abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191755190
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:52 schreef Stance het volgende:

[..]

Dan zijn we al allemaal dood, _O-
Welnee joh, dan is er weer een ander iets... koppie op he
pi_191755191
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:51 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Is die automatisch updatend?
Nog niet dan heb ik meerdere mensen nodig die het willen bijhouden, zonder dat er onjuiste data inkomt.
pi_191755192
quote:
9s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:49 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Nu de paus ook is geveld kunnen we wel stellen dat god ons verlaten heeft
Het Vaticaan gaat eraan :Y
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_191755204
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:53 schreef Collide het volgende:

[..]

Nog niet dan heb ik meerdere mensen nodig die het willen bijhouden, zonder dat er onjuiste data inkomt.
Ah ok... ik dacht dat het zo'n deel van die arcgis map was
pi_191755205
Loon op Zand heeft trouwens best een leuke burgemeester.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 16:54:01 #156
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_191755217
quote:
5s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:51 schreef _I het volgende:

[..]

Dus 12 uur na infectie ben je niet besmettelijk? Hoe kom je aan deze zekerheid?
Zolang het virus zich niet heeft gevestigd in de longen kun je het niet verspreiden.
Ik heb een universitaire master in een (sterk) gerelateerd veld aan microbiologie.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 16:54:10 #157
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_191755219
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:50 schreef Stance het volgende:

[..]

Denk dat het je vakantie-dagen gaat kosten. Stel dat iedereen uit voorzorg nu thuis gaat blijven.
Ligt er aan wat voor werk je doet. Ik ben sound editor en kan ook thuis werken als het moet. Soms moet dat zelfs als alle studio’s op het werk vol zitten. Maandag en dinsdag kan ik bijvoorbeeld ook sowieso thuis werken, wat ik wel fijn vind. Hoef ik niet naar Amsterdam ;)

Maar anderen kunnen niet thuis werken. Snap dat de overweging om wel/niet te werken voor hen lastig kan gaan worden
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_191755221
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:50 schreef HoldOnTight het volgende:

[..]

Khamenei zou ook ziek zijn, dus, ja, inderdaad...
Echt waar? Dat zou mooi zijn zeg. Die was al ziek, in z,n hoofd, maar nu ook Corona?
Doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_191755226
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:53 schreef Stance het volgende:
Het Vaticaan gaat eraan :Y
Blijkbaar zijn er al grapjassen die zeggen dat een persbericht van Vaticaan Franciscus en 2 adviseurs COVID-19 hebben, het helpt natuurlijk niet dat het echte Vaticaan zo mistig is.
pi_191755231
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:50 schreef Fer_de_Lance het volgende:

[..]

Daar ligt de mediaan, maar zoals met alles kent het een natuurlijke verdeling... sommige na 3 dagen sommigen kennelijk na 24 dagen
Niemand zegt ook dat de rest ziek is geworden van de vader. Ze kunnen ook allemaal in Italie besmet zijn.
pi_191755240
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:53 schreef Fer_de_Lance het volgende:
arcgis map
Die zijn er nog niet op landelijk niveau.
pi_191755255
Waren hun dochters en moeder ook mee naar Italie geweest?
pi_191755257
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:55 schreef Collide het volgende:

[..]

Die zijn er nog niet op landelijk niveau.
Nee ik keek net, daarom mijn vraag... anders kon hij in de OP namelijk
  zaterdag 29 februari 2020 @ 16:57:03 #164
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_191755268
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:54 schreef _I het volgende:

[..]

Niemand zegt ook dat de rest ziek is geworden van de vader. Ze kunnen ook allemaal in Italie besmet zijn.
Ik had in eerste instantie begrepen dat de man voor werk in Italie naar een beurs was geweest (en dus alleen was), maar op zich zou hij zijn gezin meegenomen kunnen hebben natuurlijk.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_191755269
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:54 schreef FritsFlits het volgende:

[..]

Ligt er aan wat voor werk je doet. Ik ben sound editor en kan ook thuis werken als het moet. Soms moet dat zelfs als alle studio’s op het werk vol zitten. Maandag en dinsdag kan ik bijvoorbeeld ook sowieso thuis werken, wat ik wel fijn vind. Hoef ik niet naar Amsterdam ;)

Maar anderen kunnen niet thuis werken. Snap dat de overweging om wel/niet te werken voor hen lastig kan gaan worden
Thuiswerken zit er voor mij niet in. Het werk draait 24 uur per dag door, 365 dagen per jaar.

Worden wel een hoop extra dienstjes als inderdaad 30% ziek wordt.
pi_191755278
Dit zei de burgemeester gisteren over de vrouw en kinderen van de man:

quote:
"Als ze niet hoesten, kortademig zijn of koorts hebben, dan hoeven ze zich geen zorgen te maken", zegt GGD-arts Ariene Rietveld. "Ook niet over of ze anderen besmetten."
https://www.nu.nl/coronav(...)etting-niet-uit.html

:{
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 16:58:06 #167
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_191755280
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:57 schreef Toefjes het volgende:

[..]

Thuiswerken zit er voor mij niet in. Het werk draait 24 uur per dag door, 365 dagen per jaar.

Worden wel een hoop extra dienstjes als inderdaad 30% ziek wordt.
Dat zou nog wel eens meer kunnen zijn, er heerst ook nog een 'gewone' griep
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 29 februari 2020 @ 16:59:26 #168
426493 crew  PippenScottie
pi_191755292
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:58 schreef mazaru het volgende:

[..]

Dat zou nog wel eens meer kunnen zijn, er heerst ook nog een 'gewone' griep
Ik heb een ‘gewoon’ griepje.
Ik voel me heel schuldbewust als ik in het openbaar moet hoesten.
My friends all drive horses
pi_191755311
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:54 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Zolang het virus zich niet heeft gevestigd in de longen kun je het niet verspreiden.
Ik heb een universitaire master in een (sterk) gerelateerd veld aan microbiologie.
Kudo’s!

Maar dat zegt me niets.
Kan het niet in de keel of neus nestelen? En het ging er niet om of het in de longen gevestigd was, maar of je besmettelijk kan zijn voor je zelf symptomen vertoont.
pi_191755339
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:57 schreef Jane het volgende:

[..]

Ik had in eerste instantie begrepen dat de man voor werk in Italie naar een beurs was geweest (en dus alleen was), maar op zich zou hij zijn gezin meegenomen kunnen hebben natuurlijk.
Ze hebben het nooit over zn gezin gehad. Maar had zelf ook eerst de aanname gedaan dat hij alleen zou zijn geweest.
pi_191755345
Hmm, ik ging net naar mijn vaste kapper. Iraanse mensen, heel aardig, goed en goedkoop. Maar het blijkt dicht te zijn wegens ziekte.

Dus nu maar hopen voor hen dat het gewoon een gebroken been of zo is, en voor mij dat dinsdag nog geen lockdown is, want ik moet nu naar een andere kapper en vanavond, morgen en maandag gaat echt niet lukken.
pi_191755347
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:54 schreef Man-Bear-Pig het volgende:

[..]

Dus dochter en vrouw zijn in italie besmet geraakt?
pi_191755352
@Man-Bear-Pig

Hoe betrouwbaar is de post die ik hier maak:

COR / Het is maar een griep

National Geographic is voor mij ongeveer het maximale wat ik kan bevatten op dit soort vlakken

Ik heb het gepost, maar ergens hoop of vrees ik dat het fakenews is....
pi_191755361
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:03 schreef kilon het volgende:
Hmm, ik ging net naar mijn vaste kapper. Iraanse mensen, heel aardig, goed en goedkoop. Maar het blijkt dicht te zijn wegens ziekte.

Dus nu maar hopen voor hen dat het gewoon een gebroken been of zo is, en voor mij dat dinsdag nog geen lockdown is, want ik moet nu naar een andere kapper en vanavond, morgen en maandag gaat echt niet lukken.
Ok, goed verhaal. Thanks for sharing.
Go hard or go home
  zaterdag 29 februari 2020 @ 17:05:33 #175
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_191755368
NOS:

quote:
'Lokale GGD-locaties hebben het heel druk'
In totaal zijn nu zes mensen in Nederland besmet met het coronavirus. Dat het gaat om gezinsleden van de twee eerste patiënten - uit Loon op Zand en Diemen - ligt volgens Jaap van Dissel van het RIVM in de lijn der verwachtingen. "Wel hebben we ook breder gekeken dan alleen het gezinsleven. Er waren een aantal contacten met klachten, maar die testten allemaal negatief." Ook enkele andere gezinsleden bleken niet besmet.

Het contactonderzoek wordt nu weer uitgebreid, vertelt Van Dissel. "De contacten van de nieuwe besmettingen moeten ook weer onderzocht worden. De lokale GGD-locaties hebben het heel erg druk."

Van Dissel legt uit wat zij moeten doen: "Identificeer degene met de infectie, isoleer hem, ga na met wie hij contact heeft en ga bij die contacten na of ze wel of niet ziek zijn." Contacten met klachten worden direct getest, mensen zonder klachten worden gemonitord gedurende de periode dat ze ziek kunnen worden. "Dat is de klassieke aanpak die we ook bij andere infecties volgen, heel effectief en erop gericht om het virus de kop in te drukken."

Volgens Van Dissel kunnen we de komende tijd meer besmettingen verwachten. "We realiseren ons dat we heel veel contacten met Noord-Italië hebben en dat daar de situatie blijkbaar niet onder controle is."
6 patienten en de lokale GGD's hebben het nu al heel druk. Dat geeft vertrouwen. :{

Fijn ook dat hij in de laatste alinea Italie nog een een veeg uit de pan geeft. De Italianen hebben het niet onder controle!!! Nee, wij wel dan. :')
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')