Nee!quote:Op zondag 1 maart 2020 02:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Denk je dat ik nu met je aan het flirten ben @:Recce ?
Was gezellig iddquote:Op zondag 1 maart 2020 03:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zit nog steeds na te genieten.
Taxi van Prish heeft ons naar hotel gerittenquote:Op zondag 1 maart 2020 03:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
en hoe rijd je nu naar huis? rijdt vorzichtig
Op naar de bbq meet.quote:
Mijn thuisreis ging niet volgens plan maar ik ben thuis gekomen.quote:Op zondag 1 maart 2020 03:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Taxi van Prish heeft ons naar hotel geritten
Ik ..kan zo geschiedde, maar je bent weer thuis.. Hier moeten we het hotel morgen nog maar uit zien te komenquote:Op zondag 1 maart 2020 03:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn thuisreis ging niet volgens plan maar ik ben thuis gekomen.
hoevele zijt je in hotel?quote:Op zondag 1 maart 2020 03:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ..kan zo geschiedde, maar je bent weer thuis.. Hier moeten we het hotel morgen nog maar uit zien te komen
Deal with it of doe er iets aan. Alleen maar hier klagen over ongewenste opmerkingen helpt in ieder geval niet. Iemand opperde al een vertrouwenspersoon of anders he leidinggevende. Hebben jullie geen werkoverleg? Ga een keer gewoon helemaal uit je dak tegen die lui als je het zo vervelend vindt.quote:Op zondag 1 maart 2020 02:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik sta mijn mannetje ook wel tussen de mannen, maar ik heb er zelf heelveel moeite mee als mannen met mij proberen te flirten en ik wil het niet hebben. Ik ga me dan een lustobject voelen en wil mij dan het liefst in de meest ruime lelijke kleding verstoppen. Ik heb ook het idee dat de hele professionele of vriendschappelijke omgang weg is en ik niets meer ben dan een lekker ding of potentiële relatie.
Kortom ik wil niet gezien worden als vrouw op werk maar als mens.
Moet je weer de weg op?quote:
Jawel, morgen ben ik vrij.quote:
Ik hoor het al een paar uur behoorlijk waaien hier.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Jawel, morgen ben ik vrij.
Kan zijn dat het weer te veel waait en dan ga ik wat verzinnen om binnen te doen of ik stuur ze een keer naar het zwembad
Komt geen einde aan inderdaad, ik hoor het ook, woon midden in de stad dus het zal aan de rand nog wel erger zijn. Vervelend rotweer en we hebben daardoor een boel mensen met pijntjes en blessures op dit momentquote:Op zondag 1 maart 2020 07:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik hoor het al een paar uur behoorlijk waaien hier.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op zondag 1 maart 2020 07:25 schreef pullup het volgende:
De meeters hebben het leuk gehadDat is mooi en Ieni kan ik geen goede raad geven
quote:
gewoon zeggen dat je wind mee hadquote:Op zondag 1 maart 2020 10:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zit redelijke kans in dat ik nog wat prentjes thuis krijg ja.
Had je zoveel haast om weg te komen uit het Haagse?quote:Op zondag 1 maart 2020 10:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er zit redelijke kans in dat ik nog wat prentjes thuis krijg ja.
Ja, dat hotel was helemaal niets.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Had je zoveel haast om weg te komen uit het Haagse?
quote:Op zondag 1 maart 2020 11:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Regenboog. Hard. Maar dan ook echt HARD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |