Ruzie maken kan, bijleggen is beterquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ochjee hebben we dat irritante kut wijf ook weer
Gefeliciteerd Dot![]()
![]()
Blij dat we het bijgelegd hebben![]()
TR gezetquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ochjee hebben we dat irritante kut wijf ook weer
Op jezelf?quote:
Iemand moet het doen.quote:
Hoe op.quote:
stopquote:
quote:
quote:
quote:rutsch me jullie toch de rug onder
Wat een wijfquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.shownieuws.nl(...)NTmF1aqU1i5xuKSIaf1M
Heb je deze gezien?
Ha ha me flamoes spieren en de RVW ha ha ha haquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.shownieuws.nl(...)NTmF1aqU1i5xuKSIaf1M
Heb je deze gezien?
Ze had echt in Utopia gemoeten,jammer dat ze toen niet wilde.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha me flamoes spieren en de RVW ha ha ha ha
Ja echt he, huisartsen zullen toch veel tijd kwijt zijn aan dit soort figurenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha me flamoes spieren en de RVW ha ha ha ha
Helaasquote:
Ja, die geeft elke real life soap een extra boostquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze had echt in Utopia gemoeten,jammer dat ze toen niet wilde.
Echt hoor.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:35 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja, die geeft elke real life soap een extra boost
Weet je wie er gisteren in GTST een figurante rolletje had Die René ( met die lange haren) van Utoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze had echt in Utopia gemoeten,jammer dat ze toen niet wilde.
Laatst ook al in een ander programma.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet je wie er gisteren in GTST een figurante rolletje had Die René ( met die lange haren) van Uto
Ja, er zullen er veel zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:34 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ja echt he, huisartsen zullen toch veel tijd kwijt zijn aan dit soort figuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |