engelsenquote:Op zondag 1 maart 2020 03:17 schreef Nizno het volgende:
op t werk hadden ze tijd geleden een boerenkoolburger
maar die slimmeriken hebben alle menu's ook in t engels er bij staan
lees je een kale burger, maar er zat van alles op dus hij was heel niet kaal
dat klinkt ook al gewoon niet lekkerquote:Op zondag 1 maart 2020 03:18 schreef devzero het volgende:
Ik heb laatst wel een rode bieten burger gehad, die was toch minder (weinig smaak aan)
met een hele zware stemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |