Concentratie speelt op de 500 meter een grotere rol, ik denk dat hij wel een redelijke tijd gaat rijden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:13 schreef pietkanarie het volgende:
Ja, vind ik ook. Dat Melissa leuk is, lekker spontaan.
Ben ook heel benieuwd wat Kramer gaat doen. Kan voor mijn idee echt beide kanten op
Dit dus. Een Kramer in vorm rijdt geen 37.5.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:15 schreef Montov het volgende:
Ik verwacht heel weinig van Kramer. Hij is niet meer in topvorm, want anders rijdt hij nog wel een 36'er.
Zou wel enorm baas zijn als ze de titel pakt.quote:
En ook voor het feestje in het stadion daarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:24 schreef pietkanarie het volgende:
Go Bokko, hoop dat hij zijn carrière mooi gaat afsluiten
Ja, dat ook inderdaad! En die 10 in smoking zou ik ook wel willen zienquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En ook voor het feestje in het stadion daar
helaas.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
Blokhuijsen moet toch wel <6:20 rijden om een kans te maken.
Eens...WK Sprint en WK Allround horen gewoon weer in twee losse weekenden te worden georganiseerd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:58 schreef hhh38 het volgende:
Zo'n volle dag is wel echt te lang. En dan ben ik nog na de eerste twee 500 meters ingeschakeld.
Ook eens.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eens...WK Sprint en WK Allround horen gewoon weer in twee losse weekenden te worden georganiseerd.
Yesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eens...WK Sprint en WK Allround horen gewoon weer in twee losse weekenden te worden georganiseerd.
Ik denk dat hij zelf de beslissing al heeft genomen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Wordt op deze manier nog lastig om de 10km te halen voor Kramer.
Denk ook dat hij morgen niet meer start.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:30 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zelf de beslissing al heeft genomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |