abonnement Unibet Coolblue
pi_191767182
Mijn hart huilt voor Iva.
Forbidden but tasteful.
  zondag 1 maart 2020 @ 08:09:56 #77
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_191767249
Jeroen Kijk in de Vegte gaat los morgenvroeg ;)
Edit: het is Frank van ‘t Hof.

[ Bericht 12% gewijzigd door GeorgeM op 01-03-2020 11:19:28 ]
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191767778
Ik vind hem leuk, niet geweldig, maar leuk. Denk dat dit wel goed gaat scoren
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_191769479
Inderdaad, op bais van luisteren (niet gekeken): erg leuk nummer. Gaat wel veel afhangen van de staging. Voelt wat dat betreft een beetje als Waylon destijds: een slechte staging haalt net de finale, een redelijke staging is top 10 materiaal, een fantastische staging is een kanshebber voor de winst.
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2020 @ 11:45:18 #80
368283 ato
pi_191769624
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 07:52 schreef FruitofUtopia het volgende:
Mijn hart huilt voor Iva.
Mijn hart huilt met je mee.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2020 @ 11:46:07 #81
368283 ato
pi_191769633
Ik hoor om mij heen winner alert, aub niet.
Life can be a bitch, so like it..
pi_191769771
Iva heb ik ook geluisterd, had ik er graag bij gehad, en had ik dan ook als kanshebber ingeschat.

Maar @ato , vind je dit niets omdat je liever Iva had, of vind je dit daadwerkelijk matig? En in dat laatste geval, waarom?
pi_191769839
Oh dit gaat het heel goed doen! Liet het aan mensen horen die niks met het songfestival hebben, en die vonden het heel tot. Was vorig jaar alleen zo met Soldi.
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2020 @ 12:03:36 #84
368283 ato
pi_191769886
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 11:54 schreef Sableheart het volgende:
Iva heb ik ook geluisterd, had ik er graag bij gehad, en had ik dan ook als kanshebber ingeschat.

Maar @:ato , vind je dit niets omdat je liever Iva had, of vind je dit daadwerkelijk matig? En in dat laatste geval, waarom?
Grappig dat je mij deze vraag stel, want dat die vraag stel ik bij mijzelf ook namelijk.

Ten eerste denk ik, dat ik teleurgesteld ben want ik hou van het soort muziek wat Iva zingt en ik vind het afwijkend wat tot nu toe uit is gebracht.

En de de hype om het nummer Things, ik merk dat ik niet mee kan gaan omdat ik het nummer grappig vind maar niet zo goed vind als alle andere fans. Ik zie de humor ook wel hier van in hoor.
Maar als ik om mij heen hoor winner alert denk ik Huh? Dit is toch geen opvolger van het prachtige Arcade?
Ik voel het niet. Ik gun IJsland zeker een overwinning, maar niet met dit nummer.
Ik hoor veel mensen om mij heen dat zij het goed vinden en ik probeer het ook te voelen, maar ik voel het echt niet. Misschien als ik het in Mei zie?
Ik vind het een beetje in het zelfde genre van The Roop en die vind ik dan wel weer goed.
Jammer dat de radiostations dit niet oppikken in Nederland.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zondag 1 maart 2020 @ 12:05:58 #85
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_191769915
Iva was voor mij echt zo'n fan favorite die uiteindelijk dan "verrassend" niet door de halve finale komt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 maart 2020 @ 12:13:06 #86
163650 Greys
pi_191770146
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 12:05 schreef ijs_beer het volgende:
Iva was voor mij echt zo'n fan favorite die uiteindelijk dan "verrassend" niet door de halve finale komt.
Mwah, dat optreden van gisteren kon echt niet hoor :')
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 maart 2020 @ 12:21:02 #88
163650 Greys
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 maart 2020 @ 12:22:05 #89
163650 Greys
pi_191770172
quote:
10s.gif Op zondag 1 maart 2020 12:20 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Mwah, dat optreden van gisteren kon echt niet hoor :')
Ik vond het serieus af en toe net uit een horrorfilm komen. :@

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191770254
wiwibloggs twitterde op zondag 01-03-2020 om 11:38:54 Last night at the Andra Chansen after party, #melfest act Malou Prytz made it clear she loves Iceland's @dadimakesmusic! #ESC2020 #Eurovision https://t.co/o7ZUoMZjsQ reageer retweet
Ik gok dat we binnenkort ook veel TikTok filmpjes gaan zien!
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2020 @ 12:35:30 #91
368283 ato
pi_191770397
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 12:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vond het serieus af en toe net uit een horrorfilm komen. :@

[ afbeelding ]
Echt zonde, leek een soort sekte. Ik denk dat het Iva genekt heeft.
Lied is prachtig en verdiende een beter staging, ik vond het zo lief dat een zanger van Dimma nog extra Iva kwam troosten.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator zondag 1 maart 2020 @ 12:41:37 #92
375570 crew  Cyan9
pi_191770501
Ik vind het zelf geen slecht nummer, het is alleen totaal geen nummer wat ik uit mezelf op zou zetten. En dan zo'n enorme hype er omheen, ik voel het gewoon niet. Maar dat had ik destijds ook met Francesco Gabbani, iedereen leek over elkaar heen te buitelen over hoe fantastisch het wel niet was, en het zeker zou gaan winnen. Maar ik vond er niks aan. :@
En ik zou het gewoon zonde vinden als IJsland voor het eerst zou winnen met een nummer dat ik niet leuk vind. :P
Ongeļnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_191770543
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 12:03 schreef ato het volgende:

[..]

Grappig dat je mij deze vraag stel, want dat die vraag stel ik bij mijzelf ook namelijk.

Ten eerste denk ik, dat ik teleurgesteld ben want ik hou van het soort muziek wat Iva zingt en ik vind het afwijkend wat tot nu toe uit is gebracht.

En de de hype om het nummer Things, ik merk dat ik niet mee kan gaan omdat ik het nummer grappig vind maar niet zo goed vind als alle andere fans. Ik zie de humor ook wel hier van in hoor.
Maar als ik om mij heen hoor winner alert denk ik Huh? Dit is toch geen opvolger van het prachtige Arcade?
Ik voel het niet. Ik gun IJsland zeker een overwinning, maar niet met dit nummer.
Ik hoor veel mensen om mij heen dat zij het goed vinden en ik probeer het ook te voelen, maar ik voel het echt niet. Misschien als ik het in Mei zie?
Ik vind het een beetje in het zelfde genre van The Roop en die vind ik dan wel weer goed.
Jammer dat de radiostations dit niet oppikken in Nederland.
Duidelijk, en tot op zekere hoogte ben ik het met je eens ook. Teleurstelling dat Iva niet won, en het gevoel dat Dadi overhyped wordt.

Dat gezegd hebbende zou het mij alsnog niet vreselijk verrassen als IJsland zou winnen.
pi_191770670
Oculis Videre gaat over een orakel dat het einde van de wereld ziet komen, dus ik vond het concept van de staging passend. Ze hebben alleen wel echt wat steken laten vallen door de opbouw van het nummer niet te benadrukken. Er waren een aantal momenten in de muziek waar gewoon meer gedaan had moeten worden met het led scherm en de lichten waardoor het geheel minder stijfjes had geleken. Er zit een opbouw en een climax in, maar dat kwam nog niet over op het podium/scherm.

Het probleem was niet concept maar uitvoering en dat is waar Daši al een stuk verder was. Ik had liever gezien dat Iva haar concept door had kunnen ontwikkelen want ik zag er echt potentie in, terwijl de stijl van Daši mij helemaal niets doet. Echter snap ik snap ook dat de meeste mensen thuis beoordelen op wat te zien krijgen bij een nationale finale en niet op wat het uiteindelijk zou kunnen worden op een groter podium.
pi_191770735
Eerlijk gezegd zie ik dit ook nog niet zomaar even winnen verder, hoe leuk ik het ook vind.

Het zou me alleen niet verbazen als de jury's dit leuker vinden dan The Roop.
pi_191772150
quote:
1s.gif Op zondag 1 maart 2020 12:03 schreef ato het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje in het zelfde genre van The Roop en die vind ik dan wel weer goed.
Jammer dat de radiostations dit niet oppikken in Nederland.
Ik vind bij The Roop het nummer vrij zwak. The heat is getting higher, I'm on fire... kom op zeg. Think About Things is gewoon een beter nummer, vandaar dat de radiostations het ook oppikken.
pi_191772268
Hij was net weer op 538 te horen *O*
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191772298
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 14:12 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik vind bij The Roop het nummer vrij zwak. The heat is getting higher, I'm on fire... kom op zeg. Think About Things is gewoon een beter nummer, vandaar dat de radiostations het ook oppikken.
Dat ben ik met je eens, dit is een betere compositie dan On Fire...

Verder mogen ze echt allebei van me winnen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † zondag 1 maart 2020 @ 14:36:46 #99
368283 ato
pi_191772678
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 14:12 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik vind bij The Roop het nummer vrij zwak. The heat is getting higher, I'm on fire... kom op zeg. Think About Things is gewoon een beter nummer, vandaar dat de radiostations het ook oppikken.
De tekst bedoel je. Okay is niet sterk, maar de melodie en productie vind ik dan weer beter.
Maar goed dat smaken verschillen, anders wordt het zo'n saaie wereld.
Life can be a bitch, so like it..
pi_191772867
Ja de productie van On Fire is duidelijk beter, die keyboard blazers zijn een beetje jammer in Think about things.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')