Nee nee nee, laten we een afspraak maken samen.quote:
Dat gaan we samen wel uitmaken danquote:
Gat Ajax Feyenoord is grootquote:Op zondag 1 maart 2020 01:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
morgen mooi 3 punten inlopen op Ajakkes. gaat nog spannend worden.
Volgens mij wordt die kleine die ik nu in mijn buik heb een kopie van haar zussen. Die twee zijn al echt kopieën van elkaar (qua uiterlijk dan, qua innerlijk echt totaal nietquote:
Oke ook goed, noem eens wat met je grote bek?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:01 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Nee nee nee, laten we een afspraak maken samen.
Je moet je bedreigingen wel nakomen natuurlijk!
Drachten?quote:Op zondag 1 maart 2020 01:03 schreef Yakari het volgende:
[..]
Oke ook goed, noem eens wat met je grote bek?
kusjes.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die kleine die ik nu in mijn buik heb een kopie van haar zussen. Die twee zijn al echt kopieën van elkaar (qua uiterlijk dan, qua innerlijk echt totaal niet) en je kunt nu op de echo al zien dat ze precies hetzelfde profiel heeft als haar zussen
ajax is in slechte vorm en de klassieker komt nog. wedstrijden van vandaag zijn belangerijk.quote:
das ook echt leuk idd, een vriend van me heeft er ook 3, kun je precies zien.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:02 schreef madam-april het volgende:
[..]
Volgens mij wordt die kleine die ik nu in mijn buik heb een kopie van haar zussen. Die twee zijn al echt kopieën van elkaar (qua uiterlijk dan, qua innerlijk echt totaal niet) en je kunt nu op de echo al zien dat ze precies hetzelfde profiel heeft als haar zussen
Ajax eindigd sowieso boven Feyenoordquote:Op zondag 1 maart 2020 01:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ajax is in slechte vorm en de klassieker komt nog. wedstrijden van vandaag zijn belangerijk.
Ik doe ze ook heel vaak dezelfde kleren aanquote:Op zondag 1 maart 2020 01:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
das ook echt leuk idd, een vriend van me heeft er ook 3, kun je precies zien.
leg de weekfoto naast elkaar en je ziet geen verschil.
mn nichtje heeft 3 zoons ook kopietjes van elkaar
Als we morgen winnen ga ik er toch in gelovenquote:Op zondag 1 maart 2020 01:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
zou mooi zijn als we nog kampioen worden.
quote:Op zondag 1 maart 2020 01:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als we morgen winnen ga ik er toch in geloven
ja maar dat moet ook bij zusjesquote:Op zondag 1 maart 2020 01:05 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik doe ze ook heel vaak dezelfde kleren aan
ja dan gaat het nog leuk worden.quote:Op zondag 1 maart 2020 01:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als we morgen winnen ga ik er toch in geloven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |