Protect your breakaway.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We believe in you he.
Sunweb toch aan de ketonen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:29 schreef TheArt het volgende:
Waar haalt SKA dit opeens vandaan? Die was al jaren een belofte, maakte telkens die stap niet en leek er nooit te gaan komen.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:29 schreef TheArt het volgende:
Waar haalt SKA dit opeens vandaan? Die was al jaren een belofte, maakte telkens die stap niet en leek er nooit te gaan komen.
Echt onzin.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:29 schreef TheArt het volgende:
Wil je die dan even aanwijzen, want na de Algarve leek het veelbelovend, maar bakte hij er eigenlijk weinig meer van.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]SKA reed vorig jaar ook meer dan prima wedstrijden.
Ska was twee jaar geleden vooral goed toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]SKA reed vorig jaar ook meer dan prima wedstrijden.
Hij werd direct daarna ziek in ieder geval.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wil je die dan even aanwijzen, want na de Algarve leek het veelbelovend, maar bakte hij er eigenlijk weinig meer van.
Wat Mexicano zegt, was inderdaad alweer 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wil je die dan even aanwijzen, want na de Algarve leek het veelbelovend, maar bakte hij er eigenlijk weinig meer van.
Denk dat ze alle 3 niet zeker zijn van hun sprint in dit groepjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:33 schreef The_Undertone het volgende:
Lampaert moet demarreren, zou ik denken. Of gokt hij op zijn sprint aan de meet na 200 km?
Trentin terug laten komen heeft hij ook niets aan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:33 schreef The_Undertone het volgende:
Lampaert moet demarreren, zou ik denken. Of gokt hij op zijn sprint aan de meet na 200 km?
Stuyven wel denk ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat ze alle 3 niet zeker zijn van hun sprint in dit groepje
Als het een lange sprint wordt dan legt hij Trentin er ook wel op.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Trentin terug laten komen heeft hij ook niets aan.
6 Dubbele seconden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat lijkt niet echt op zes seconden.
Trentin lijkt me kansloos voor de zege ja, ook als hij erbij komtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:37 schreef Belg het volgende:
Maar dat moet toch energie gekost hebben voor Trentin?
Sprintjus is nu inderdaad wel uit de benen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:37 schreef Belg het volgende:
Maar dat moet toch energie gekost hebben voor Trentin?
Krauw lijkt me wel sneller dan Lampie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:39 schreef Momo het volgende:
Voorraan quasprint snelheid lijkt mij
Stuyven > Lamp > SKA
Normaal dan
SKA deed ook regelmatig mee in massasprints in de Vuelta. Al is dat alweer een tijdje geleden en in een beroerd sprintveld, maar tochquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:39 schreef Momo het volgende:
Stuyven > Lamp > SKA
Normaal dan
Ik denk dat Lampaert de meest frisse is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:39 schreef Momo het volgende:
Stuyven > Lamp > SKA
Normaal dan
Stuyven = krak > lampiequote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:39 schreef Momo het volgende:
Stuyven > Lamp > SKA
Normaal dan
Die wordt nog bijgehaald waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:39 schreef wimderon het volgende:
Teunissen is wel stevig ontploft, een minuut al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |