Jij strijder.quote:
Ik ook,allemaal lekkere dingetjes gekocht voor deze heuglijke avond.quote:
O, wie is me aan het inhalen danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:31 schreef Nizno het volgende:
mooi op tijd zodat je je eer kan verdedigen
O, ddat heb ik dan weer niet gehaald. NIks te snaaien.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ook,allemaal lekkere dingetjes gekocht voor deze heuglijke avond.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, ddat heb ik dan weer niet gehaald. NIks te snaaien.
Hij mag dat, zolang die op me hielen blijft zitten en niet verder naar boven kruiptquote:
Dubbelzinnig weer.Ik heb beeld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij mag dat, zolang die op me hielen blijft zitten en niet verder naar boven kruipt
Ja? Zie je @aKboR kruipen of me hielen likkenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dubbelzinnig weer.Ik heb beeld.
En dan Rob die moet blijven zitten.quote:
Rare dingen voeten, met als knieënquote:
Het hele plaatje.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja? Zie je @:aKboR kruipen of me hielen likken
liggen.... anders zit ie boven de hielenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan Rob die moet blijven zitten.
En Dotteke op haar buikje,anders is het lastig likken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
liggen.... anders zit ie boven de hielen
Nou sluit lekker je ogen en laat de hele film maar afspelen. Ik hoor wel hoe het afgelopen isquote:
tttssssssss kan mijn benen nog wel omhoog krijgen hoorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Dotteke op haar buikje,anders is het lastig likken.
maar wel met mondkapjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En Dotteke op haar buikje,anders is het lastig likken.
En punten geven.quote:
Ik heb vaak aan 1 punt genoeg, dat kan mij brengen naar waar ik wezen moetquote:
maar niet hoger dan de hielquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vaak aan 1 punt genoeg, dat kan mij brengen naar waar ik wezen moet
Het is de reis die de bestemming mooi maakt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb vaak aan 1 punt genoeg, dat kan mij brengen naar waar ik wezen moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |