Daar zijn de mensen in dit topic het vast mee eensquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Weer eens gekeken. Blijft toch een verdomd saaie sport he.
Gaan ze dat hetzelfde doen als bij de EK'squote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:53 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
En geen WK Allround, heel bijzonder
Flop.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaan ze dat hetzelfde doen als bij de EK's
Ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Gaan ze dat hetzelfde doen als bij de EK's
Er zijn niet veel andere sporten waarbij het land dat er echt goed in is en de sport serieus neemt, door de bond gestraft dient te worden. Maar bij het schaatsen doen ze daar niet zo moeilijk over.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:59 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.
Maar we weten wel een beetje welke richting de ISU op wil: vooral sprint en teamonderdelen. Niet mijn ding.
2011?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe lang is het geleden dat er geen enkele Nederlander op het podium stond bij een WK sprint?
2010, zie ik.quote:
Ja, wat een topschaatsers waren dat alle drie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:58 schreef Toby56 het volgende:
Commentatoren bij Heiden: Ard Schenk, Fred Racké, Leen Pfrommer.
Allemaal legendes.
Pfrommer was een nette sprinter in zijn tijd. Maar het fenomeen sprinttoernooien bestond toen nog niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, wat een topschaatsers waren dat alle drie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |