6:14 is netjes.quote:
Tegenwoordig ligt de standaard op laaglandbanen op 6:10. Blijkbaar zijn de omstandigheden hier niet top.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:49 schreef Toby56 het volgende:
[..]
6:14 is netjes.
De rest is... matig.
De ISU gaat zijn zin krijgen: het allrounden moet dood.
Dat laatste klopt sowieso. Het Vikingskipet is vergane glorie, helaas.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig ligt de standaard op laaglandbanen op 6:10. Blijkbaar zijn de omstandigheden hier niet top.
Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:42 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zometeen afzegt en morgen ook de 1500 niet rijdt.
Zit er dik in ja.quote:
Ja een reserve gewoon de kans geven is dan toch netjes.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:55 schreef BasEnAad het volgende:
Het is achteraf praten: maar ik had liever Bosker zien rijden dan.
Eigenlijk moet je niet speculeren, maar waarschijnlijk is nabije familie ernstig ziek.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maarre, privé-problemen? Bekend wat?
Na verloren olympische races stond hij wel voor de camera's, maar kwam daarbij toch altijd nog best krachtig over inderdaad. Dat hij nu niet voor de camera wil reageren is wel veelzeggend, want volgens mij is dat nog nooit eerder gebeurd. Wel heel begrijpelijk, sporter mogen soms ook wel even met rust gelaten worden vind ikquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:00 schreef Toby56 het volgende:
Dat is dan het enige waarin Kramer zich onderscheidt van menig ander: hij wil eigenlijk NOOIT voor de camera zijn zwakte(s) laten zien. Hij vindt dat hij altijd sterk moet overkomen, zodat-ie lekker kan dollen met Bert. Een Alpha-mannetje. EN een Groot Kampioen.
Geprepareerd voor sprinters. Die reden namelijk wel goede tijden. Logisch ook, met 6 sprintafstanden op een dag.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegenwoordig ligt de standaard op laaglandbanen op 6:10. Blijkbaar zijn de omstandigheden hier niet top.
Zou erben hier iets van vinden?quote:
Natuurlijk niet, Sven is een Nederlander dus die mag dat.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou erben hier iets van vinden?
Het is vooral ook iemand die negen keer wereldkampioen geweest is. Dan heb je wel bepaalde privileges.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:52 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, Sven is een Nederlander dus die mag dat.
De wereldrecordhouder 500 meter en drievoudig wereldkampioen heeft die privileges niet?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het is vooral ook iemand die negen keer wereldkampioen geweest is. Dan heb je wel bepaalde privileges.
Wat mij betreft wel. Ik ben niet de spreekbuis van Erben Erben hè.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De wereldrecordhouder 500 meter en drievoudig wereldkampioen heeft die privileges niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |