Komt dat omdat je op een grensgevalletje woontquote:
Gelukkig is zijn wei hekvrij, geen draad of niks.quote:
Sorry.quote:
voorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt dat omdat je op een grensgevalletje woont![]()
Nee flauwe grap.
Dat zie je niet veel dat een huis schuin is.
Hier in L`warden staat een soort schuin huis.Sommige bewoners konden daar niet goed tegen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Komt dat omdat je op een grensgevalletje woont![]()
Nee flauwe grap.
Dat zie je niet veel dat een huis schuin is.
O, wat apart, leukquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor
[ afbeelding ]
achter
[ afbeelding ]
leuk is niet het goede woord, als het echt regent spoelt het merendeel van de regen over de rang van de dakgoot en klettert er bij op de ramen.quote:
En zijn er nog voordelen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
leuk is niet het goede woord, als het echt regent spoelt het merendeel van de regen over de rang van de dakgoot en klettert er bij op de ramen.
en een groot nadeel is in de zomer dat de zon er vol op staat voor, want tis op het zuiden en dan is het al snel 27,5 graden in huis en niet koel te krijgen
ja hoor, in de koude dagen als de zon even schijnt hoef ik geen verwarming aanquote:
tja energieneutraal idee ofzo.quote:
Ik kraak het verder niet af hoor,dat is zeker niet mijn bedoeling.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja energieneutraal idee ofzo.
alleen dachten ze er niet bij na dat het wel heel warm zou worden.
ow ik neem je niets kwalijk hoor.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:20 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kraak het verder niet af hoor,dat is zeker niet mijn bedoeling.
Maar dat is het in al die goed geïsoleerde woningen hoorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja energieneutraal idee ofzo.
alleen dachten ze er niet bij na dat het wel heel warm zou worden.
klopt, ik ga ze nog een voorstel schrijven dat ivm de schuine daken er heel goed zonnepanelen op kunnen en dat zij die teruglevering dan mogen hebben als ik er mn airco gebruik op aan mag sluiten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is het in al die goed geïsoleerde woningen hoor
En toen kregen we geen winter meer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is het in al die goed geïsoleerde woningen hoor
oh leuk huisjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik jaren gewoond,vorig jaar verkocht.
Het dak hebben we zelf gelegd,weinig isolatie.
mooi hoorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
hahaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:28 schreef aKboR het volgende:
Transparante zonnepanelen er op voor de stroomvoorziening van de airco
Manege..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
HIer woont de winnaar van DTS van febr 2020 tatdaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja hoor, in de koude dagen als de zon even schijnt hoef ik geen verwarming aan![]()
gasverbruik is minimaal.
en het is een mooi grote woning
Zijn dit huur of koopwoningen dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
klopt, ik ga ze nog een voorstel schrijven dat ivm de schuine daken er heel goed zonnepanelen op kunnen en dat zij die teruglevering dan mogen hebben als ik er mn airco gebruik op aan mag sluiten.
Zit nog een manege achter.quote:
Ha ha nee dat begint er wel op te lijken hequote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En toen kregen we geen winter meer.
Wauw das mooi FFquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:28 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie locatie ook.quote:
ook lekker zomersquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer woont de winnaar van DTS van febr 2020 tatdaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
huurquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zijn dit huur of koopwoningen dan?
Strak.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
HIer woont de winnaar van DTS van febr 2020 tatdaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ]
Iemand moest het overnemen ivm de erfenis,maar dat is niet gelukt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
waarom verkocht dan? teveel werk?
Dan kan je het altijd aanvragen, ze zijn wel heel erg bezig met energetische maatregelen. Huizen zonder gas of de BEN woningen.quote:
Verse Boontjes aan het koken. Dan straks in de gadogado saus, jammie en een hamlapjequote:
WIe is datquote:
Geen wonder dat ik hem niet kenquote:
De raggende mannen,Gabbertje,SP lid.quote:
Nooit van gehoord, maar ik heb het dan ook niet zo op met die lui van de SPquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De raggende mannen,Gabbertje,SP lid.
ja maar t zal het gasverbruik niet tegen gaan en alleen meer elektra kosten hequote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan kan je het altijd aanvragen, ze zijn wel heel erg bezig met energetische maatregelen. Huizen zonder gas of de BEN woningen.
nix SPquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar ik heb het dan ook niet zo op met die lui van de SP
quote:
quote:
ja maar dat was niet dat hij alleen de SPman was hequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |