Ligt eraan of ik em nodig hebquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en dus ben ik het helemaal met jouw vraagstellingen eens.
voor een ambu in china ga ik geen geld betalen.
Daar neem je een reisverzekering voor.quote:
Heb ook al voor een ambulance in Kroatië en Vietnam betaald. Moet je toch echt eerst gewoon afrekenen hoor.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar neem je een reisverzekering voor.
Ik heb ook geen geld overgemaakt laat dat duidelijk zijn, maar als er mensen zijn die dat wel hebben gedaan heb ik daar geen moeite mee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja en dus ben ik het helemaal met jouw vraagstellingen eens.
voor een ambu in china ga ik geen geld betalen.
Gewoon zorgen dat je geen aanvullende nodig hebtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:00 schreef engine het volgende:
[..]
Heb ook al voor een ambulance in Kroatië en Vietnam betaald. Moet je toch echt eerst gewoon afrekenen hoor.
Ga je lekker bemoeien met wat anderen met hun geld doen. Triest hoor.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld overgemaakt laat dat duidelijk zijn, maar als er mensen zijn die dat wel hebben gedaan heb ik daar geen moeite mee.
Twee keer suiker tekort. Kroatië was vakantie, Vietnam niet.quote:
ik zeg ook niet dat anderen dat niet mogenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:01 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik heb ook geen geld overgemaakt laat dat duidelijk zijn, maar als er mensen zijn die dat wel hebben gedaan heb ik daar geen moeite mee.
Vietnam was oorlog?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
Twee keer suiker tekort. Kroatië was vakantie, Vietnam niet.
Ik bemoei mij nergens mee, ik plaats een nieuwsbericht wat mij opviel. En ik doneer vaak genoeg, alleen nu niet. Wist niet eens van deze inzameling af.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:03 schreef engine het volgende:
[..]
Ga je lekker bemoeien met wat anderen met hun geld doen. Triest hoor.
Volgens mij maak ik per kwartaal over. Ze zien maar wat ze er mee doen.
Heb je diabetes?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:05 schreef engine het volgende:
[..]
Twee keer suiker tekort. Kroatië was vakantie, Vietnam niet.
Wel gewonnenquote:
Ik vind dat dus niet van de zotte, maar ik heb ook niet gedoneerdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat anderen dat niet mogen
heb het alleen over het rode kruis dat ambuzorg in een land als china regelt dat dat van de zotte is en ik dus niet doneer
Bedoelde het niet naar jou. Meer in zijn algemeenheid.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:08 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik bemoei mij nergens mee, ik plaats een nieuwsbericht wat mij opviel. En ik doneer vaak genoeg, alleen nu niet. Wist niet eens van deze inzameling af.
Nee, dat niet.quote:
Okquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:09 schreef engine het volgende:
[..]
Bedoelde het niet naar jou. Meer in zijn algemeenheid.
[..]
Nee, dat niet.
Ons kikkelandje is dan ook best wel heel erg jottem.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ok
Als je ziek wordt in het buitenland, merk je hoe 'eenvoudig' alles beschikbaar is in ons kikker landje
En hoe goed de zorg is. Keer ontsteking in m'n oksel gehad in Vietnam die 3x terugkwam. Iedere keer moest dat opengesneden worden, pus eruit. Elke dag terug om te laten reinigen, nieuwe watjes....man man man wat heb ik geledenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:11 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ok
Als je ziek wordt in het buitenland, merk je hoe 'eenvoudig' alles beschikbaar is in ons kikker landje
je had troep in je oksel en de oplossing lag op je kont en je neus??quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:15 schreef engine het volgende:
[..]
En hoe goed de zorg is. Keer ontsteking in m'n oksel gehad in Vietnam die 3x terugkwam. Iedere keer moest dat opengesneden worden, pus eruit. Elke dag terug om te laten reinigen, nieuwe watjes....man man man wat heb ik geleden![]()
3e keer was ik het zat. Naar prive zuikenhuis gegaan. Zalfje wat op de anusen neus gesmeerd moest worden en 3 dagen later was het weg.
Correctquote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
je had troep in je oksel en de oplossing lag op je kont en je neus??
altijd handigquote:
Eerste twee keer hebben ze wel de zwelling weggehaald en antibiotica kuur enzo. Maar zodra het weg was en stopte met die antibiotica begon het weer terug te komen. Bacterië ofzoiets die dus door dat zalfje (en antibiotica) verdwenen is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |