t zijn natuurlijk wel belgenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen de Belgen het toch beduidend beter. Of die snappen niet hoe die testkits werken, dat kan ook natuurlijk.
Shit, dan maar de zomertijd afschaffen om te compenseren!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
anders had 31 dec op woensdag gevallen, nu op donderdag, dus je hebt een werkdag extra
Beetje zoals in Iran? Daar gaat t ook wel lekker blijkbaarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Doen de Belgen het toch beduidend beter. Of die snappen niet hoe die testkits werken, dat kan ook natuurlijk.
Ik snap je vraag niet..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:08 schreef mario390 het volgende:
wat is hier de babe wanneer zij in pink is?
Ik denk ongeveer een stuk of 3, maar dat is wel naar boven afgerondquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:08 schreef mario390 het volgende:
wat is hier de babe wanneer zij in pink is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Wie?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:10 schreef mario390 het volgende:
nee niet de pink
zij is hier in pink
De beste trol zou zijn geweest als hij een flinke voorsprong had genomen op de laatste dag en dan om 23:00 zich uit de stats had laten verwijderen door bondagequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Maar het zou een briljantje trol zijn geweest, mensen zeggen wel meer
Heb je weer poppetjes op je vingers zitten tekenen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:10 schreef mario390 het volgende:
nee niet de pink
zij is hier in pink
Haha truequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
De beste trol zou zijn geweest als hij een flinke voorsprong had genomen op de laatste dag en dan om 23:00 zich uit de stats had laten verwijderen door bondage
lijkt me mooi als Haags zich nu terug laat zettenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
De beste trol zou zijn geweest als hij een flinke voorsprong had genomen op de laatste dag en dan om 23:00 zich uit de stats had laten verwijderen door bondage
Dat zou ook briljant zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat geldt niet danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:12 schreef noodgang het volgende:
[..]
lijkt me mooi als Haags zich nu terug laat zetten
Dat zijn veel Bolkes!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |