Toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Nergens meer in de rij staan genot
Dat kan altijd gebeuren. Doorgaans een kwestie van niet goed uitgeziekt en/of gewoon een zwak immuunsysteem.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:02 schreef Nizno het volgende:
imuum schijnt trouwens ook niet van toepassing te zijn want er zijn al mensen die het een tweede maal hebben
in frankenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:12 schreef FreshFruit het volgende:
Zou Brussel gestort hebben?
Of is dit een domme vraag?
Daarom plaats ik het ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:15 schreef FreshFruit het volgende:
Ik word ietwat kriegelig van dit bericht bemerk ik.
Ik denk dat voor derdewereld landen Corona wel desastreus zou kunnen uitpakken, alhoewel de weerstand daar toch aardig moet zijn opgebouwd door een mindere hygiënequote:
helpen ze ons ook andersom?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik denk dat voor derdewereld landen Corona wel desastreus zou kunnen uitpakken, alhoewel de weerstand daar toch aardig moet zijn opgebouwd door een mindere hygiëne
Botterik!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
helpen ze ons ook andersom?
lekker de natuur zijn werk laten doen
ja oke daar ben ik het best mee eens, maar er staat dat ze geld gebruiken voor ambulanceritten in chinaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:20 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik denk dat voor derdewereld landen Corona wel desastreus zou kunnen uitpakken, alhoewel de weerstand daar toch aardig moet zijn opgebouwd door een mindere hygiëne
hebben ze minder mensen daar gaan ze ook geen oorlog meer voeren onderling gaan ze ook niet meer vluchten.quote:
Denk dat de infrastructuur in China totaal verschilt van Nederland, Ziekenhuizen zullen niet overal makkelijk te bereiken zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke daar ben ik het best mee eens, maar er staat dat ze geld gebruiken voor ambulanceritten in china
vast, maar ze hebben daar een prima draaiende economiequote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:23 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Denk dat de infrastructuur in China totaal verschilt van Nederland, Ziekenhuizen zullen niet overal makkelijk te bereiken zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |