Ik was enkel op VTM vandaag, wist niet dat de VRT iets soortgelijks ging brengen, maar wel logisch ..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:16 schreef zipcon het volgende:
De Vlaamse openbare omroep VRT kondigt aan dat het Journaal 19:00 van morgenavond extra lang zal duren om coronavirus vragen te beantwoorden. Daarna volgt de commerciële omroep VTM om 21:00 met meer experts.
één is te bereiken op Nederlandse TV aanbieders. De kans lijkt me wel klein dat een briefje binnenkomt met de eerste case van Italiaanse origine. Maar de overheid is dus druk bezig met een propaganda informatiecampagne.
Gelukkig voor Portugal zijn zij nog virus vrij.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:20 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat belangrijk worden. Hoeveel mensen worden er besmet en welk percentage wordt critical? Hoeveel capaciteit is er om die mensen op te nemen? (naast de niet-corona gerelateerde zieken).
Als dit plaatje klopt dan is er wel een enorm verschil tussen landen. Of zou het gewoon een verschil in definities zijn? Het verschil tussen bijvoorbeeld Nederland en Duitsland lijkt bizar groot.
er zijn meer van dat plekken hoorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Wel hopen dat een van je mede-miljardairs het niet al opgelopen heeft en het mee de bunker in neemt.
In Nederland was er 2 of 3 jaar geleden al een tekort aan ziekenhuisbedden tijdens een griepgolf. Dat wordt echt een groot probleem als deze epidemie gast doorzetten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:20 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat belangrijk worden. Hoeveel mensen worden er besmet en welk percentage wordt critical? Hoeveel capaciteit is er om die mensen op te nemen? (naast de niet-corona gerelateerde zieken).
Als dit plaatje klopt dan is er wel een enorm verschil tussen landen. Of zou het gewoon een verschil in definities zijn? Het verschil tussen bijvoorbeeld Nederland en Duitsland lijkt bizar groot.
De minister van volksgezondheid zal op VTM zijn dus dat is het ideale moment om al zwetend te stamelen dat er iemand is ontdekt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:20 schreef Ssjaapje het volgende:
Ik was enkel op VTM vandaag, wist niet dat de VRT iets soortgelijks ging brengen, maar wel logisch ..
Wie zal de scoop hebben denk je?
Er was toch al een case in Belgie? Persoon bleek later genezen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:20 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Morgen om 22u het eerste geval in België 👌
Dat deed die in Iran ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:23 schreef zipcon het volgende:
[..]
De minister van volksgezondheid zal op VTM zijn dus dat is het ideale moment om al zwetend te stamelen dat er iemand is ontdekt.
Surrealistischquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:26 schreef Tris het volgende:
[..]
Die filmpjes waren echt gewoon bizar.
Nu begin ik mij toch ook weer zorgen te maken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:26 schreef Tris het volgende:
[..]
Die filmpjes waren echt gewoon bizar.
Dat zou voor Nederland op ongeveer 170 uit komen. Ik hoorde laatst 200 zeggen wat het nu zou zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:20 schreef SeLang het volgende:
[ afbeelding ]
RIVM is er om de volksgezondheid te behartigen, maar dat vind je in hun adviezen niet terug.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:46 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ik weet niet wat erger is; economische schade of tig doden ...
Het eerste, tig doden is heel naar, maar als de economie stilvalt breekt helemaal de pleuris uit.
Zal dat ook met een briefje gaan of via de techniek via een oortje in 'newscity'??quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:23 schreef zipcon het volgende:
[..]
De minister van volksgezondheid zal op VTM zijn dus dat is het ideale moment om al zwetend te stamelen dat er iemand is ontdekt.
Overigens komt het kernkabinet al om 14 uur zijn om de huidige (internationale) ontwikkelingen te bespreken. Op een zondag. Thee en koekjes, het is allemaal OK, geen paniek mensen!
Iemand van de boot die direct met z'n medereizigers in quarantaine was gezetquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Er was toch al een case in Belgie? Persoon bleek later genezen.
twitter:dakinandone twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 19:17:28First death from #coronavirus in the United States has occurred in Washington state, officials say. Our story: https://t.co/WGs11o1R2D reageer retweet
Van 57 naar 100 in 24 uurtwitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 19:30:45NEW: France reports 27 new cases of coronavirus, or 43 new cases so far today, raising total to 100 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:31 schreef banaantjeEE het volgende:
19:23
Eerste coronageval in Ecuador
Maar oud nieuws dacht ik?
Die Belg is nooit ziek geworden, was alleen drager.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:23 schreef banaantjeEE het volgende:
[..]
Er was toch al een case in Belgie? Persoon bleek later genezen.
WTF drager geworden door veel bier te drinken???? OMG dan heb ik het zéér waarschijnlijk ook!!!!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:32 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Die Belg is nooit ziek geworden, was alleen drager.
Volgens zijn eigen zeggen door veel bier.
Toch maar even aanpappen met Merkel, misschien mogen we een paar Duitse bedjes lenenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zou voor Nederland op ongeveer 170 uit komen. Ik hoorde laatst 200 zeggen wat het nu zou zijn.
18% van de zieke komt severe/critical te liggen. Dus dan zijn die 200 bedden vol als er 1.111 mensen besmet zijn.
Ben je gek zwaar inzetten op quarantaine. Waarom zouden we.
Waanzin hoe er mee om gegaan wordt
Zou jij het fijn vinden als je komt te overlijden, of een van je naasten en ze alles gelijk online gooien ten behoeve van wat statistieken?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:38 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zie overal lijstjes met leeftijdscategorieen en de percentages, nu doen we dat maar niet meer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |