Alleen vertoont het virus wereldwijd een lineaire groei en geen exponentiele:quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:38 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
2
4
8
16
32
64
128
256
512
1024
2048
Gaat best hard met een verdubbeling
Met elf keer heb je een verduizendvoudiging!
Ja maar zij werkt in de zorg. Dat is hetzelfde als een partner hebben die in het leger werkt en op missie wordt gestuurd om in de frontlinie te gaan staan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:45 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik zit aan de goede kant, 36. Mijn vriendin is 33
WAT?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:49 schreef Ssjaapje het volgende:
Oh oh... Ik woon in België en hier is er morgenavond ineens een grote Coronashow op tv. Zou zomaar kunnen dat ze de kunst hebben afgekeken van hoe vakkundig en totaal niet doorzichtig de eerste besmetting in NL werd gemeld. Als het met een briefje is dan weet ik het zeker!
Hangt ervan af. Als je alleen naar cases buiten china kijkt is het zelfs meer dan exponentieel.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alleen vertoont het virus wereldwijd een lineaire groei en geen exponentiele:
https://www.worldometers.info/coronavirus/
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 14:51:07NEW: France reports 16 new cases of coronavirus, raising total to 73 https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
Geen enkel probleem hier.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:51 schreef cemeteryslut het volgende:
Dit draadje is slecht voor de ziel.
En toch blijven lezen hè.
Zorg in de zin van er zit verder niks van noemenswaardigheden in dat gebouw (geen huisartsenpost enzo). Komen ook heel weinig mensen van buitenaf binnen. Verblijven ook dezelfde mensenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja maar zij werkt in de zorg. Dat is hetzelfde als een partner hebben die in het leger werkt en op missie wordt gestuurd om in de frontlinie te gaan staan.
Cases met China uitgezonderd:quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
heeft dat niet gewoon te maken met het aantal dat uberhaupt getest kan worden?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Alleen heeft Europa wel een half miljard minder inwoners.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Europa zit zeg maar in de fase waar China halverwege januari in zat volgens mij.
Zat ik nog maar waar ik halverwege januari zat. Portugal. Nog steeds geen cases, volgens mij?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Europa zit zeg maar in de fase waar China halverwege januari in zat volgens mij.
@Zipportalquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Cases met China uitgezonderd:
[ afbeelding ]
Wel iets dichtbevolkter toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:53 schreef Durmada het volgende:
[..]
Alleen heeft Europa wel een half miljard minder inwoners.
Ah, dank je. Ik zag alleen de graph inclusief China.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Cases met China uitgezonderd:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:54 schreef vosss het volgende:
Wat zou het RIVM denken dat er precies gebeurd is vlak over de grens met Duitsland? Ik bedoel volgens hun is het helemaal niet erg besmettelijk. Hoe verklaren zij hetgeen daar aan de habd is?
Of stoppen ze gewoon hun vingers in de oren terwijl ze heel hard "LALALAA LALA LALALAA LALALALAALAALLLAA!!!" roepen?
Dat laatste, ja.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:54 schreef vosss het volgende:
Wat zou het RIVM denken dat er precies gebeurd is vlak over de grens met Duitsland? Ik bedoel volgens hun is het helemaal niet erg besmettelijk. Hoe verklaren zij hetgeen daar aan de habd is?
Of stoppen ze gewoon hun vingers in de oren terwijl ze heel hard "LALALAA LALA LALALAA LALALALAALAALLLAA!!!" roepen?
Waarom denk je dat?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:52 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ze willen gewoon samen bier drinken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:54 schreef KingRadler het volgende:
Gaat lekker in Nederland linkse partijen wensen rechtse partijen het Corona Virus.
Hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:49 schreef Ssjaapje het volgende:
Oh oh... Ik woon in België en hier is er morgenavond ineens een grote Coronashow op tv. Zou zomaar kunnen dat ze de kunst hebben afgekeken van hoe vakkundig en totaal niet doorzichtig de eerste besmetting in NL werd gemeld. Als het met een briefje is dan weet ik het zeker!
Ja dank je!!quote:Sterkte daar alvast.Ik denk dat jullie het ook 'live' gaan meemaken, net als wij.
Qua cijfers, Italië is ons Wuhan.quote:
Die van de boot en die al in quarantaine zat... Geen 'losse' besmettingenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:57 schreef KennyPowers het volgende:
In Belgie was er toch allang eentje?
Ja, inderdaad. De Vlaamse Mol is ook veel beter dan de Nederlandse. Hebben ze Woestijnvis niet gevraagd hoe je zo'n aankondiging een beetje spannend maakt?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:57 schreef Ssjaapje het volgende:
Ik moet zeggen dat dit me nu wel wat tegenvalt. Dacht dat de Belgen net wat creatiever zouden zijn om het nieuws te melden
Oh okequote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:58 schreef Ssjaapje het volgende:
[..]
Die van de boot en die al in quarantaine zat... Geen 'losse' besmettingen
Verschilt niet zo veel denk ik. Beide hebben plekken waar het veel dichterbevolkt is en beide ook plekken waar dat niet zo isquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wel iets dichtbevolkter toch?
China had vrijdag 17 januari 59 gevallen (officiële cijfers)quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Qua cijfers, Italië is ons Wuhan.
Al heb ik dat niet gecheckt, weet niet uit mijn hoofd hoever besmettingen China had halverwege januari.
Toch nog een beetje goed nieuws in deze barre tijden.quote:Miljardenverlies
De 500 rijkste mensen ter wereld zagen hun gezamenlijke fortuin deze week met ruim 400 miljard euro slinken, meldt het financiële persbureau Bloomberg. De drie rijksten, Jeff Bezos (Amazon), Bill Gates (Microsoft) en Bernard Arnault (Louis Vuitton en Dior) leden de grootste verliezen, samen bijna 30 miljard euro.
De verliezen hangen volgens Bloomberg samen met de verspreiding van het coronavirus en de daardoor ontstane onzekerheid op de financiële markten. Deze week pakten veel beleggers - klein en groot - daarom hun biezen.
Waarschijnlijk hebben ze gewoon het aantal besmetting opgespaard zodat ze morgen tijdens de liveshow trots kunnen vertellen dat ze al over de 100 zittenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. De Vlaamse Mol is ook veel beter dan de Nederlandse. Hebben ze Woestijnvis niet gevraagd hoe je zo'n aankondiging een beetje spannend maakt?
De leidster was -quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
De betrokken kinderen, met wie het naar omstandigheden goed gaat, gingen naar een opvang waarvan ook een leidster besmet is met het coronavirus. De scholen en kinderopvang in en rond Heinsberg blijven langer gesloten dan in eerste aanleg werd bepaald. Ze blijven zeker tot vrijdag dicht.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze gewoon het aantal besmetting opgespaard zodat ze morgen tijdens de liveshow trots kunnen vertellen dat ze al over de 100 zitten
Wikipedia to the rescue: https://en.wikipedia.org/(...)coronavirus_outbreakquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Qua cijfers, Italië is ons Wuhan.
Al heb ik dat niet gecheckt, weet niet uit mijn hoofd hoever besmettingen China had halverwege januari.
Ohquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:00 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
China had vrijdag 17 januari 59 gevallen (officiële cijfers)
Dan breekt de totale paniek uitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze gewoon het aantal besmetting opgespaard zodat ze morgen tijdens de liveshow trots kunnen vertellen dat ze al over de 100 zitten
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 15:03:31BREAKING: French health minister says all gatherings with more than 5,000 people in a confined space are banned due to coronavirus https://t.co/Mw9BLV8sQ9 reageer retweet
Bedankt voor deze info?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:02 schreef asco het volgende:
Turn Up The Bass - House Party 2 (1992).
Wat een genot, in de sauna, in Venlo. 🥰
Swiss 1000 max.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:04 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 15:03:31BREAKING: French health minister says all gatherings with more than 5,000 people in a confined space are banned due to coronavirus https://t.co/Mw9BLV8sQ9 reageer retweet
Maar het is zaterdag en dan horen ze de boel in Parijs te slopen omdat slopenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:04 schreef Houtenbeen het volgende:
Zou Woestijnvis zo donker zijn ja?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat briefje was zo kansloos, je weet gewoon dat het geregisseerd was de NOS deed het voor de kijkcijfers en Bruins om over te komen alsof hij het onder controle had.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:50 schreef Jane het volgende:
[..]
WAT?![]()
![]()
![]()
Sterkte daar alvast.Ik denk dat jullie het ook 'live' gaan meemaken, net als wij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |