Zuur voor haar dat het damesparcours in Tokyo niet echt selectief is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:02 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben jullie dat filmpje over van Vleuten gezien op de NOS site. Die is gewoon aan het trainen tegen de 4k hoogte aan. Pak maar in iedereen de rest van het jaar
Hopelijk wel in merkloze wielerkleding.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:02 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben jullie dat filmpje over van Vleuten gezien op de NOS site. Die is gewoon aan het trainen tegen de 4k hoogte aan. Pak maar in iedereen de rest van het jaar
Die hadden we op het WK 2019 ook niet verwachtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:03 schreef TheArt het volgende:
Rutsch, Casper Pedersen, Declercq en Frison, niet echt de namen die je verwacht.
Alleen is dit een andere Pedersenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:05 schreef Belg het volgende:
[..]
Die hadden we op het WK 2019 ook niet verwacht
Dat was Mesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:05 schreef Belg het volgende:
[..]
Die hadden we op het WK 2019 ook niet verwacht
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:02 schreef Faraday01 het volgende:
Hebben jullie dat filmpje over van Vleuten gezien op de NOS site. Die was gewoon aan het trainen in Colombia tegen de 4k hoogte aan. Pak maar in iedereen de rest van het jaar
Mackaij blijft nog een poosje hangen, maar nu is het gedaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:14 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nog voor de kapelmuur rijdt ze alles kapot
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:20 schreef The_Undertone het volgende:
Kijken er echt mensen nu in de plaats naar vrouwenwilerennen?
Stream op de laptop, Sporza op TVquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:20 schreef The_Undertone het volgende:
Kijken er echt mensen nu in de plaats naar vrouwenwilerennen?
Link voor de vrouwenwedstrijd?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:20 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Stream op de laptop, Sporza op TV
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:22 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Link voor de vrouwenwedstrijd?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:22 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Link voor de vrouwenwedstrijd?
Teunissen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:27 schreef The_Undertone het volgende:
Stuyven de snelste vooraan? Of Trentin?
Vlak de Teun niet uit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:27 schreef The_Undertone het volgende:
Teunissen is ook niet traagquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:27 schreef The_Undertone het volgende:
Mike Teunissen heeft onlangs nog een massasprint in de Tour gewonnen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:27 schreef The_Undertone het volgende:
Teunissen ook niet traag, SKA kan ook wel een sprintje aan, Lampie als alles goed valt. Niet zoveel over te zeggenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:27 schreef The_Undertone het volgende:
Dat zagen we op het wkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:29 schreef Koffieplanter het volgende:
Zegt toch allemaal niks na een zware wedstrijd.
Ed de Bek, uitstekende renner.quote:
Postlberger is wanhopig op zoek naar Renaat.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Postlberger is wanhopig op zoek naar Renaat.
Dat is ook wel de enige die ik geen kans geef.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een plan met Frederik Frison.
Ik schater.
Is de enige die meezit in de eerste 70 of zo, dus ja, veel alternatieven hebben de kantoorklerken niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Een plan met Frederik Frison.
Ik schater.
Van Dijk, dat had niet gehoeven.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:39 schreef Mykonos het volgende:
1 Avv
2 Bastianelli
3 Mackay
4 Blaak
5 Van Dijk
Floortje Mackayquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:39 schreef Mykonos het volgende:
1 Avv
2 Bastianelli
3 Mackay
4 Blaak
5 Van Dijk
Bases coveren 101.twitter:faustocoppi60 twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 15:43:15Lampaert seems the strongest to me, Teunissen and Stuyven looking good also. Trentin, I have no freaking idea. 😂 I will cheer for Frison and SK Andersen, anyway. #OHN20 reageer retweet
Fortnite?quote:
Hoezo nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:40 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Van Dijk, dat had niet gehoeven.
Hopelijk wint Declercqquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Bases coveren 101.twitter:faustocoppi60 twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 15:43:15Lampaert seems the strongest to me, Teunissen and Stuyven looking good also. Trentin, I have no freaking idea. 😂 I will cheer for Frison and SK Andersen, anyway. #OHN20 reageer retweet
https://www.tiktok.com/@teamilluminate/video/6797590869907131653quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:44 schreef Koffieplanter het volgende:
Met de muur en de Bosberg wint normaal de sterkstequote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:50 schreef The_Undertone het volgende:
Kraw Andersen heeft dit in de tas
Als ie goed is legt ie Trentin, Stuyven, Van Aert, Teunissen er makkelijk op in de sprint.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vanmarcke met een Vanmarcke.
Tweede groep? Maar is misschien tactisch niet het meest slimste idee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waar ga je naartoe Wout?
Door druk te zetten hoeft Teunissen voorin minder te doen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tweede groep? Maar is misschien tactisch niet het meest slimste idee.
Maar je neemt ook risico dat je anderen mee neemt naar de kop van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Door druk te zetten hoeft Teunissen voorin minder te doen.
Staat geen naam op z'n helm, dus dan weten ze niet wie het isquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:11 schreef Felagund het volgende:
Pascal Wout zit bij jou. Ze denken dat Eenkhoorn blind is?
Het is wel de vraag of hij de Muur overleeft.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:11 schreef Momo het volgende:
Mike heeft nog steeds een van de beste sprints voorraan
Zeker en ook in de Omloop.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:12 schreef Steven184 het volgende:
Hebben ze als Rabo deze fout niet al eens eerder gemaakt?
Wanneer?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:12 schreef Steven184 het volgende:
Toen waren ze wel met veel minder vooraan, Teunissen lijkt niet de sterkste vooraan, dit is ook geen slechte situatie voor hem. Zolang ze het peloton niet meenemen en dat lijkt nu wel het geval.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:12 schreef Steven184 het volgende:
Zo slecht was hij vorig jaar niet in de grote koersen toch? Had alleen enorm veel pech in PRquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:14 schreef Faraday01 het volgende:
Wout is in ieder geval in orde, maar is het niet net als vorig seizoen een beetje te vroeg?
Waar. Pat zijn mannen laten Wout niet gaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:14 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toen waren ze wel met veel minder vooraan, Teunissen lijkt niet de sterkste vooraan, dit is ook geen slechte situatie voor hem. Zolang ze het peloton niet meenemen en dat lijkt nu wel het geval.
Dit was niet echt een goede gok inderdaad.. Hadden overschat hoe sterk Eenkhoorn nog was waarschijnlijkquote:
in Vlaanderen kwam hij echt te kort op de pater en PR is lastig te zeggen door die enorme achtervolging. In de Amstel was hij niet goed maar is ook niet zijn koers.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Zo slecht was hij vorig jaar niet in de grote koersen toch? Had alleen enorm veel pech in PR
Over een paar jaar rijden ze bij Jumbo geen enkele koers meer. Lachwekkend beleid.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:20 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat ze Jumbo wel spijt hebben dat ze morgen hebben geskipt
Lol, waarom rijden ze morgen niet?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Over een paar jaar rijden ze bij Jumbo geen enkele koers meer. Lachwekkend beleid.
Ketonen op.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lol, waarom rijden ze morgen niet?
Hoogtestagegenotquote:
Schrik voor de coronavirusquote:
Gedeeld tochquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:27 schreef Zwansen het volgende:
Waarom is Trentin eigenlijk geen kopman. Hadden ze serieus Krek verwacht?
Voor wij Belgen is het wel zalig zoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een mensonterende uitslag zo.
Lampaert mag wel 5x lek krijgen nog, ja.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een mensonterende uitslag zo.
We believe in you he.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:26 schreef wimderon het volgende:
Tim gaat eerder boven komen dan Fré Frison
Protect your breakaway.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
We believe in you he.
Sunweb toch aan de ketonen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:29 schreef TheArt het volgende:
Waar haalt SKA dit opeens vandaan? Die was al jaren een belofte, maakte telkens die stap niet en leek er nooit te gaan komen.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:29 schreef TheArt het volgende:
Waar haalt SKA dit opeens vandaan? Die was al jaren een belofte, maakte telkens die stap niet en leek er nooit te gaan komen.
Echt onzin.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:29 schreef TheArt het volgende:
Wil je die dan even aanwijzen, want na de Algarve leek het veelbelovend, maar bakte hij er eigenlijk weinig meer van.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]SKA reed vorig jaar ook meer dan prima wedstrijden.
Ska was twee jaar geleden vooral goed toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:30 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]SKA reed vorig jaar ook meer dan prima wedstrijden.
Hij werd direct daarna ziek in ieder geval.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wil je die dan even aanwijzen, want na de Algarve leek het veelbelovend, maar bakte hij er eigenlijk weinig meer van.
Wat Mexicano zegt, was inderdaad alweer 2 jaar geleden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:31 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wil je die dan even aanwijzen, want na de Algarve leek het veelbelovend, maar bakte hij er eigenlijk weinig meer van.
Denk dat ze alle 3 niet zeker zijn van hun sprint in dit groepjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:33 schreef The_Undertone het volgende:
Lampaert moet demarreren, zou ik denken. Of gokt hij op zijn sprint aan de meet na 200 km?
Trentin terug laten komen heeft hij ook niets aan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:33 schreef The_Undertone het volgende:
Lampaert moet demarreren, zou ik denken. Of gokt hij op zijn sprint aan de meet na 200 km?
Stuyven wel denk ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Denk dat ze alle 3 niet zeker zijn van hun sprint in dit groepje
Als het een lange sprint wordt dan legt hij Trentin er ook wel op.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:34 schreef wimderon het volgende:
[..]
Trentin terug laten komen heeft hij ook niets aan.
6 Dubbele seconden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:37 schreef Koffieplanter het volgende:
Dat lijkt niet echt op zes seconden.
Trentin lijkt me kansloos voor de zege ja, ook als hij erbij komtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:37 schreef Belg het volgende:
Maar dat moet toch energie gekost hebben voor Trentin?
Sprintjus is nu inderdaad wel uit de benen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:37 schreef Belg het volgende:
Maar dat moet toch energie gekost hebben voor Trentin?
Krauw lijkt me wel sneller dan Lampie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:39 schreef Momo het volgende:
Voorraan quasprint snelheid lijkt mij
Stuyven > Lamp > SKA
Normaal dan
SKA deed ook regelmatig mee in massasprints in de Vuelta. Al is dat alweer een tijdje geleden en in een beroerd sprintveld, maar tochquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:39 schreef Momo het volgende:
Stuyven > Lamp > SKA
Normaal dan
Ik denk dat Lampaert de meest frisse is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:39 schreef Momo het volgende:
Stuyven > Lamp > SKA
Normaal dan
Stuyven = krak > lampiequote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:39 schreef Momo het volgende:
Stuyven > Lamp > SKA
Normaal dan
Die wordt nog bijgehaald waarschijnlijk jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:39 schreef wimderon het volgende:
Teunissen is wel stevig ontploft, een minuut al.
Er werd mij verteld dat hij makkelijk het gat dichtreed op de Molenbergquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel echt heel erg gênant voor Teunissen.
Zo’n goede sprint vind ik Stuyven ook weer niet hebben, zeker niet in een kleine groep.quote:
In een pelotonsprint zou Stuyven ruim voor Krauw staan, maar zo'n sprintje met 3 is toch wat anders.quote:
Dat deed hij ook sterk, maar dat hij daar überhaupt achteraan zat (en dus het gat moest dichten), zei toch al iets waarschijnlijkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:42 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Er werd mij verteld dat hij makkelijk het gat dichtreed op de Molenberg
Het tweetje van Thijs kwam iets te vroeg.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is wel echt heel erg gênant voor Teunissen.
Stuyven vind ik op snelheid niet zoveel beter, maar kan wel goed zo’n sprint rijden qua positionering etc.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:43 schreef wimderon het volgende:
[..]
In een pelotonsprint zou Stuyven ruim voor Krauw staan, maar zo'n sprintje met 3 is toch wat anders.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop op een op zijn stuur kloppende Stuyven.
Hij heeft bij mij wel symphatie verloren toen hij begon te klagen over dat hij voor de dikke Cancellara moest knechten toen hij net kwam kijken en Cancellara top wasquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop op een op zijn stuur kloppende Stuyven.
SKA komt ook van de berg.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:44 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het tweetje van Thijs kwam iets te vroeg.
Morgen gaat de zon weer op en is er vast een nieuwe leuke dag.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit wordt Stuyven. Dat is niet zo leuk.
Die heeft een pallet ketonen op de kop getikt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:47 schreef wimderon het volgende:
Steven de Jongh heeft alle registers opengetrokken sinds september vorig jaar.
Niet gestolen, dat scheelt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit wordt Stuyven. Dat is niet zo leuk.
Jij ook gecondoleerd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:48 schreef El-Stinho het volgende:
Gefeliciteerd iedereen met de zege van Stuyven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |