klinkt idd wel een lekker accentje.quote:
staat country house ook op dat album?quote:Op zondag 1 maart 2020 02:56 schreef devzero het volgende:
[..]
lekker cd en die damon heeft inderdaad een grappig accent
heerlijk dat britsquote:Op zondag 1 maart 2020 02:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
klinkt idd wel een lekker accentje.
ik heb laatst een hele serie clipjes van graham norton gekeken, zitten ook goeie accetjes tussen
jah. hoewel ik er niet aan zou moeten denken om samen te leven met een britse. zou na een dag er wel klaar mee zijn, net als 1 die knauwt vanuit stadskanaal ofzoquote:
Nee, maar moest wel even zoeken dat hij op de great escape staatquote:Op zondag 1 maart 2020 02:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
staat country house ook op dat album?
limbo gespotquote:Op zondag 1 maart 2020 02:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah. hoewel ik er niet aan zou moeten denken om samen te leven met een britse. zou na een dag er wel klaar mee zijn, net als 1 die knauwt vanuit stadskanaal ofzo
Dat is wel mn favoriet, vind song 2 eigenlijk niet zo heel veel aan behalve dan nostalgie omdat die op fifa 2003 stond ofzoquote:Op zondag 1 maart 2020 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Nee, maar moest wel even zoeken dat hij op de great escape staat
nee hoor zit niet van van knoal wegquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 02:59 schreef mario390 het volgende:
waar niemand weet wat ze genomen hebben bij song 2
ik ben drents gronings en friestalig opgevoed dus niet uit de buurt van limboquote:
noodlotquote:
Een echte wereldburger dusquote:Op zondag 1 maart 2020 03:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben drents gronings en friestalig opgevoed dus niet uit de buurt van limbo
hoewel ik dat door de extra dialecten in opvoeding wel prima kan verstaan
cheeseburger is wel lekkerquote:
ik speel mk 11quote:
Ken ik (nog) niet, maar ben nu "gretel" aan het luisteren (was de eerste hit)quote:Op zondag 1 maart 2020 03:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
heb ik jou wel eens alex g laten luisteren? vind je misschien ook wel tof
hij kijkt de nachtstreams en ziet ineens dat de zon nog schijnt... geen idee dat het een andere tijdzone betreftquote:Op zondag 1 maart 2020 03:06 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Arme mario, zijn de douchestreams weer eens onbereikbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |