Ja maar,levende is ook zielig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
ze moeten wel stoppen met dode vleermuizen daar te verkopen op de markt.
gewoon geen vleermuizen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar,levende is ook zielig.
Arme batman.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja maar,levende is ook zielig.
Komt ook door batmanquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gewoon geen vleermuizen.
straks ook allemáál de rekening naar china sturen in de usa ook al 66 besmet benieuwd wat Trump er van zegt.
En wordt iedereen daar in China beter van? Ik begreep juist dat door het 'Corona gebeuren' de prijzen voor importgoederen uit China flink gedaald zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
vast, maar ze hebben daar een prima draaiende economie
ja maar schat er zitten daar genoeg hoge omes die geld zat hebben. Laat die zorgen voor de betaling van die ambulancesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
En wordt iedereen daar in China beter van? Ik begreep juist dat door het 'Corona gebeuren' de prijzen voor importgoederen uit China flink gedaald zijn.
Draculaquote:
Niet buiten hoop ikquote:
Bij mijn vrouwtje kwam ook bloed uit haar mondhoeken gisteravond, iets te ver erin gestoptquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
als het nou een ziekte was waarbij het bloed uit de mondhoeken kwam konden we spreken van het vampier virus.
Die zei ongeveer dat ze zich er in april geen zorgen meer over hoefden te maken omdat het dan warmer werdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gewoon geen vleermuizen.
straks ook allemáál de rekening naar china sturen in de usa ook al 66 besmet benieuwd wat Trump er van zegt.
oefquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:41 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bij mijn vrouwtje kwam ook bloed uit haar mondhoeken gisteravond, iets te ver erin gestopt
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:41 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Bij mijn vrouwtje kwam ook bloed uit haar mondhoeken gisteravond, iets te ver erin gestopt
Eens, maar die zullen dat ws niet doen. En dan?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar schat er zitten daar genoeg hoge omes die geld zat hebben. Laat die zorgen voor de betaling van die ambulances
zijn wij daar niet degenen voor die geld moeten over maken naar het rode kruisquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:44 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Eens, maar die zullen dat ws niet doen. En dan?
En zo wordt het dus wel gebracht,of ben ik nu gek?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
zijn wij daar niet degenen voor die geld moeten over maken naar het rode kruis
ja en dus ben ik het helemaal met jouw vraagstellingen eens.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En zo wordt het dus wel gebracht,of ben ik nu gek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |