Woon je op een zolderkamertjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:54 schreef Nizno het volgende:
schuine ramen zijn zo kut in de woonkamer
Had je maar wakker moeten blijven, nu niet gaan janken hequote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik had een dag minder vorig jaar daarom had ik ook minder punten
Was per ongeluk een vegaworst natuurlijkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:57 schreef aKboR het volgende:
mijn maag gaat tekeer.. Net een hemarookworst weggewerkt..![]()
Mijn maag is het er blijkbaar niet mee eens
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke () was bang dat een schrikkeljaar betekende dat hij een jaar lang schrikdraad om zijn wei heen zou krijgen.
![]()
:"Schokken zijn niet jottem hoor! Mooooooooo!"
O jee kanibaal, heb je @hemarookworst opgegetenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:57 schreef aKboR het volgende:
mijn maag gaat tekeer.. Net een hemarookworst weggewerkt..![]()
Mijn maag is het er blijkbaar niet mee eens
Nee echt geen vega...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Was per ongeluk een vegaworst natuurlijk![]()
Maar als ie er echt niet happy mee is gewoon even naar de pot en spugen
Godverdomme.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee echt geen vega...
Spugen kan wel.. Ik heb er nog een liggen om de ruimte later op te vullen
Kauwen wil ook helpen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:59 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nee echt geen vega...
Spugen kan wel.. Ik heb er nog een liggen om de ruimte later op te vullen
Is ie toch nog ergens nuttig voorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee kanibaal, heb je @:hemarookworst opgegeten
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke () was bang dat een schrikkeljaar betekende dat hij een jaar lang schrikdraad om zijn wei heen zou krijgen.
![]()
:"Schokken zijn niet jottem hoor! Mooooooooo!"
Langer wakker blijven maakt nog geen schrikkeljaarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had je maar wakker moeten blijven, nu niet gaan janken he
Niet dronken worden!quote:
Dat gaat helemaal vanzelf eigenlijk. En ik zie het dan ook echt voor me, zo'n beteuterde koe die niet in de buurt van het hek meer durft te komen.quote:
quote:
nee ik heb een schuin huisquote:
quote:
ha je griep is wel over nu hequote:
Logisch in Grun.quote:
Ach arm beestjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat gaat helemaal vanzelf eigenlijk. En ik zie het dan ook echt voor me, zo'n beteuterde koe die niet in de buurt van het hek meer durft te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |