Yvonne en plat.quote:
O fijn dat je je beter voelt, maar dacht je dat echt?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gaat wel wat beter weer.
gisteren gezellige avond gehad vandaag eindelijk kunnen uitslapen aan de betere hand denk niet meer dat ik Corona heb.
Die gekke aKboRquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, iik wilde ook niet meer dan 3500
Maar ik heb een aanbod gehad, doorgaan tot 3750 punten dan kreeg ik ¤50. van @:aKboR dus als iedereen nu niet meer post dan................. (geintje)
haha ja toch wel hoop omdat ik nu ziek geweest ben ik even ziekte vrij ben.quote:
Hopen dat je het wel hebt man. Ben je lekker immuun als je beter bent en kan je de komende maanden vrolijk fluitend door het leven terwijl de rest van het land hysterisch elk menselijk contact probeert te vermijdenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gaat wel wat beter weer.
gisteren gezellige avond gehad vandaag eindelijk kunnen uitslapen aan de betere hand denk niet meer dat ik Corona heb.
Sowwquote:
DM gestuurdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is het ook.Ik ga er verder niks meer over zeggen.
gggrrrrrrrrrrr nee niet grrrrrrrr maar grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr in de zin van gggrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:
Dat dacht ik al, uitslag duurde veel te lang. Wat zullen de ouders van de kinderen die op school en het KDV contact hebben gehad nu in de stress zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is toch afgelopen
Partner en kind van vrouw in DIemen ook besmet
dat zou wel wat moois zijnquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hopen dat je het wel hebt man. Ben je lekker immuun als je beter bent en kan je de komende maanden vrolijk fluitend door het leven terwijl de rest van het land hysterisch elk menselijk contact probeert te vermijden
Ja, kan me dat dan ook heel goed voorstellen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:59 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, uitslag duurde veel te lang. Wat zullen de ouders van de kinderen die op school en het KDV contact hebben gehad nu in de stress zijn.
Nergens meer in de rij staan genotquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hopen dat je het wel hebt man. Ben je lekker immuun als je beter bent en kan je de komende maanden vrolijk fluitend door het leven terwijl de rest van het land hysterisch elk menselijk contact probeert te vermijden
Zijn ook jonge babies op KDV, hoop dat de besmetting daar mee valt. Babietjes zijn zo kwetsbaarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, kan me dat dan ook heel goed voorstellen.
Ben benieuwd wat ze nu gaan doen.
O, was je er nog mee bezig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:02 schreef Nizno het volgende:
zo dan..... de mailboxen eens even opgeruimd.
mooie teksten en mooie foto's bewaard en doorgezonden naar mailbox die ik wel gebruik, mocht ik die andere adressen dan weer vergeten is dat best
Taalnazi? Immuunquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:02 schreef Nizno het volgende:
imuum schijnt trouwens ook niet van toepassing te zijn want er zijn al mensen die het een tweede maal hebben
jah, je denkt toch niet dat ik al die foto's zomaar weg laat gaan ofzo, mooi even een opruiming van gemaakt.quote:
ook primaquote:
quote:
dat is wel klotequote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:02 schreef Nizno het volgende:
imuum schijnt trouwens ook niet van toepassing te zijn want er zijn al mensen die het een tweede maal hebben
Je hebt er nu ook mooi de tijd voor gehad.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
jah, je denkt toch niet dat ik al die foto's zomaar weg laat gaan ofzo, mooi even een opruiming van gemaakt.
nouja deze foto's vond ikniet erg om nog even door te bladeren maar zet ik niet op een sticky,quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt er nu ook mooi de tijd voor gehad.
Ik zet mijn foto's altijd gelijk op een sticky en kijk er vervolgens nooit meer naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |