Was ook meer een ludiek antwoord, dat er toch wel meerdere #1 bij het team waren dan enkel MSCH.quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:24 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Alonso was ook echt wel nummer 1 tov Massa en Raikkonen..
Ik vind een geheime deal ook nergens op slaan, maar laten we niet doen alsof dit (alleen) om Ferrari gaat. De FIA doet al een tijdje niet meer aan een duidelijke streep trekken tussen legaal en illegaal. Olie verbranden? Als je het een beetje doet en Hamilton kan er WK mee worden mag het wel. Rijden met te lage bandenspanning? Dat leidt tot diskwalificatie maar gezien de stand in de race nu even niet. Zo zijn er nog wel meer voorbeelden, en niet alleen wat betreft het technisch reglement, waarin niet Ferrari de begunstigste is, maar het vooral lijkt te gaan om 'the show must go on', zonder diskwalificaties. Niets aan de hand mensen, het was allemaal hartstikke eerlijk. De show gaat dan wel door, maar met de eerlijke strijd is het afgelopen.quote:
Schrik....met dit gedeelte kan ik niet anders dan ermee eens zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind een geheime deal ook nergens op slaan, maar laten we niet doen alsof dit (alleen) om Ferrari gaat. De FIA doet al een tijdje niet meer aan een duidelijke streep trekken tussen legaal en illegaal. Olie verbranden?
......... ... ... .... ..... ...
Het lijkt mij het risico van teams om de grens van de regels op te zoeken. Ga je er overheen dan kost dat je punten. Daar hoef je dan ook niet al te moeilijk over te doen, tenminste niet als het geen regelrecht bedrog is. Wat de FIA nu doet is grijs gebied creeeren, ipv dat teams dat doen en de FIA bepaalt of het zwart of wit is.
Alles kan. Regels zijn niets meer dan arbitraire woordjes op papier.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer. De uitslag van een seizoen kan niet meer gewijzigd worden na 31 december van desbetreffend jaar....
Dat was precies wat ik dacht, maar dan over dit stukje:quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Slechte zaak die geheime schikking. Doet je denken aan Animal Farm: everybody is equal but some are more equal than others.
Als er maar genoeg geld mee gemoeid is, kunnen er uiteraard wél uitzonderingen worden gemaaktquote:Op woensdag 4 maart 2020 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bahrein schijnt voor de teams wel een uitzondering te willen maken, het gaat vooral om de bezoekers
Ben benieuwd wat dit betekent voor de rijders. Het kan zo maar zijn dat er dan nog plekwisselingen plaats vindenquote:Op woensdag 4 maart 2020 11:35 schreef Lionheaad het volgende:
Dit gaat ook om serieus geld.
Als alleen al Ferrari geschrapt zou worden uit de uitslag, kunnen alle teams (muv Mercedes) aanspraak maken op prijzengeld dat staat voor de positie hoger in het klassement.
twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 04-03-2020 om 13:37:28Het Duitse RTL heeft besloten hun F1 crew; reporters, technici en cameramannen, niet te laten afreizen naar de eerste 3 F1 races van 2020 en gaan de uitzending doen vanuit een studio in Keulen reageer retweet
Mercedes en ferrari hebben een status apart idd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:43 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik vind een geheime deal ook nergens op slaan, maar laten we niet doen alsof dit (alleen) om Ferrari gaat. De FIA doet al een tijdje niet meer aan een duidelijke streep trekken tussen legaal en illegaal. Olie verbranden? Als je het een beetje doet en Hamilton kan er WK mee worden mag het wel. Rijden met te lage bandenspanning? Dat leidt tot diskwalificatie maar gezien de stand in de race nu even niet. Zo zijn er nog wel meer voorbeelden, en niet alleen wat betreft het technisch reglement, waarin niet Ferrari de begunstigste is, maar het vooral lijkt te gaan om 'the show must go on', zonder diskwalificaties. Niets aan de hand mensen, het was allemaal hartstikke eerlijk. De show gaat dan wel door, maar met de eerlijke strijd is het afgelopen.
Het lijkt mij het risico van teams om de grens van de regels op te zoeken. Ga je er overheen dan kost dat je punten. Daar hoef je dan ook niet al te moeilijk over te doen, tenminste niet als het geen regelrecht bedrog is. Wat de FIA nu doet is grijs gebied creeeren, ipv dat teams dat doen en de FIA bepaalt of het zwart of wit is.
Dan mis je niks, prima dus.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:00 schreef Tarado het volgende:
twitter:Olav_Mol twitterde op woensdag 04-03-2020 om 13:37:28Het Duitse RTL heeft besloten hun F1 crew; reporters, technici en cameramannen, niet te laten afreizen naar de eerste 3 F1 races van 2020 en gaan de uitzending doen vanuit een studio in Keulen reageer retweet
Renault werd met crashgate bijna geliquideerd. McLaren werd heel stevig gestraft met spygate. Inderdaad, die teams komen er meestal niet mee weg.. Laat hier maar eens openheid van zaken over komen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:01 schreef daNpy het volgende:
Mercedes en ferrari hebben een status apart idd.
Waarom vindt valse nicht Olav het nodig om hierover te twitteren? Vanuit een bezemkast in Keulen zal het commentaar van Christian Danner alsnog beter zijn dan dat van Ollie.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:00 schreef Tarado het volgende:
wat is er vals aan? Het is toch gewoon nieuwsquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waarom vindt valse nicht Olav het nodig om hierover te twitteren? Vanuit een bezemkast in Keulen zal het commentaar van Christian Danner alsnog beter zijn dan dat van Ollie.
Ik denk niet dat daar een wezenlijk verschil tussen zit. Het gaat er meer om dat alles rond de strijd om de titels gesust moet worden. Als het kampioenschap maar niet uit mekaar knalt. McLaren was toen een topteam, en kwam dan ook best goed weg. Net als Renault.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:08 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Renault werd met crashgate bijna geliquideerd. McLaren werd heel stevig gestraft met spygate. Inderdaad, die teams komen er meestal niet mee weg.. Laat hier maar eens openheid van zaken over komen.
In die Ziggo F1 testverslagen liep hij ook al sneren uit te delen aan RTL Duitsland. Ik denk niet dat Christian Danner en consorten zich net zo druk maken over de heer Mol. Het komt op mij een beetje kinderachtig over.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is er vals aan? Het is toch gewoon nieuws
Valse nicht? Ondanks dat Olav af en toe wat mist in zijn commentaar vind ik het wel fijn om naar hem te luisteren.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waarom vindt valse nicht Olav het nodig om hierover te twitteren? Vanuit een bezemkast in Keulen zal het commentaar van Christian Danner alsnog beter zijn dan dat van Ollie.
OK niet gehoord maar dan nog zie ik het verband niet met een nieuwsberichtquote:Op woensdag 4 maart 2020 14:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In die Ziggo F1 testverslagen liep hij ook al sneren uit te delen aan RTL Duitsland. Ik denk niet dat Christian Danner en consorten zich net zo druk maken over de heer Mol. Het komt op mij een beetje kinderachtig over.
Serieus? Ik vind Olav een beetje de Mart Smeets van de F1. Stuitend arrogant, slecht geïnformeerd, maar dusdanig vastgeroest in zijn positie dat niemand hem weg durft te sturen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:22 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Valse nicht? Ondanks dat Olav af en toe wat mist in zijn commentaar vind ik het wel fijn om naar hem te luisteren.
Weer wat geleerd. Dat zullen de teams allemaal natuurlijk ook weten.Wat zouden ze er dan nog mee kunnen bereiken? Behalve het onderstrepen van het valsspelen van Ferrari?quote:Op woensdag 4 maart 2020 12:40 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat gaat niet meer. De uitslag van een seizoen kan niet meer gewijzigd worden na 31 december van desbetreffend jaar....
Intellectual property waarvan Ferrari niet wil dat het bij andere teams terecht komt misschien?quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:41 schreef raptorix het volgende:
En ik zie ook niet in waarom dit geheim zou moeten worden gehouden.
Ondanks dat ik hem ook niet goed vind zijn het grote voetstappen waarin je moet stappen. Als je hem wilt vervangen moet je daar eigenlijk nu al mee beginnen als je het over 3 jaar ofzo wilt doen. Co-commentaar geven, opleiden.. We hebben het met Van Dam gezien, het valt niet mee. De heren die misschien denken dat ze het zouden kunnen (Coronel, Doornbos) zie ik zelf niet als serieuze kandidaten. En veel andere aanwas is er nu niet.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:31 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind Olav een beetje de Mart Smeets van de F1. Stuitend arrogant, slecht geïnformeerd, maar dusdanig vastgeroest in zijn positie dat niemand hem weg durft te sturen.
Olav gaf toen aan dat RTL niet naar Vietnam zou afreizen. Flinke sneer inderdaad.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK niet gehoord maar dan nog zie ik het verband niet met een nieuwsbericht
Renault is nog vrij mild weggekomen met het valsspelen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:01 schreef daNpy het volgende:
[..]
Mercedes en ferrari hebben een status apart idd.
Renault komt namelijk niét ongestraft met vals spelen weg.
Het probleem is alleen dat de heer Mol geen vaste co-commentator naast zich duldt. Ollie voelt de bui natuurlijk ook al hangen dat hij er snel uit ligt wanneer het commentaar geven bij F1 races geen hogere wiskunde blijkt te zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:45 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ondanks dat ik hem ook niet goed vind zijn het grote voetstappen waarin je moet stappen. Als je hem wilt vervangen moet je daar eigenlijk nu al mee beginnen als je het over 3 jaar ofzo wilt doen. Co-commentaar geven, opleiden.. We hebben het met Van Dam gezien, het valt niet mee. De heren die misschien denken dat ze het zouden kunnen (Coronel, Doornbos) zie ik zelf niet als serieuze kandidaten. En veel andere aanwas is er nu niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |