Dat aantal zal toch op een gegeven moment moeten verminderen wanneer er mensen beter worden?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:12 schreef Houtenbeen het volgende:
En Italie zal om 17.00 wel over de 1000 gaan als derde land
Welke zender? Eentje die we hier in Nederland niet kunnen ontvangen, zeker?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:49 schreef Ssjaapje het volgende:
Oh oh... Ik woon in België en hier is er morgenavond ineens een grote Coronashow op tv. Zou zomaar kunnen dat ze de kunst hebben afgekeken van hoe vakkundig en totaal niet doorzichtig de eerste besmetting in NL werd gemeld. Als het met een briefje is dan weet ik het zeker!
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 15:08:13NEW: UK reports 3 new cases of coronavirus, raising total to 23 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat aantal zal toch op een gegeven moment moeten verminderen wanneer er mensen beter worden?
Zou je zeggen van wel. Benieuwd wanneer dat kantelpunt komtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat aantal zal toch op een gegeven moment moeten verminderen wanneer er mensen beter worden?
Ja, maar wanneer is dat aantal. Als 60% van italie besmet is? Het zal wel in golfbewegingen gaan. Deze afgesloten dorpjes zullen op een gegeven moment wel hun max bereikt hebben. Maar in de buurt ligt Milaan en volgens mij gaat het daar ook niet helemaal lekker.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Gaat niet best met tilburg
https://nos.nl/artikel/23(...)-af-een-gewonde.html
Loon op Zand was het. Geen Tilburg.........quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
True, maar hij ligt daar in het ziekenhuis toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:20 schreef Noordzijde het volgende:
[..]
Loon op Zand was het. Geen Tilburg.........
Nu al weer thuis.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
True, maar hij ligt daar in het ziekenhuis toch?
In dit tempo kun je de nieuwe Mad Max opnemen in Tilliewood voor het eind van dit jaar.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:19 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Nog een reden om in vrijwillige quarantaine te gaan zitten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:20 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weersverwachtingen: Stenen in het zuiden van het land
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 15:16:10BREAKING: Azerbaijan closes border with Iran to prevent the spread of coronavirus - Reuters reageer retweet
Ze zullen iedereen die niet in direct levensgevaar is sowieso niet in het ziekenhuis laten liggen. Om bedden vrij te houden, maar ook om het risico op verspreiding zo klein mogelijk te houden.quote:
Slimquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:22 schreef hollandia02 het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 15:16:10BREAKING: Azerbaijan closes border with Iran to prevent the spread of coronavirus - Reuters reageer retweet
VTM, weet ook niet meer hoe laat, kwam in het nieuws van 13 uur voorbij.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:16 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Welke zender? Eentje die we hier in Nederland niet kunnen ontvangen, zeker?
In de overzichten van Een en Canvas kan ik het niet vinden.
Straks is Europa nog zo'n beetje het enige gebied wat mensen uit Iran toelaatquote:
Dat lijkt me toch een taak van de publieke omroep.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:24 schreef Ssjaapje het volgende:
[..]
VTM, weet ook niet meer hoe laat, kwam in het nieuws van 13 uur voorbij.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:15 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik begreep ook dat ze vrezen dat de Paus het heeft opgelopen door bezoekers uit Iran. Volgens mij zei die Britse arts dat in z'n vlog van gisteren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:25 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Straks is Europa nog zo'n beetje het enige gebied wat mensen uit Iran toelaat
Dat was de laatste dacht ik.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:22 schreef hollandia02 het volgende:
RIPquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:27 schreef Markesh het volgende:
Vriendin zei zojuist dat paracetamol hier overal is uitverkocht.
Niet grappig als je 39.2 koorts hebt
Mjah ik betwijfel of de paus het heeft.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:26 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik begreep ook dat ze vrezen dat de Paus het heeft opgelopen door bezoekers uit Iran. Volgens mij zei die Britse arts dat in z'n vlog van gisteren.
Dan kunnen kardinalen van over de hele wereld een paar dagen samenkomen en zich opsluiten in de Sixtijnse Kapel.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mjah ik betwijfel of de paus het heeft.
Maar met maar 1 long zal het wel dodelijk voor hem zijn waarschijnlijk (ook gezien zijn leeftijd)
Hell, ook zonder corona is het wel eens tijd voor die kerel binnenkort.
ibuprofen kan ook.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:27 schreef Markesh het volgende:
Vriendin zei zojuist dat paracetamol hier overal is uitverkocht.
Niet grappig als je 39.2 koorts hebt
Dat zeggen ze gewoon om eindelijk van de gele hesjes af te zijnquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:04 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 15:03:31BREAKING: French health minister says all gatherings with more than 5,000 people in a confined space are banned due to coronavirus https://t.co/Mw9BLV8sQ9 reageer retweet
Kwamen er nog meer dan 5000 man opdagen danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:31 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dat zeggen ze gewoon om eindelijk van de gele hesjes af te zijn
Is de Eiffeltoren al dicht? Moet Disneyland op slot?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:04 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 15:03:31BREAKING: French health minister says all gatherings with more than 5,000 people in a confined space are banned due to coronavirus https://t.co/Mw9BLV8sQ9 reageer retweet
Dan de 'ol reliable '. Een fles sterke wiskey.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:32 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Je maag zal er alleen niet blij mee zijn.
Zal later wel bekend worden gemaakt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:33 schreef Collide het volgende:
[..]
Is de Eiffeltoren al dicht? Moet Disneyland op slot?
En dan zeggen ze dat wij Nederlanders zo nuchter zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:36 schreef SeLang het volgende:
Ik zie hier (UK) eigenlijk niks van dat virus. Geen mondkapjes, geen hamsteren, handgel overal te koop, etc. Alleen bij de dokter en tandarts hangt er een waarschuwing aan de muur.
In Nederland zie ik ook nergens mondkapjes, alleen online doet iedereen zo hysterischquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:36 schreef SeLang het volgende:
Ik zie hier (UK) eigenlijk niks van dat virus. Geen mondkapjes, geen hamsteren, handgel overal te koop, etc. Alleen bij de dokter en tandarts hangt er een waarschuwing aan de muur.
Omdat ze nergens te vinden zijn. Of ze zijn echt giga duur. Dat tandartsen een tekort hebben zegt al genoeg.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:39 schreef Collide het volgende:
[..]
In Nederland zie ik ook nergens mondkapjes, alleen online doet iedereen zo hysterisch
Vuige kontseks.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:29 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dan kunnen kardinalen van over de hele wereld een paar dagen samenkomen en zich opsluiten in de Sixtijnse Kapel.
What could go wrong?
Heb vanuit mijn bijbaan (Dirk van de Broek) een hele instructie gekregen per mail hoe om te gaan met corona.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:39 schreef Collide het volgende:
[..]
In Nederland zie ik ook nergens mondkapjes, alleen online doet iedereen zo hysterisch
zelf quarantaine kost niks. plus ze laten zich niet testen dus kunnen ze daar ook geen mensen besmetten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:40 schreef SeLang het volgende:
Ik ben vooral benieuwd hoe de epidemie straks in de VS gaat lopen. 44 miljoen Amerikanen hebben geen health insurance en velen gaan geen duizenden dollars rekening riskeren voor iets wat misschien maar een gewone verkoudheid is. Die mensen gaan de rest besmetten.
Nederlanders zijn niet nuchter maar verwarren hun horkerige gedrag en vervelende klootzakkerij met nuchterheid. De kans is klein dat je elders op de wereld nog precies zo'n hufterig volkje tegenkomt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:37 schreef Durmada het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat wij Nederlanders zo nuchter zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |