Hallo allemaal!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:56 schreef maily het volgende:
En die moeder was nog luizenmoeder deze week ...
Partner en kind zullen het dan ook niet van de vrouw hebben gekregen maar juist van dezelfde infectiebron die de vrouw heeft besmetquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:01 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Kan niet.
De vrouw had toen nog geen symptomen.
Wow, restecp!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:03 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Not the way Chloe is dying!!
Zij was toch alleen in Italië?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Partner en kind zullen het dan ook niet van de vrouw hebben gekregen maar juist van dezelfde infectiebron die de vrouw heeft besmet
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:03 schreef Collide het volgende:
[..]
Hallo allemaal!
Wat fijn dat je er bent
Ik moet af en toe een beetje hoesten
En morgen maakt het RIVM het bekend
Was goed je handen
En loop weg van mij
Ik ben ziek
En morgen jij
Goed punt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Partner en kind zullen het dan ook niet van de vrouw hebben gekregen maar juist van dezelfde infectiebron die de vrouw heeft besmet
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:03 schreef Collide het volgende:
[..]
Hallo allemaal!
Wat fijn dat je er bent
Ik moet af en toe een beetje hoesten
En morgen maakt het RIVM het bekend
Was goed je handen
En loop weg van mij
Ik ben ziek
En morgen jij
De moeder is dinsdag naar haar werk gegaan, kreeg daar klachten en toen is daar direct een onderzoek gestart en is ze naar huis gegaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:00 schreef Jane het volgende:
[..]
Die moeder is gewoon ook donderdag nog op haar werk geweest he? 's Avonds zat ze in quarantaine.
Waarschijnlijk hebben haar collega's haar gewoon naar huis gestuurd met de mededeling "Je was toch in Italie? Ga dan maar ff lekker terug naar huis en bel eerst de GGD eens, met dat hoestje van je".
Uitstekende keuze, het boek.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:04 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Wow, restecp!
Zo weer kijken. Nee, het boek, ik ga het boek lezen.
Kijk maar eens op fb bij NOS, RTL, Volkskrantquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:03 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Lijkt wel een verschuiving gaande anders.
En die Italiaan die ze allemaal besmet heeft, die was natuurlijk wel al doodziek. Die heeft ze allemaal ondergehoest.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar de kans is uitermate klein dat iemand op haar werk besmet is aldus het RIVM en och, als er contact was dan hoeven die niet getest te worden en ook zeer zeker niet in quarantaine, die volgen we gewoon 14 dagen en als ze symptomen krijgen dan gaan we testen en contactonderzoek doen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:05 schreef Felixa het volgende:
[..]
De moeder is dinsdag naar haar werk gegaan, kreeg daar klachten en toen is daar direct een onderzoek gestart en is ze naar huis gegaan.
Ja, die partner is ook besmet, maar daar lees je niks over wat betreft waar hij allemaal geweest is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:08 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Partner was er ook bij in Italie
Gisteren op die persconferentie hadden ze het toch over donderdag?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:05 schreef Felixa het volgende:
[..]
De moeder is dinsdag naar haar werk gegaan, kreeg daar klachten en toen is daar direct een onderzoek gestart en is ze naar huis gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |