Ik heb geen idee waar je het ovee hebt of dat ik gekleurd wasquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:29 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom ben je niet meer gekleurd? kenn je hier pinke Ian?
Wow wat een uitzichtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja! Vandaag op het Rockefeller gebouw geweest. 70 verdiepingen hoog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder even gaardag na gister 7 uur in the MET doorgebracht te hebben. Morgen naar Brooklyn.
Cool!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:30 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja! Vandaag op het Rockefeller gebouw geweest. 70 verdiepingen hoog.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verder even gaardag na gister 7 uur in the MET doorgebracht te hebben. Morgen naar Brooklyn.
Jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow wat een uitzicht![]()
Maar 70 verdiepingen, dat is nogal hoog.
wel je was Redaktiequote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:31 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het ovee hebt of dat ik gekleurd was
Gister een stukje door gelopen, erg mooi park en overal grijze eekhoorntjes. De meeste bomen zijn nog kaal.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Cool!Central Park is nog niet groen aan het worden.
Ohh dat is al tijden geleden!quote:
Daar ook koud? Hier 1 graden vandaag en vieze koude wind.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:36 schreef mootie het volgende:
Ik heb zo geen zin om de honden uit te laten, heb het al ijskoud.
Het was eerst prachtig en heerlijk, en toen was het stormachtig, en toen weer normaal.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Daar ook koud? Hier 1 graden vandaag en vieze koude wind.
Waar slaat dit nou weer op.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:39 schreef mario390 het volgende:
dit was bedoelt en rozemann maar hoe die uitziet will ik niet weten,kreg ik en week geen stijfe
[ afbeelding ]
Naar jouw dak natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:40 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als de cafes dichtgingen wisten somige mensen wel waar ze heen moesten
Prima weertje dusquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Het was eerst prachtig en heerlijk, en toen was het stormachtig, en toen weer normaal.
Nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |