Halve garequote:Op zondag 1 maart 2020 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hoe zit het daar met psychische zorg ?
Slecht, er lopen genoeg die zichzelf niet meer onder controle hebbenquote:Op zondag 1 maart 2020 00:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hoe zit het daar met psychische zorg ?
quote:Op zondag 1 maart 2020 00:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Slecht, er lopen genoeg die zichzelf niet meer onder controle hebben
Hahaha tofquote:Op zondag 1 maart 2020 00:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
een jongetje
14 jaar geleden besproken hoe onze zoon er uit moet zien dus ik geloof wel dat ik dan mn ex ff moet vertellen dat het kloonzoontje er aan komt
Gekte.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:56 schreef R-woud93 het volgende:
Volgens mij zit iemand zichzelf ongelofelijk op te naaien achter zijn PC
dat zou ik niet eens meer weten, maar het hele uiterlijk weet ik nog tot in detail.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:56 schreef madam-april het volgende:
[..]
Hahaha tofook al een naam bedacht?
Zullen wij eens meeten?quote:
ik merk het hebben ze zo iets als meldpunt verwarde personen?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:55 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Slecht, er lopen genoeg die zichzelf niet meer onder controle hebben
Ik tief je meteen op je smoel als ik je zie .quote:Op zondag 1 maart 2020 00:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zullen wij eens meeten?
Jij lijkt mij nou bij uitstek een toffe gozer en we wonen helemaal niet ver bij elkaar vandaan!
Haha leuke dingen zijn datquote:Op zondag 1 maart 2020 00:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zou ik niet eens meer weten, maar het hele uiterlijk weet ik nog tot in detail.
absoluutquote:
Ben jij ook wel eentje vanquote:Op zondag 1 maart 2020 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik merk het hebben ze zo iets als meldpunt verwarde personen?
https://www.synaeda.nl/quote:Op zondag 1 maart 2020 00:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ik merk het hebben ze zo iets als meldpunt verwarde personen?
Dat wil ik dan graag meemaken, wanneer?quote:Op zondag 1 maart 2020 00:58 schreef Yakari het volgende:
[..]
Ik tief je meteen op je smoel als ik je zie .
Geen probleem hoor.quote:Op zondag 1 maart 2020 00:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat wil ik dan graag meemaken, wanneer?
Waar en wanneer, maken we er een leuke dag van!quote:
Ga je echt niet winnen hoorquote:Op zondag 1 maart 2020 01:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Waar en wanneer, maken we er een leuke dag van!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |