hearlik hearlik hearlikquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:20 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke& Bolke komen Dotteke even feliciteren![]()
@:Dotteke
[ afbeelding ] :"Februari, altijd de kortste maand!"
:"Dan is de bolk extra fel! Hou je dan maar eens staand!"
[ afbeelding ] :"Wie gaat deze keer de titel verdienen?"
:"Iemand die heel goed de bolkknoppen kan bedienen!"
[ afbeelding ] :"Al heel snel staat er iemand flink aan kop!"
:"Bolkend als een moeder geeft ze iedereen klop!"
[ afbeelding ] :"Dit wordt de maand van de Dottekes!"
:"Want zij vliegt heel vlottekes!"
[ afbeelding ] :"Zo recht op de titel af!"
:"Het is niet te geloven, ik sta gewoon paf!"
[ afbeelding ] :"Speciaal voor onze Dot, zit ik nu aan de pillen!"
:"Dot zei:"Die vogel is wel hieper, kan ie niet wat chillen?"
[ afbeelding ] :"Daarom gaf @:noodgang mij flink 'riet-a-lien'!"
:"Nu fladder je rustig, dat is wel te zien!"
[ afbeelding ] :"Zelf drinkt ze ook alleen koffie zonder cafeïne!"
:"Dat was aan haar bolk niet te merken, het leek wel turbo-benzine!"
[ afbeelding ] :"Na zo'n maand, zal ze wel moe zijn, onze heldin!"
:"Ze rent dadelijk zo, het bed versneld in!"
[ afbeelding ] +:"GEFELICITEERD MET JE KAMPIOENSCHAP DOTTEKE!1!!!! MOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOHOOOOOOOOOOOO! TJILP! TJILP! TJILP! TJILP! TJILP!"
Morgen heel de dag de hort op dus vandaag maar afgemaakt, en ze was officieel al kampioen, dan mag hetquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
hearlik hearlik hearlik
je bent er vroeg bij deze keer
Zou ik ook doen na een maand bolken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:53 schreef Nizno het volgende:
dot is niet in te halen en ze is al naar bed
Nee hoor niet spannend..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:28 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Bij jou was het spannend of Akbor er niet zelf met de winst vandoor zou gaan
dabedoelikquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zou ik ook doen na een maand bolken.
Het is dat het op een zaterdag valt, anders moest ik gewoon een dag extra werken dit jaarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:53 schreef devzero het volgende:
bolke & bolke doen niet aan schrikkeljaren
Wel. Ik heb tot het allerlaatst moeten wachten voordat ik aan de rijm begon. Zag jou er als de ultieme troll nog wel met de winst vandoor gaanquote:
Had je niet 1 moment het gevoel van 'hij doet er helemaal geen moeite voor, ik pak em zelf wel"?quote:
een paar posts hier boven staat ook een leukequote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja van links is het prima gelukt, maar rechts met de redeye lukt t totaal niet
Nee altijd gezegd dat ik niet voor #1 ging.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:56 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel. Ik heb tot het allerlaatst moeten wachten voordat ik aan de rijm begon. Zag jou er als de ultieme troll nog wel met de winst vandoor gaan
neequote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:56 schreef devzero het volgende:
[..]
Had je niet 1 moment het gevoel van 'hij doet er helemaal geen moeite voor, ik pak em zelf wel"?
Maar het zou een briljantje trol zijn geweest, mensen zeggen wel meerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:57 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee altijd gezegd dat ik niet voor #1 ging.
ik mag niet liegen van mijn moeder...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar het zou een briljantje trol zijn geweest, mensen zeggen wel meer
ook op een zaterdag?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Maar je krijgt wel een dag extra betaald
anders had 31 dec op woensdag gevallen, nu op donderdag, dus je hebt een werkdag extraquote:
Doen de Belgen het toch beduidend beter. Of die snappen niet hoe die testkits werken, dat kan ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:04 schreef Nizno het volgende:
patient 7 (bevestigd) en 8 (vermoedelijk) zijn ook gevonden
t zijn natuurlijk wel belgenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen de Belgen het toch beduidend beter. Of die snappen niet hoe die testkits werken, dat kan ook natuurlijk.
Shit, dan maar de zomertijd afschaffen om te compenseren!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
anders had 31 dec op woensdag gevallen, nu op donderdag, dus je hebt een werkdag extra
Beetje zoals in Iran? Daar gaat t ook wel lekker blijkbaarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen de Belgen het toch beduidend beter. Of die snappen niet hoe die testkits werken, dat kan ook natuurlijk.
Ik snap je vraag niet..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:08 schreef mario390 het volgende:
wat is hier de babe wanneer zij in pink is?
Ik denk ongeveer een stuk of 3, maar dat is wel naar boven afgerondquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:08 schreef mario390 het volgende:
wat is hier de babe wanneer zij in pink is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wie?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:10 schreef mario390 het volgende:
nee niet de pink
zij is hier in pink
De beste trol zou zijn geweest als hij een flinke voorsprong had genomen op de laatste dag en dan om 23:00 zich uit de stats had laten verwijderen door bondagequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar het zou een briljantje trol zijn geweest, mensen zeggen wel meer
Heb je weer poppetjes op je vingers zitten tekenen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:10 schreef mario390 het volgende:
nee niet de pink
zij is hier in pink
Haha truequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
De beste trol zou zijn geweest als hij een flinke voorsprong had genomen op de laatste dag en dan om 23:00 zich uit de stats had laten verwijderen door bondage
lijkt me mooi als Haags zich nu terug laat zettenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
De beste trol zou zijn geweest als hij een flinke voorsprong had genomen op de laatste dag en dan om 23:00 zich uit de stats had laten verwijderen door bondage
Dat zou ook briljant zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat geldt niet danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
lijkt me mooi als Haags zich nu terug laat zetten
Dat zijn veel Bolkes!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |