https://www.ad.nl/dossier(...)uarantaine~a43f7b86/quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:09 schreef Salina het volgende:
[..]
Als je iets meldt moet je ook de link plaatsen.
Dit is niet de eerste keer dat je iets plaatst zonder link trouwens.
Ben wel benieuwd of de officiele standpunten in Belgie overeenkomen met die van het RIVM of dat ze meer de lijn van de Duitsers, Fransen en de WHO volgen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:09 schreef Ssjaapje het volgende:
De extra uitzending van VTM Nieuws is morgen om 21 uur. Een panel van deskundigen zal al uw vragen beantwoorden...
De cijfers bevestigen dat. 6 besmettingen in 2 families.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:12 schreef Jane het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd of de officiele standpunten in Belgie overeenkomen met die van het RIVM of dat ze meer de lijn van de Duitsers, Fransen en de WHO volgen.
Tot nu toe is Nederland volgens mij de enige die het beter lijkt te weten.
Bestaat zoiets dan echt?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:12 schreef FANN het volgende:
Als je érg rijk bent kan je misschien wel een tijdje overleven, maar dan moet je wel snel
zijn... en nog geen symptomen hebben...
Ik denk dat Trump daar ook wel een reservering hebben staan![]()
https://www.welingelichte(...)-wereld-vergaat.html
In deze luxe bunker schuilen miljardairs als de wereld vergaat
Bekijk hieronder waar de allerrijksten het einde der tijden afwachten:
1. Rothenstein zie je in de verte liggen. Het complex bevindt zich onder deze heuvel. Gasten kunnen alleen met een helikopter naar binnen.
[ afbeelding ]
4. Er zijn medische faciliteiten en voor water en stroom is de bunker niet afhankelijk van de buitenwereld.
[ afbeelding ]
9. Iedere ‘woning’ is 232 vierkante meter groot.
[ afbeelding ]
Ja hoor, egoïsme is denk ik een hele normale gedraging. Al klinkt het wat negatief, daar is helemaal niks mis mee. Ik sta er hetzelfde in. Ik, en de mensen die ik aardig vind. Als die maar buiten schot blijven.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:12 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet meer werken.
Zelf waakzaam zijn, meer kun je niet doen.
En, hoe egoïstisch het ook klinkt, hopen dat het ver bij mij uit de buurt blijft.
Was een hele hype een aantal jaar geleden. Doomsday bunkers bouwen. Volgens mij weten ze gewoon niet wat ze met het geld moeten...quote:
Wel hopen dat een van je mede-miljardairs het niet al opgelopen heeft en het mee de bunker in neemt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:12 schreef FANN het volgende:
Als je érg rijk bent kan je misschien wel een tijdje overleven, maar dan moet je wel snel
zijn... en nog geen symptomen hebben...
Ik denk dat Trump daar ook wel een reservering hebben staan![]()
https://www.welingelichte(...)-wereld-vergaat.html
In deze luxe bunker schuilen miljardairs als de wereld vergaat
Bekijk hieronder waar de allerrijksten het einde der tijden afwachten:
1. Rothenstein zie je in de verte liggen. Het complex bevindt zich onder deze heuvel. Gasten kunnen alleen met een helikopter naar binnen.
[ afbeelding ]
4. Er zijn medische faciliteiten en voor water en stroom is de bunker niet afhankelijk van de buitenwereld.
[ afbeelding ]
9. Iedere ‘woning’ is 232 vierkante meter groot.
[ afbeelding ]
twitter:CoronaNederland twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 19:15:26BREAKING: De staat Washington bevestigt eerste Coronavirus slachtoffer. https://t.co/veRAGdKJq6 reageer retweet
Vorige pagina alquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:16 schreef weetjewel5 het volgende:
twitter:CoronaNederland twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 19:15:26BREAKING: De staat Washington bevestigt eerste Coronavirus slachtoffer. https://t.co/veRAGdKJq6 reageer retweet
Mee eens, ja.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor, egoïsme is denk ik een hele normale gedraging. Al klinkt het wat negatief, daar is helemaal niks mis mee. Ik sta er hetzelfde in. Ik, en de mensen die ik aardig vind. Als die maar buiten schot blijven.
Menig Amerikaan had ze in de achtertuin...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was een hele hype een aantal jaar geleden. Doomsday bunkers bouwen. Volgens mij weten ze gewoon niet wat ze met het geld moeten...
Denk niet dat die 230 vierkante meter zijn. Het zijn meer luxe optrekjes eigenlijk dan echt doomsday bunkers.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:17 schreef Yakari het volgende:
[..]
Menig Amerikaan had ze in de achtertuin...
Het is geen populaire mening om te uitten, maar denk dat vrijwel iedereen er wel zo instaat ja.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja hoor, egoïsme is denk ik een hele normale gedraging. Al klinkt het wat negatief, daar is helemaal niks mis mee. Ik sta er hetzelfde in. Ik, en de mensen die ik aardig vind. Als die maar buiten schot blijven.
Ze maken er daar nog meer een circus van he. Jezus. Zeg gewoon hoeveel mensen het hebben en waar ze geweest zijn op een kaart oid. Klaar.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:18 schreef hollandia02 het volgende:
[ afbeelding ]
Verklaring van King County Public Health in de staat Washington, waarin meerdere nieuwe gevallen van coronavirus zijn bevestigd, waaronder 1 overlijden. Persbriefing om 13.00 uur PT
Was op Discovery Channel een serie. Hele gezinnen, die dan gingen trainen en allerlei gekkigheden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:16 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Was een hele hype een aantal jaar geleden. Doomsday bunkers bouwen. Volgens mij weten ze gewoon niet wat ze met het geld moeten...
Denk het ook niet, maar er zijn ook kleinere varianten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk niet dat die 230 vierkante meter zijn. Het zijn meer luxe optrekjes eigenlijk dan echt doomsday bunkers.
Morgen om 22u het eerste geval in België 👌quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:09 schreef Ssjaapje het volgende:
De extra uitzending van VTM Nieuws is morgen om 21 uur. Een panel van deskundigen zal al uw vragen beantwoorden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |