The Mamas worden hier wel enigszins genaaid met een 1e en 3e startpositie in de semi en de finale.quote:
Mee eens, en helaas voor The Mamasquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
The Mamas worden hier wel enigszins genaaid met een 1e en 3e startpositie in de semi en de finale.
Dotter en Anna op de eerste twee posities voor de winst denk ik.
Haar tweede NQ zodat de cirkel weer rond is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:12 schreef grazz het volgende:
Bjorkman gunt Anna die 2e kans. BjorkmanGOD
Daag me niet uitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:13 schreef Em31 het volgende:
[..]
Haar tweede NQ zodat de cirkel weer rond is.
Niemand let net op Dotter na zo'n geweldig optredenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:18 schreef Strani het volgende:
Ook nog eens een goede startpositie voor Vamos Amigos
Of nou ja, beter dan ze verdienen.
Dan verenigen wij ons nu in onze diepe teleurstellingquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:42 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niemand let net op Dotter na zo'n geweldig optreden
Ik heb het gevoel dat we hier een verrassing gaan krijgenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:20 schreef lashatumbai het volgende:
Ik maak me nu al druk om volgende week. Ik kan echt niet nog meer teleurstellingen verwerken. Maar een land heeft tot nu toe mijn favoriet gekozen in hun nationale finales.![]()
![]()
Getty gaat dat scorelijstje gewoon ondersteboven inleveren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we hier een verrassing gaan krijgen
O wee als dit door Getty Kaspers toedoen gaat zijn. Dat ze der lijstje verkeerd om opleest.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:21 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat we hier een verrassing gaan krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |