Roze mannen, daar krijgt Mario geen stijfje van.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Heel soms weet ik gewoon niet waar jullie het over hebben.
nee van de schock te denken hoe roze mann uitzietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Roze mannen, daar krijgt Mario geen stijfje van.
Vraag me verder geen uitleg, want meer begrijp ik er ook niet van
Ok, maar ga je even mijn honden uitlaten?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee van de schock te denken hoe roze mann uitziet
gewoon als Scrut, heel normaalquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee van de schock te denken hoe roze mann uitziet
Ik ben redelijk onder invloed van vanallesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:47 schreef ieniminimuis het volgende:
Heel soms weet ik gewoon niet waar jullie het over hebben.
Ik zit naar de livestream te kijken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebben jullie nog goede opnames kunnen maken bij de meet?
ik heb je honden nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok, maar ga je even mijn honden uitlaten?
Ik ben weer natgeregend in de storm vanmiddag.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was eerst prachtig en heerlijk, en toen was het stormachtig, en toen weer normaal.
Nederland
Sloeg echt nergens op. Het was zulk lekker weer, bijna warming.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ben weer natgeregend in de storm vanmiddag.
Ja, ik liep ook met m'n jas open. Na het koufront had ik het koud met m'n natte broek.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Sloeg echt nergens op. Het was zulk lekker weer, bijna warming.
Het leek mijn moeder heerlijk weer om even naar mij te fietsen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik liep ook met m'n jas open. Na het koufront had ik het koud met m'n natte broek.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Het leek mijn moeder heerlijk weer om even naar mij te fietsen.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:57 schreef mootie het volgende:
Mario heeft Win en Bruno kwijtgemaakt!
TR gemacht.
Man3, wat een geklungel.twitter:maggieNYT twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 23:52:29The CDC is taking responsibility for the president saying the first coronavirus fatality was a woman, when it was a man. https://t.co/iaQP2Lw7Fw reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |