Hoi MIkey, hoe is?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vies mannetje vond ik dat altijd
En dat is me niet in dank afgenomen dat ik dat vond.
Sommige verdedigde hem tot op het bot alsof ze met hem getrouwd waren.
Vrouwtje had hem dag en nacht aanstaan hier, en dan pik je wel eens wat opquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je niet keek,hoe weet je dat dan?
je bent te verquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:45 schreef Jippie68 het volgende:
@:skysherrif we staan gelijk
[ afbeelding ]
quote:
Ja DaniqueV kan 'toveren' met foto'squote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]Danique ken je toch wel? Die is master hierin.En Jordie vindt het geweldig,die post ook op FOK.
Geen idee, kom daar niet meerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:48 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja DaniqueV kan 'toveren' met foto's
Had het gezien van Jordie, zal weer eens gluren in het UTO social media topic. Is vlgs mij het enige topic wat nog 'leeft' daar?
Yep,de rest is vakkundig om zeep geholpen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:48 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja DaniqueV kan 'toveren' met foto's
Had het gezien van Jordie, zal weer eens gluren in het UTO social media topic. Is vlgs mij het enige topic wat nog 'leeft' daar?
Valt nog niet mee om precies op een getal uit te komen héquote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep,de rest is vakkundig om zeep geholpen.
Dat was een nettevprestatiequote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:52 schreef engine het volgende:
[..]
Valt nog niet mee om precies op een getal uit te komen hé
420
Nee, iik wilde ook niet meer dan 3500quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:52 schreef engine het volgende:
[..]
Valt nog niet mee om precies op een getal uit te komen hé
420
Is het ook.Ik ga er verder niks meer over zeggen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]blijf dat zonde vinden voor een grote groep users.
Het is toch afgelopenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]blijf dat zonde vinden voor een grote groep users.
Ik ben ook al aan m'n miljoenste verkoudheid van het seizoen bezig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, er zullen er veel zijn.
Nadeel is dat er nu natuurlijk een hardnekkig virus heerst
Ik begin nu voor de derde keer vanaf haf dec verkouden te worden.
EN zo hoor je er heel veel
ik wil er best aan mee werken, gooi ik gewoon het topic op slotquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, iik wilde ook niet meer dan 3500
Maar ik heb een aanbod gehad, doorgaan tot 3750 punten dan kreeg ik ¤50. van @:aKboR dus als iedereen nu niet meer post dan................. (geintje)
gaat wel wat beter weer.quote:
Mag ik dan de laatste post?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wil er best aan mee werken, gooi ik gewoon het topic op slot
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wil er best aan mee werken, gooi ik gewoon het topic op slot
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gaat wel wat beter weer.
gisteren gezellige avond gehad vandaag eindelijk kunnen uitslapen aan de betere hand denk niet meer dat ik Corona heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |