twitter:rivm twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 12:47:57Vannacht testten de partner en het jongste van de patiënt die in Diemen verblijft positief voor het nieuwe coronavirus (COVID-19). Meer informatie: https://t.co/Bky2Ehwe2A #coronavirus #covid19 #corona https://t.co/mFJxJcCRbc reageer retweet
EEN VERDUBBELINGquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
HET GAAT LOS
ÉÉN MINUUT GELEDEN
TWEE NIEUWE CORONAPATIËNTEN IN AMSTERDAM
Vannacht testten directe contacten van de patiënt in Diemen positief voor het nieuwe coronavirus, meldt het RIVM.
nos
directe contacten = kinderen dan neem ik aan? Klinkt wat vreemd maar lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
HET GAAT LOS
ÉÉN MINUUT GELEDEN
Vannacht testten directe contacten van de patiënt in Diemen positief voor het nieuwe coronavirus, meldt het RIVM.
nos
Ze testen ook altijd 's nachts hequote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
HET GAAT LOS
ÉÉN MINUUT GELEDEN
nos
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
EEN VERDUBBELING
100% MEER BESMETTINGEN
!!!
Nee, maar maakt het wel een aflopende zaak.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:49 schreef Jane het volgende:
[..]
En daarmee is de hele wereldbevolking ook gelijk immuun?
Kind en partnerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
directe contacten = kinderen dan neem ik aan? Klinkt wat vreemd maar lijkt me logisch.
edit: ja dus
De partner en het jongste kind van de vrouw testen positief.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
HET GAAT LOS
ÉÉN MINUUT GELEDEN
nos
Laten we nou gewoon eerst het EK doen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, maar maakt het wel een aflopende zaak.Genoeg om het WK-voetbal door te laten gaan
eigen volk eerstquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:49 schreef Jane het volgende:
[..]
En daarmee is de hele wereldbevolking ook gelijk immuun?
Ik denk gevarieerd, aangezien de kinderen blijkbaar naar 3 verschillende scholen gaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
De partner en het jongste kind van de vrouw testen positief.
Ik neem aan dat dat jongste kind dan naar het kinderdagverblijf ging. Maar ik weet eigenlijk niet hoe oud ze zijn.
En wat te denken van de grootschalige congres- en evenementenwereld...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:44 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ik vrees dat de amusementssector, toerisme en horeca dit heel hard gaan voelen
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:49 schreef bitterbal het volgende:
HET GAAT LOS
ÉÉN MINUUT GELEDEN
nos
Had niemand die tweet ff kunnen checkenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:50 schreef Yakari het volgende:
twitter:rivm twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 12:47:57Vannacht testten de partner en het jongste van de patiënt die in Diemen verblijft positief voor het nieuwe coronavirus (COVID-19). Meer informatie: https://t.co/Bky2Ehwe2A #coronavirus #covid19 #corona https://t.co/mFJxJcCRbc reageer retweet
Dan is het gewoon een feit dat de jongste dus op dat kinderdagverblijf is geweest met dat virus.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:53 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik denk gevarieerd, aangezien de kinderen blijkbaar naar 3 verschillende scholen gaan.
1 kinderdagverblijf
1 basisschool
+ 1 middelbare school? (waar de moeder niet persoonlijk geweest is en die dus nog niet gesloten is)
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:55 schreef Durmada het volgende:
Als het blijft verdubbelen hebben we binnenkort echt een groot probleem
Het is nog niet voorbij nee. Maar deze mensen gaan toch ook de deur uit, hebben werk, die kinderen gaan naar school. Het blijft hier niet bijquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:54 schreef Toefjes het volgende:
Gisteren 2.
Vandaag 4.
Wie trekt m even door in excel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |