Nee dat ken ik niet.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, het is eigenlijk ook best nutteloos![]()
Ik vind kanalen die de straat opgaan om met mensen in gesprek te komen over maatschappelijke dingen ook altijd wel tof. Of Wired, ken je dat? Gaan mensen bijvoorbeeld uit verschillende vakgebieden iets uitleggen in 5 stappen. Eerst aan een kind, dan aan een puber, dan aan een volwassenen en dan aan een expert.
Dat kanaal heet ook echt React toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat ken ik niet.
Wel eens gezien hoe mensen uit verschillende leeftijdsgroepen reageren op series/films (lol) kinderen die naar bepaalde scènes uit GoT keken enzo.
Ben eerst nog bezig met zelf lezen (lol)quote:Op zondag 1 maart 2020 00:40 schreef Fok-it het volgende:
Oh en Floris leestFlorisgod. Leuke gast is dat
Ik vraag me af of andere mensen die lezen dat ook hebben ja. Ik visualiseer echt elke zin in mijn hoofd alsof ik iets aan het kijken ben, jij ook?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ben eerst nog bezig met zelf lezen (lol)
Blijft toch wel genot, en fascinerend hoe je brein beelden kan vormen van letters op een pagina.
Nee niet echt eigenlijkquote:Op zondag 1 maart 2020 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vraag me af of andere mensen die lezen dat ook hebben ja. Ik visualiseer echt elke zin in mijn hoofd alsof ik iets aan het kijken ben, jij ook?
Ja soms worden er concepten behandeld in een metafoor waar ik dan eerder over nadenk en de connectie maak met situaties irl.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:46 schreef Fok-it het volgende:
Wat soms wel afbreuk doet aan een mooie zin die je soms beter niet kan inbeelden maar beter tekstueel kan waarderen
Heb je dan niet het gevoel dat je sommige dingen mist als je er zo vluchtig doorheen gaat?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijkof alleen als er een beschrijving is dat iemand iets laat vallen.
Soms met beschrijvingen van gebouwen vind ik het ook wel lastig om dat goed voor mij te zienmaar ik lees het ook niet echt zin voor zin vaak, meestal skim ik door een paragraaf heen en probeer ik mezelf in te leven in hoe een personage zich dan voelt en denkt.
quote:Op zondag 1 maart 2020 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Even een ode aan Dead Poets Society trouwens mijn OP
quote:Op zondag 1 maart 2020 00:51 schreef Kiid het volgende:
Aangezien ik gisterochtend vrij laat het topic heb geopend koos ik ervoor om het later te sluiten. Maar nu is het toch echt tijd dat het topic dicht getimmerd wordt. Oogjes toe kinders
Als ik dan even de context mis lees ik weer even terug, maar zin voor zin lezen gaat toch niet omdat mijn oog vaak toch wordt getrokken naar een zin die er onder staat en die dan interessanter is, maakt verder ook niet uit als je de boodschap eruit maar meekrijgt.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je dan niet het gevoel dat je sommige dingen mist als je er zo vluchtig doorheen gaat?
Stukje squirting op je gezicht.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Boek wat ik nu lees heeft wel echt een fantastische openingszin trouwens:
De persoon van wie je houdt bestaat voor 72.8 procent uit water en het heeft al weken niet geregend.
Ik vind Rituelen van Cees Nooteboom echt één van de meest fantastische openingszinnen hebbenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:52 schreef Fok-it het volgende:
Boek wat ik nu lees heeft wel echt een fantastische openingszin trouwens:
De persoon van wie je houdt bestaat voor 72.8 procent uit water en het heeft al weken niet geregend.
Dat is echt genot hoor. Dan ben je er eigenlijk meteen al ingezogenquote:
Vertelquote:Op zondag 1 maart 2020 00:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind Rituelen van Cees Nooteboom echt één van de meest fantastische openingszinnen hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |