Nee dat ken ik niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het is eigenlijk ook best nutteloos![]()
Ik vind kanalen die de straat opgaan om met mensen in gesprek te komen over maatschappelijke dingen ook altijd wel tof. Of Wired, ken je dat? Gaan mensen bijvoorbeeld uit verschillende vakgebieden iets uitleggen in 5 stappen. Eerst aan een kind, dan aan een puber, dan aan een volwassenen en dan aan een expert.
Dat kanaal heet ook echt React toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat ken ik niet.
Wel eens gezien hoe mensen uit verschillende leeftijdsgroepen reageren op series/films (lol) kinderen die naar bepaalde scènes uit GoT keken enzo.
Ben eerst nog bezig met zelf lezen (lol)quote:Op zondag 1 maart 2020 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Oh en Floris leestFlorisgod. Leuke gast is dat
Ik vraag me af of andere mensen die lezen dat ook hebben ja. Ik visualiseer echt elke zin in mijn hoofd alsof ik iets aan het kijken ben, jij ook?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben eerst nog bezig met zelf lezen (lol)
Blijft toch wel genot, en fascinerend hoe je brein beelden kan vormen van letters op een pagina.
Nee niet echt eigenlijkquote:Op zondag 1 maart 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me af of andere mensen die lezen dat ook hebben ja. Ik visualiseer echt elke zin in mijn hoofd alsof ik iets aan het kijken ben, jij ook?
Ja soms worden er concepten behandeld in een metafoor waar ik dan eerder over nadenk en de connectie maak met situaties irl.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:46 schreef Fok-it het volgende:
Wat soms wel afbreuk doet aan een mooie zin die je soms beter niet kan inbeelden maar beter tekstueel kan waarderen
Heb je dan niet het gevoel dat je sommige dingen mist als je er zo vluchtig doorheen gaat?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijkof alleen als er een beschrijving is dat iemand iets laat vallen.
Soms met beschrijvingen van gebouwen vind ik het ook wel lastig om dat goed voor mij te zienmaar ik lees het ook niet echt zin voor zin vaak, meestal skim ik door een paragraaf heen en probeer ik mezelf in te leven in hoe een personage zich dan voelt en denkt.
quote:Op zondag 1 maart 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Even een ode aan Dead Poets Society trouwens mijn OP
quote:Op zondag 1 maart 2020 00:51 schreef Kiid het volgende:
Aangezien ik gisterochtend vrij laat het topic heb geopend koos ik ervoor om het later te sluiten. Maar nu is het toch echt tijd dat het topic dicht getimmerd wordt. Oogjes toe kinders
Als ik dan even de context mis lees ik weer even terug, maar zin voor zin lezen gaat toch niet omdat mijn oog vaak toch wordt getrokken naar een zin die er onder staat en die dan interessanter is, maakt verder ook niet uit als je de boodschap eruit maar meekrijgt.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dan niet het gevoel dat je sommige dingen mist als je er zo vluchtig doorheen gaat?
Stukje squirting op je gezicht.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Boek wat ik nu lees heeft wel echt een fantastische openingszin trouwens:
De persoon van wie je houdt bestaat voor 72.8 procent uit water en het heeft al weken niet geregend.
Ik vind Rituelen van Cees Nooteboom echt één van de meest fantastische openingszinnen hebbenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Boek wat ik nu lees heeft wel echt een fantastische openingszin trouwens:
De persoon van wie je houdt bestaat voor 72.8 procent uit water en het heeft al weken niet geregend.
Dat is echt genot hoor. Dan ben je er eigenlijk meteen al ingezogenquote:
Vertelquote:Op zondag 1 maart 2020 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind Rituelen van Cees Nooteboom echt één van de meest fantastische openingszinnen hebben
Ik lees vaak op r/writing en daar zie je wel tips dat je binnen je eerste paar zinnen het interessant moet maken want anders wordt het niks.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt genot hoor. Dan ben je er eigenlijk meteen al ingezogen
Schrijf je nog?quote:
"Mr. and Mrs. Dursley of number four, Privet Drive, were proud to say that they were perfectly normal, thank you very much."quote:Op zondag 1 maart 2020 00:55 schreef Fok-it het volgende:
In de Ligusterlaan, op nummer 4, woonden meneer en mevrouw Duffeling. Ze waren er trots op dat ze doodnormaal waren
Nee, al jaren niet meer (lol)quote:
Hm moet je wel eerst inspiratie hebbenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, al jaren niet meer (lol)
Heb laatst wel een interessante structuur ontdekt om je verhaal te outlinen dus misschien dat maar eens proberen voor wat inspiratie.
Ik heb wel ideeën maar dat zegt niet zoveel, moet het eerst maar eens uitwerken om te zien of het interessant genoeg is.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 01:00 schreef naatje_1 het volgende:
Wat vinden we van de wijze waarop we de grenzen zo sterk sluiten voor een iets heftiger virus terwijl grenzen voor migranten überhaupt redelijk soepel zijn?
quote:Op zondag 1 maart 2020 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel ideeën maar dat zegt niet zoveel, moet het eerst maar eens uitwerken om te zien of het interessant genoeg is.
Misschien kan jij dat ook doen voor je dadelhomoverhaal
Ik heb er genoeg over gezegd. Ik schrap Corona uit mijn vocabulairequote:
Ha, kan je dus ook nooit heilig wordenquote:Op zondag 1 maart 2020 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb er genoeg over gezegd. Ik schrap Corona uit mijn vocabulaire
Misschien een verhaal gerelateerd aan je ervaringen met olifanten in Thailand dan. Of iets persoonlijks met psychische klachten, kan best interessant zijn.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Denk het niet. Of althans, nu niet. En dan niet met dat verhaal. Dat was allemaal leuk maar niet om verder op voort te borduren
Ben wel benieuwd naar die ideeën overigens
Hm nee, als ik iets zou schrijven denk ik eerder dat het maatschappij-kritisch zou zijnquote:Op zondag 1 maart 2020 01:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien een verhaal gerelateerd aan je ervaringen met olifanten in Thailand dan. Of iets persoonlijks met psychische klachten, kan best interessant zijn.
Mijn ideeën zijn ook vaak lame hoor, de meest zitten al in mijn hoofd vanaf de kindertijd dus vaak ook enorm cringe. Maar goed zelfs een lame idee kan je opzich nog wel tof maken als je het goed uitwerkt.
Dag Naatmansjequote:Op zondag 1 maart 2020 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik ga pitten, merk ik. Slaap lekker iedereen!
Ik denk dat het beter is om te posten wanneer je blij bent dan wanneer je suïcidaal bent.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:09 schreef moemoe het volgende:
Ik weet niet of het slim is om nu te posten, ik ben zo blij. Ik stuiter bijna.
Wat zou je willen bekritiseren in de maatschappij dan? Wat is het punt waar je je het meest aan stoort? Kan trouwens ook gecombineerd worden met psychische problemen natuurlijk, een hoofdpersonage die daar last van heeft en de problemen in de maatschappij die dat verergeren (JOKERED)quote:Op zondag 1 maart 2020 01:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm nee, als ik iets zou schrijven denk ik eerder dat het maatschappij-kritisch zou zijn
Maar noem eens wat dan
Waarom ben je zo blij?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:09 schreef moemoe het volgende:
Hoezo niet slim?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:09 schreef moemoe het volgende:
Het gebrek aan nuance en gematigdheid. Dat zou je best wel kunnen ridiculiseren denk ikquote:Op zondag 1 maart 2020 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou je willen bekritiseren in de maatschappij dan? Wat is het punt waar je je het meest aan stoort? Kan trouwens ook gecombineerd worden met psychische problemen natuurlijk, een hoofdpersonage die daar last van heeft en de problemen in de maatschappij die dat verergeren (JOKERED)
Sleep tight!!quote:Op zondag 1 maart 2020 01:09 schreef naatje_1 het volgende:
Maar ik ga pitten, merk ik. Slaap lekker iedereen!
Hey you!quote:Op zondag 1 maart 2020 01:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Is dat een soort rip-off van Pepsi? #dtv
Maybe.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik denk dat het beter is om te posten wanneer je blij bent dan wanneer je suïcidaal bent.
Het nieuwe album van BTS is sinds kort uit en nu komen er steeds meer live-optredens plus videoclips uit.quote:
Ik had al eens een absurde dystopie in mijn hoofd waar er een spraakpolitie regeerde en het gekwetst voelen tot de max is vergroot vanwege een soort mutatie van de mensheid en waarbij de hoofdpersoon soort van is achtergebleven qua gedrag en zijn eigen houding gaat bekritiseren. Wat je in veel dystopieen ziet.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat zou je willen bekritiseren in de maatschappij dan? Wat is het punt waar je je het meest aan stoort? Kan trouwens ook gecombineerd worden met psychische problemen natuurlijk, een hoofdpersonage die daar last van heeft en de problemen in de maatschappij die dat verergeren (JOKERED)
Weleens naar een concert geweest?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Omdat ik het liefst overal en nergens post over BTS wil posten nu.
Zou je er dan een satirisch verhaal van maken?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gebrek aan nuance en gematigdheid. Dat zou je best wel kunnen ridiculiseren denk ik
Ik heb al genoeg mondkapjes gezien afgelopen weekquote:Op zondag 1 maart 2020 01:21 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hey you!
Dat is mijn moderne uitdrukking van people, mag wel toch?
Wat vind je van mijn mondkapje? #dtv
Behind The Screens?quote:[..]
Het nieuwe album van BTS is sinds kort uit en nu komen er steeds meer live-optredens plus videoclips uit.
[ afbeelding ]
Deels wel ja. Maar er moet wel een boodschap in zittenquote:Op zondag 1 maart 2020 01:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou je er dan een satirisch verhaal van maken?
Interessant concept wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had al eens een absurde dystopie in mijn hoofd waar er een spraakpolitie regeerde en het gekwetst voelen tot de max is vergroot vanwege een soort mutatie van de mensheid en waarbij de hoofdpersoon soort van is achtergebleven qua gedrag en zijn eigen houding gaat bekritiseren. Wat je in veel dystopieen ziet.
quote:Op zondag 1 maart 2020 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Interessant concept wel.
https://www.advancedfictionwriting.com/articles/snowflake-method/ Kan je wel meteen dit gebruiken, toepasselijke naam ook.
Themes are for eight grade book reports.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Deels wel ja. Maar er moet wel een boodschap in zitten
Naja, boodschap klinkt gelijk zo zoquote:Op zondag 1 maart 2020 01:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Themes are for eight grade book reports.
Lord of the Rings Return of the King op commerciele tv kijkenquote:Op zondag 1 maart 2020 01:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tering, die film duurt 6 uur op een commerciële zender.
Ja dat is ook logisch.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naja, boodschap klinkt gelijk zo zo
Bedoelde meer, mensen moeten er over na kunnen denken als ze het gelezen hebbenMaar ben nu totaal niet met schrijven bezig dus.
Na elk einde weer een reclamequote:Op zondag 1 maart 2020 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Lord of the Rings Return of the King op commerciele tv kijken
Ze komen in juli naar Rotterdamquote:Op zondag 1 maart 2020 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weleens naar een concert geweest?
Ik dacht dat de gemiddelde doelgroep van K-pop wat jonger was
Did you?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg mondkapjes gezien afgelopen week
[..]
Behind The Screens?
Leuk gifje, van de week nog Frozen 2 gekeken. Vaak aan Rule 34 gedacht
Die is nice ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Nooit gedacht dat ik een nummer van The Weeknd chill zou vinden. Heeft echt lekkere jaren 80 vibe![]()
Reclame is sowieso ook wel een stoorzender. Soms heb je op Youtube al meerdere reclameblokken op een niet eens zo'n lang filmpjequote:
Zo'n tof nummerquote:Op zondag 1 maart 2020 01:43 schreef Fok-it het volgende:
Nooit gedacht dat ik een nummer van The Weeknd chill zou vinden. Heeft echt lekkere jaren 80 vibe![]()
Ja bedoelde het ook niet vervelendquote:Op zondag 1 maart 2020 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ze komen in juli naar Rotterdam.
Hmmm, valt op zich wel mee hoor. Er zijn ook dertigers die de muziek en choreo erg waarderen.
[..]
Did you?
Vierde je carnaval in China of hoe dan?
Frozen 1 heb ik nog steeds niet gezien, tot mijn grote spijt.
Al heb ik soms wel zin om mijn haar blauw te verven en all-in te gaan.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja bedoelde het ook niet vervelendHad er alleen gewoon een beeld bij
Echt zo'n nummer wat je op replay kan blijven draaien jaquote:
Blauw haar vind ik vaak wel goals hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 01:46 schreef moemoe het volgende:
[..]
Al heb ik soms wel zin om mijn haar blauw te verven en all-in te gaan.
Heb ik wel bij meerdere nummers. Moet me maar net aanspreken (en dan heb ik het over de relatief nieuwe nummers in dit geval).quote:Op zondag 1 maart 2020 01:47 schreef Fok-it het volgende:
Echt zo'n nummer wat je op replay kan blijven draaien ja
Nee moest naar de tandarts (lol) die mochten ook geen hand meer geven trouwensquote:Op zondag 1 maart 2020 01:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Did you?
Vierde je carnaval in China of hoe dan?
Frozen 1 heb ik nog steeds niet gezien, tot mijn grote spijt.
Reclame op YouTube? Nooit last van.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Reclame is sowieso ook wel een stoorzender. Soms heb je op Youtube al meerdere reclameblokken op een niet eens zo'n lang filmpjeEn dan echt reclames van 30 seconden
Welke nog meer op moment dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:48 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb ik wel bij meerdere nummers. Moet me maar net aanspreken (en dan heb ik het over de relatief nieuwe nummers in dit geval).
Adblocker?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Reclame op YouTube? Nooit last van.
Ga je zo masturberen als je aan die twee denkt?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:51 schreef Fok-it het volgende:
Liep vanmiddag in de stad een cute stelletje voor me, 1 met gedyed rood haar en een ander met lichtblond haar. Moest aan Naomi & Emily denken@:JR-Style-93
Nee johquote:Op zondag 1 maart 2020 01:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ga je zo masturberen als je aan die twee denkt?
Cradles van Sub Urban, take what you want van Post Malone ft. Ozzy, Stressed out van Twenty One Pilots en Devil eyes van Hippie Sabotage.quote:
Had hem tijdje geleden verwijderd omdat hij het niet altijd leek te doen. Mja, toch maar weer gebruikenquote:Op zondag 1 maart 2020 01:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteraard.
Heb jij dat niet dan? Zou gek worden.
Ik lees niet terugquote:
Dat heeft ze voor de zekerheid ook nog even duidelijk gemaakt via DMquote:Op zondag 1 maart 2020 10:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beter ook dan zie je niet wat ama allemaal over je zei
Ik geloof dit gewoon echt.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:37 schreef Kiid het volgende:
Heb speciaal het wekkertje gezet vandaag zodat ik op tijd het topic kan openen. Welkom iedereen op de eerste dag van een nieuwe maand
Ik ook.quote:
Flip, wie gaat er eerder zijn genante reeks doorbreken? Stengs of Babel?quote:
Lolquote:Op zondag 1 maart 2020 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook.
Morgen gaat het echte werk beginnen dan moet hij het openen voordat Haags en ik er zijn
Ik hoop stengsquote:Op zondag 1 maart 2020 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Flip, wie gaat er eerder zijn genante reeks doorbreken? Stengs of Babel?
We zullen het vanavond zien.quote:
Ik ben erg bangquote:Op zondag 1 maart 2020 12:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We zullen het vanavond zien.
Zelf denk ik dat Babel zelfs niet kan scoren in de rust.
Maar echt hoorquote:
Dat scheelt wel, want ze zijn gewoon smerig. Smerige beestjesquote:Op zondag 1 maart 2020 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar echt hoorKwam ze hier in huis ook nog wel eens tegen toen ik hier net woonde maar gelukkig inmiddels al aantal maanden niet meer gezien.
Wiequote:
Ja bah maar had toen wel gelezen dat het kan komen als een huisje even leegstaat dus waarschijnlijk had ik ze daarom even.quote:Op zondag 1 maart 2020 12:30 schreef Flippiee het volgende:
Dat scheelt wel, want ze zijn gewoon smerig. Smerige beestjes
Ik hoop dat ik ze dan nu nooit meer ziequote:Op zondag 1 maart 2020 12:31 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja bah maar had toen wel gelezen dat het kan komen als een huisje even leegstaat dus waarschijnlijk had ik ze daarom even.
Watjequote:Op zondag 1 maart 2020 12:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik durf geen aangifte te doenBelastingdienst bezorgt mij trauma's
Vorig jaar moest ik voor het eerst terug betalenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:31 schreef Fok-it het volgende:
Ik durf geen aangifte te doenBelastingdienst bezorgt mij trauma's
Het is altijd te weinig.quote:
Ik ook omgquote:Op zondag 1 maart 2020 12:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vorig jaar moest ik voor het eerst terug betalen
Dit jaar niet denk ik
Voor mij wel. Ik krijg elk jaar niks terugquote:
Was het maar een watje wat ik had terug hoeven te betalenquote:
Gewoon al je geld pinnenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was het maar een watje wat ik had terug hoeven te betalen
Van een kale kip kennen ze toch niet plukke!quote:
Matig dat kan hoog oplopenquote:Op zondag 1 maart 2020 12:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zie net dat ik wel zorgtoeslag moet gaan terugbetalen over 2019
Waarom moest je betalen dan?quote:Op zondag 1 maart 2020 13:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was het maar een watje wat ik had terug hoeven te betalen
Toeslagenquote:
Ah, was je vergeten stop te zetten toen je ging werken?quote:
Nee had er recht op maar teveel ontvangen, volgens hun. Ik geloof er nog steeds geen reet van maargoed. Heeft geen zin om dat uit te zoeken aangezien ze toch overal wel mazen hebben waar ze zich onderuit lullen. Is ook al bijna allemaal afbetaald verder dusquote:Op zondag 1 maart 2020 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, was je vergeten stop te zetten toen je ging werken?
Had ik ook jaar of 6 geleden. Moest ineens 750 teruglappen. Vond ik niet grappig.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo'n 120 euro denk ik
Vorig jaar moest ik huurtoeslag terug betalen. Dat tikte wat harder aan
Zuur.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee had er recht op maar teveel ontvangen, volgens hun. Ik geloof er nog steeds geen reet van maargoed. Heeft geen zin om dat uit te zoeken aangezien ze toch overal wel mazen hebben waar ze zich onderuit lullen. Is ook al bijna allemaal afbetaald verder dus
Trio met zijn huisgenoot en zijn vriendin.quote:
Ook zonder Naatje is het leuk hier hoor goffedomme zegquote:
Ik vroeg me af of hij peter breedveld aka frontaalnaakt kende. Wat vind ik dat online iig een walgelijke ventquote:Op zondag 1 maart 2020 14:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook zonder Naatje is het leuk hier hoor goffedomme zeg
Salaris voor 2020 ook maar gelijk aangepastquote:Op zondag 1 maart 2020 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik ook jaar of 6 geleden. Moest ineens 750 teruglappen. Vond ik niet grappig.
was helemaal vergeten dat ik over de grens zou komen.
[..]
Zuur.
Daarom gewoon Sanders stemmen toch.
[..]
Trio met zijn huisgenoot en zijn vriendin.
Oh ja jullie zijn fervente Twitteraars hequote:Op zondag 1 maart 2020 14:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of hij peter breedveld aka frontaalnaakt kende. Wat vind ik dat online iig een walgelijke vent
Beste is om toeslagen met terugwerkende kracht terug te vragen maar met een pittig huurtje valt dat niet meequote:Op zondag 1 maart 2020 14:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ik ook jaar of 6 geleden. Moest ineens 750 teruglappen. Vond ik niet grappig.
was helemaal vergeten dat ik over de grens zou komen.
[..]
Zuur.
Daarom gewoon Sanders stemmen toch.
[..]
Trio met zijn huisgenoot en zijn vriendin.
Ik ga ervan uit dat jullie je houden aan de regels en wachten met posten tot ik de boel hier heb geopendquote:Op zondag 1 maart 2020 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ook.
Morgen gaat het echte werk beginnen dan moet hij het openen voordat Haags en ik er zijn
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat jullie je houden aan de regels en wachten met posten tot ik de boel hier heb geopend
Die jongen kan nog geen dood forum modden manquote:
Als Haags het kanquote:Op zondag 1 maart 2020 15:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die jongen kan nog geen dood forum modden man
Een bot kan je meer leren dan kiidquote:
Oh dat is onhandigquote:Op zondag 1 maart 2020 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zo'n 120 euro denk ik
Vorig jaar moest ik huurtoeslag terug betalen. Dat tikte wat harder aan
offline is ie prima, snap wel waarom je de online manifestatie niet goed kan hebbenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vroeg me af of hij peter breedveld aka frontaalnaakt kende. Wat vind ik dat online iig een walgelijke vent
kan nog tot 5 jaar terugquote:Op zondag 1 maart 2020 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog nooit aangifte gedaan volgens mij, maargoed, ik werk dan ook niet
Wordt wel eens tijd vriend. Hoe oud ben je nuquote:Op zondag 1 maart 2020 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb nog nooit aangifte gedaan volgens mij, maargoed, ik werk dan ook niet
Volgens mij krijg je tot een inkomen van 2100? toeslagen en daarna moet je 2800? verdienen om net zoveel te besteden te hebben. Nederlandquote:Op zondag 1 maart 2020 17:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Krijg nu in 2020 veel minderkan beter parttime gaan werken
Ik hoor al sinds oktober ofzo van je dat je binnenkort mod wordt. Duurt lang danquote:Op zondag 1 maart 2020 17:14 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb er wel zin in. We kunnen hier wel wat activiteit gebruiken
Linksquote:Op zondag 1 maart 2020 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je tot een inkomen van 2100? toeslagen en daarna moet je 2800? verdienen om net zoveel te besteden te hebben. Nederland
Jaarinkomen van 30481 is de grens voor zorgtoeslagquote:Op zondag 1 maart 2020 17:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je tot een inkomen van 2100? toeslagen en daarna moet je 2800? verdienen om net zoveel te besteden te hebben. Nederland
Huurtoeslag ligt op 18k ofzo toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jaarinkomen van 30481 is de grens voor zorgtoeslag
Huurtoeslag flink lager
Zou best kunnen en bij huurtoeslag is het minder geleidelijk. 1 euro boven de grens en 200 euro toeslag kwijtquote:Op zondag 1 maart 2020 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Huurtoeslag ligt op 18k ofzo toch?
Ik mocht dit jaar ¤15 betalen. Dus dat schelden ze dan kwijt. Wat lief van ze.
M'n vrouw krijgt wel weer een stapel terug dus dat scheelt
Ja en dan mag je alles terug betalen van het hele fucking jaar.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zou best kunnen en bij huurtoeslag is het minder geleidelijk. 1 euro boven de grens en 200 euro toeslag kwijt
Terecht, daar heb ik voor betaald als hardwerkende Nederlander. Reeeeeequote:Op zondag 1 maart 2020 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja en dan mag je alles terug betalen van het hele fucking jaar.
Fijn was dat toen ik een fulltime baan kreeg en met de laatste twee maanden van het jaar ineens erover heen ging en alles terug kon betalen.
Het is een marathon en geen sprint. De Chinese muur is ook niet binnen een dag gemaaktquote:Op zondag 1 maart 2020 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hoor al sinds oktober ofzo van je dat je binnenkort mod wordt. Duurt lang dan
Je moet wat meer likken bij ggmm. Zo is zelfs tjacka mod gewordenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:07 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is een marathon en geen sprint. De Chinese muur is ook niet binnen een dag gemaakt
En de illegale migranten krijgen zelfs gratis yogalesquote:Op zondag 1 maart 2020 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Terecht, daar heb ik voor betaald als hardwerkende Nederlander. Reeeeee
Goed advies idd. Zo zijn de meesten hier mod gewordenquote:Op zondag 1 maart 2020 19:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je moet wat meer likken bij ggmm. Zo is zelfs tjacka mod geworden
Bijna 26quote:Op zondag 1 maart 2020 17:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wordt wel eens tijd vriend. Hoe oud ben je nu
Sup?quote:
Hm nee. Leuk feitje welquote:Op maandag 2 maart 2020 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wist jij dat de zanger van blur e nde gorillaz dezelfde is
Ik wist dit ook nietquote:Op maandag 2 maart 2020 00:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
wist jij dat de zanger van blur e nde gorillaz dezelfde is
Ben best fan van beide, maar had nooit het gezicht bij hem van blur gezien. Beetje mindblowing!quote:
Ik vind die laatste van Gorillaz erg kekquote:Op maandag 2 maart 2020 00:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ben best fan van beide, maar had nooit het gezicht bij hem van blur gezien. Beetje mindblowing!
quote:Op maandag 2 maart 2020 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind die laatste van Gorillaz erg kek
Ik vind ze beide wel chill jaquote:
Is dat weer een nieuwe act?quote:Op maandag 2 maart 2020 04:57 schreef dud0r het volgende:
Waarom heeft @:kiid het topic nog niet geopend? Waardeloos weer
Jaquote:Op maandag 2 maart 2020 04:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuwe act?
Ja goed hèquote:
Gaat snel hè. Vooral jammer dat je tyfusweer had.quote:Op maandag 2 maart 2020 05:09 schreef dud0r het volgende:
Beetje jammer dat het weekje vrij weer voorbij is
Ja op een dag of drie naquote:Op maandag 2 maart 2020 05:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat snel hè. Vooral jammer dat je tyfusweer had.
Als je tien dagen vrij hebt valt het inderdaad tegenquote:Op maandag 2 maart 2020 05:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja voor het gevoel dus hele week haha
Volgende keer beter.quote:Op maandag 2 maart 2020 05:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als je tien dagen vrij hebt valt het inderdaad tegen
Laten we het hopenquote:
Duurt langquote:Op maandag 2 maart 2020 05:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben begin mei pas vrij. 2 dagen of zo.
Beetje erg laat. Daarom zijn we maar zonder je begonnenquote:Op maandag 2 maart 2020 10:19 schreef Kiid het volgende:
Bij deze open ik het topic voor de dag. Welkom kinders!
Was beetje druk met werkquote:Op maandag 2 maart 2020 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje erg laat. Daarom zijn we maar zonder je begonnen
Misschien moet jij de dagopening verzorgenquote:Op maandag 2 maart 2020 10:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Beetje erg laat. Daarom zijn we maar zonder je begonnen
Of Haags.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet jij de dagopening verzorgen
Nee, ik ben er best wel goed in. Alleen mensen moeten wel leren om het te respecteren. Ik sluit niet voor niets het topic af. Daar zit een reden achterquote:Op maandag 2 maart 2020 10:23 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Misschien moet jij de dagopening verzorgen
Misschien moet @Flippiee @SuperwormJim of @Faux. Er gewoon een slotje op doen nadat jij dat gezegd hebt.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, ik ben er best wel goed in. Alleen mensen moeten wel leren om het te reepecteren. Ik sluit niet voor niets het topic af. Daar zit een reden achter
Het wordt tijd dat ik dat zelf eens kan gaan doenquote:Op maandag 2 maart 2020 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moet @:flippiee @:superwormjim of @:faux. Er gewoon een slotje op doen nadat jij dat gezegd hebt.
Zullen ze vast doen als er verder geen users meer zijquote:Op maandag 2 maart 2020 10:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat ik dat zelf eens kan gaan doen
Zoals nu al het geval isquote:Op maandag 2 maart 2020 10:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zullen ze vast doen als er verder geen users meer zij
Wij zijn niet corrupt hèquote:Op maandag 2 maart 2020 10:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien moet @:flippiee @:superwormjim of @:faux. Er gewoon een slotje op doen nadat jij dat gezegd hebt.
Niet? Ik dacht dat dat een vereiste was om blauw te worden.quote:
Denk je dat ik daarom niet blauw ben? Omdat ik te eerlijk ben en echt tussen de mensen staquote:Op maandag 2 maart 2020 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat dat een vereiste was om blauw te worden.
HAHAHAHAHAAHHAHAAHHAHAHAHAquote:Op maandag 2 maart 2020 11:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Denk je dat ik daarom niet blauw ben? Omdat ik te eerlijk ben en echt tussen de mensen sta
Iedereen heeft recht op zijn/haar meningquote:Op maandag 2 maart 2020 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAHHAHAAHHAHAHAHA
Nee jij bent geen mod omdat je een zacht ei bent
Een mening is nog geen feit natuurlijk, maar ik waardeer je bijdrage. Het geeft toch weer een ander inzicht.quote:Op maandag 2 maart 2020 11:43 schreef dud0r het volgende:
Klopt en feiten mogen ook best benoemd worden
Doe maarquote:Op maandag 2 maart 2020 11:47 schreef dud0r het volgende:
Fijn dat jij het zo ziet. We kunnen er ook wel een polletje van maken.
KOEKOEKquote:Op maandag 2 maart 2020 11:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAAHHAHAAHHAHAHAHA
Nee jij bent geen mod omdat je een zacht ei bent
Ja gestemdquote:Op maandag 2 maart 2020 12:59 schreef dud0r het volgende:
Poll: Is kiid een zacht ei
• Ja
• Yes(ja in het Engels)
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik heb nee gestemdquote:Op maandag 2 maart 2020 12:59 schreef dud0r het volgende:
• Ja
• Yes(ja in het Engels)
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Als enigequote:
ik betwijfel hetquote:Op maandag 2 maart 2020 15:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
De nachtploeg moet nog komen. Zij stemmen wel anders
Gestemdquote:Op maandag 2 maart 2020 12:59 schreef dud0r het volgende:
• Ja
• Yes(ja in het Engels)
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
En de mijne niet?quote:
Ik mis de optie Kingflopland #VBLhumorquote:Op maandag 2 maart 2020 12:59 schreef dud0r het volgende:
• Ja
• Yes(ja in het Engels)
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik kom niet in vblquote:Op maandag 2 maart 2020 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik mis de optie Kingflopland #VBLhumor
Ze roepen jou op zeker omdat je zo leuk bentquote:
Iemand leuk vinden of iemand wel willen doen zit nog een verschil tussen.quote:Op maandag 2 maart 2020 16:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze roepen jou op zeker omdat je zo leuk bent
Jij valt voor mij in beide categorieënquote:Op maandag 2 maart 2020 16:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Iemand leuk vinden of iemand wel willen doen zit nog een verschil tussen.
Heb je al gestemdquote:
Positief is ja.quote:
Nog steeds maar 1 nee vriend en het topic is bijna dicht.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |