Ik denk echt dat het niet zo heel makkelijk is. Je moet ook serieus genomen worden in het wereldje. Je moet een prettige stem hebben, snel kunnen schakelen, verstand hebben van de sport, historisch besef, liefst nog een beetje technisch onderlegd zijn.. Doordat we in NL altijd aan Ollie hebben vastgezeten is er nauwelijks een alternatief voorhanden. Ik denk dan aan vooral aan journalisten die de sport al jaren volgen, een podcast hebben of zoiets. Of wellicht een oud medewerker van een team dat tevens journalistieke affiniteit heeft.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:54 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat de heer Mol geen vaste co-commentator naast zich duldt. Ollie voelt de bui natuurlijk ook al hangen dat hij er snel uit ligt wanneer het commentaar geven bij F1 races geen hogere wiskunde blijkt te zijn.
Maar het zijn inderdaad wel grote voetstappen om te vullen. Ik denk dat het halve land op zijn kop staat als Ollie er ooit uitgegooid wordt.
quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
nou ja die zijn nu al aan het graven in Zandvoort
Mweh.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:14 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waarom vindt valse nicht Olav het nodig om hierover te twitteren? Vanuit een bezemkast in Keulen zal het commentaar van Christian Danner alsnog beter zijn dan dat van Ollie.
True, we kunnen de FIA nog steeds niet betichten van consequentiequote:Op woensdag 4 maart 2020 14:49 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Renault is nog vrij mild weggekomen met het valsspelen.
Een race diskwalificatie, voor iets illegaals wat al jaren op de auto zat?
En eenzelfde soort spionagezaak sls tussen McLaren en Ferrari waar ze helemaal niet bestraft zijn?
Als Ferrari al met een illegale motor race reed kunnen ze op basis van dit precedent alleen bestraft worden voor de race waarbij de motor in beslag is genomen
Dit.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:43 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Intellectual property waarvan Ferrari niet wil dat het bij andere teams terecht komt misschien?
Dan nog kan je zeggen: "Ferrari heeft een onregelementaire motor gebruikt, dit zijn nu de gevolgen".quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:24 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Dit.
Of ze hebben vals gespeeld.
Of ze hebben een loophole ontdekt, gebruikt en op verzoek van de FIA gesloten.
Niet aan de anderen vertellen uiteraard.
Ik bedoel dat Ferrari vorig jaar iets briljant in de motor ontdekt kan hebben. De FIA was er niet blij mee, maar niet illegaal. Op verzoek ermee gestopt en na bestudering van het systeem door de FIA een overeenkomst. Dan krijgen de andere teams natuurlijk niet de details van de vinding te horen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:27 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Dan nog kan je zeggen: "Ferrari heeft een onregelementaire motor gebruikt, dit zijn nu de gevolgen".
Op dit moment is er alleen maar bekend "Omtrend de motor van vorig jaar is er een schikking getroffen. Punt".
Ja, maar je kunt details over de schikking zelf bekend maken zonder technische details over de motor naar buiten te brengen bedoel ik.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Ferrari vorig jaar iets briljant in de motor ontdekt kan hebben. De FIA was er niet blij mee, maar niet illegaal. Op verzoek ermee gestopt en na bestudering van het systeem door de FIA een overeenkomst. Dan krijgen de andere teams natuurlijk niet de details van de vinding te horen.
Maar 95%, ze zullen wel gewoon vals gespeeld hebben.
Over kinderachtig gesproken, je zou je eigen posts eens moeten lezen. Ollie, valse nicht.quote:Op woensdag 4 maart 2020 14:20 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
In die Ziggo F1 testverslagen liep hij ook al sneren uit te delen aan RTL Duitsland. Ik denk niet dat Christian Danner en consorten zich net zo druk maken over de heer Mol. Het komt op mij een beetje kinderachtig over.
Dat is niet niks allemaal nee. Gezien het feit dat de rest van dit forum een toonbeeld van volwassenheid en beschaving is.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:36 schreef babylon het volgende:
[..]
Over kinderachtig gesproken, je zou je eigen posts eens moeten lezen. Ollie, valse nicht.
Waarom?quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:09 schreef Cryothic het volgende:
Maar wie zou er uberhaubt kunnen co-commentatorren? (mooi woord zo).
Ik heb me vorige keren groen en geel zitten ergeren aan Van De Garde... die moeten ze echt niet meer uitnodigen.
.
Wel, want de andere teams moeten ook op de hoogte gebracht worden van wat er niet mag imo. Bovendien is dit niet het statement wat FIA naar buiten heeft gebracht, en is er idd waarschijnlijk wat anders aan de hand/quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:33 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat Ferrari vorig jaar iets briljant in de motor ontdekt kan hebben. De FIA was er niet blij mee, maar niet illegaal. Op verzoek ermee gestopt en na bestudering van het systeem door de FIA een overeenkomst. Dan krijgen de andere teams natuurlijk niet de details van de vinding te horen.
Het is redelijk hypocriet van je om iemand van kinderachtigheid te beschuldigen en dan heel kinderachtig over die persoon te gaan doen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is niet niks allemaal nee. Gezien het feit dat de rest van dit forum een toonbeeld van volwassenheid en beschaving is.
"Zij doen het, dus ik doe het ook"...quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:47 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Dat is niet niks allemaal nee. Gezien het feit dat de rest van dit forum een toonbeeld van volwassenheid en beschaving is.
Ik vind hem niet prettig om naar te luisteren, en vond dat ie eigenlijk 0 toevoegde aan wat Olav te melden had. Maar er werd wel minder gemist ja. Kan ook een kwestie van wennen zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Waarom?
Hij heeft meer in-side ervaring dan Olav, omdat ze met zijn tweeën zijn wordt er minder gemist/ fouten gemaakt en hij is qua stem ook niet verkeerd imo.
De FIA mag sowieso niet de details van de door de teams gebruikte technieken openbaar maken of delen met de teams. Zelfs als het niet zou mogen. Dat is het intellectuele eigendom van de teams.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wel, want de andere teams moeten ook op de hoogte gebracht worden van wat er niet mag imo. Bovendien is dit niet het statement wat FIA naar buiten heeft gebracht, en is er idd waarschijnlijk wat anders aan de hand/
Nouja dat is door RBR en MB dan anders aangepakt.quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:20 schreef Starflyer het volgende:
[..]
De FIA mag sowieso niet de details van de door de teams gebruikte technieken openbaar maken of delen met de teams. Zelfs als het niet zou mogen. Dat is het intellectuele eigendom van de teams.
Ik denk niet dat beide teams blij zullen zijn als de FIA details over hun techniek (zoals bijvoorbeeld DAS) bekend maakt. Dus daar zijn ze niet op uit.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:17 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nouja dat is door RBR en MB dan anders aangepakt.
MB en RBR hebben bij de FIA gevraagd hoe het zat met leidingen die een sensor kunnen verstoren. Dat is toen door de FIA verboden en bekend gemaakt aan alle teams.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:24 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik denk niet dat beide teams blij zullen zijn als de FIA details over hun techniek (zoals bijvoorbeeld DAS) bekend maakt. Dus daar zijn ze niet op uit.
Wat ze willen weten is waarom er een settlement is (het wel/niet illegaal zijn van de motor of toch gebruik gemaaktvan een loophole) en wat die settlement inhoudt.
Sowieso voldoet het proces van de FIA aan regels die al uit 2010 stammen.
https://www.motorsport.co(...)ement-rules/4716688/
Dat ze in de F1 blijven rijden...quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:35 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt details over de schikking zelf bekend maken zonder technische details over de motor naar buiten te brengen bedoel ik.
Dat er iets met die motor was wat niet volgens de regels was, lijkt me duidelijk. Anders hoef je niet te schikken.
En wat is er nu geschikt? De FIA disqualificeert Ferrari niet, en de tegenprestatie van Ferrari is nu... ?
Weltschmerz zou wel een prima co-commentator zijn aangezien hij alles toch beter weet dan de rest van deze aardkloot...quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:09 schreef Cryothic het volgende:
Maar wie zou er uberhaubt kunnen co-commentatorren? (mooi woord zo).
Ik heb me vorige keren groen en geel zitten ergeren aan Van De Garde... die moeten ze echt niet meer uitnodigen.
Misschien dat je uit de doeken kunt doen hoe je dat precies voor je had gezien? Er is geen ruimte om het rechte stuk te verlengen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:48 schreef Sunri5e het volgende:
Zojuist dat filmpje van een volledige ronde van Max op Zandvoort gezien.... Eigenlijk zijn er naast wat overtakes in de pits geen inhaalmogelijkheden. Waarom hebben ze dat bij de aanpassing van het circuit niet geregeld?
Top interview. Weer een stukje volwassener, en toch pas 22. En hij lijkt idd positief gestemd.quote:
Technisch onderlegd zijn beide heren niet hoor. Ja als ze wat voorgekauwd krijgen, wat vroeger nog wel eens lukte vanwege Nederlandse monteurs bij diverse pitcrews, maar tegenwoordig zit dat contractueel dichtgetimmerd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het niet zo heel makkelijk is. Je moet ook serieus genomen worden in het wereldje. Je moet een prettige stem hebben, snel kunnen schakelen, verstand hebben van de sport, historisch besef, liefst nog een beetje technisch onderlegd zijn.. Doordat we in NL altijd aan Ollie hebben vastgezeten is er nauwelijks een alternatief voorhanden. Ik denk dan aan vooral aan journalisten die de sport al jaren volgen, een podcast hebben of zoiets. Of wellicht een oud medewerker van een team dat tevens journalistieke affiniteit heeft.
Probleem is ook nog eens dat de club rondom Mol he-le-maal niks is (Plooij). Als Mol wegvalt heb je eigenlijk niks meer.
daarom de kerkhoven liggen vol met onmisbare mensen, er komen vanzelf weer mensen bovendrijven die het beter kunnenquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Technisch onderlegd zijn beide heren niet hoor. Ja als ze wat voorgekauwd krijgen, wat vroeger nog wel eens lukte vanwege Nederlandse monteurs bij diverse pitcrews, maar tegenwoordig zit dat contractueel dichtgetimmerd.
Daarom zijn dat soort "weetjes" nu nergens meer te vinden en raden ze maar wat als het om veranderingen op auto's en wat ze doen gaat.
Ferrari kennende zal dat ongetwijfeld zijn gebeurd. Iedere keer wanneer er ook maar over iets onderhandeld moet worden met de FIA (ieder nieuw Concorde Agreement bijvoorbeeld) dreigt Ferrari standaard met vertrek uit de F1 en het opstarten van een eigen serie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:59 schreef StretchingKoala het volgende:
Zou Ferrari hebben gedreigd de F1 te verlaten als de schikking bekend zou worden gemaakt, dat dat de reden is dat FIA het onder de tafel wil houden gezien er al gebrek aan concurrentie en teams is?
Zou me niets verbazen eigenlijk...
Bier en nootjes al ingeslagen?quote:
Ja maar die zijn tegen die tijd al op denk ik, dus ik moet dan wel nieuwe kopenquote:
Coronabier en nootjes dan voor @vosssquote:
De vervanger van Ollie zit al jaren bij Ziggo en becommentarieert de vrijdag trainingen, nascar en indy.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:09 schreef Cryothic het volgende:
Maar wie zou er uberhaubt kunnen co-commentatorren? (mooi woord zo).
Ik heb me vorige keren groen en geel zitten ergeren aan Van De Garde... die moeten ze echt niet meer uitnodigen.
Verder sluit ik me aan bij @:Sunri5e, Olaf maakt z'n foutjes, mist soms dingen, maar het luistert prettig weg. En dingen die hij mist vallen me alleen op als ik ze niet mis, dus dan mis ik niksVoor het overige nieuws heb ik dan wel weer 2 weken ofzo om het weer online allemaal te lezen.
Er staat dus eigenlijk:quote:
Mwah, ook dat ze verwachten dat dat detail onderzoek ook geen duidelijkheid gaat geven.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef Cryothic het volgende:
Hee, als jij nou belooft je voortaan aan de regels te houden, gaan wij niet tot in detail op onderzoek uit.
Ze kunnen waarschijnlijk niet goed repliceren wat Ferrari stiekem deed, dus ze kunnen geen keihard bewijs leveren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mwah, ook dat ze verwachten dat dat detail onderzoek ook geen duidelijkheid gaat geven.
zoiets ja ‘it’s not cheating unless it can be proven’quote:Op donderdag 5 maart 2020 14:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ze kunnen waarschijnlijk niet goed repliceren wat Ferrari stiekem deed, dus ze kunnen geen keihard bewijs leveren.
Het is meer een "we weten dat jullie hebben vals gespeeld, maar jullie hebben het te goed verborgen. Laten we maar een schikking treffen, want we komen zo geen steek verder"
Speciaal voor @vosssquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Coronabier en nootjes dan voor @:vosss
Nee, ze kunnen het nog steeds niet bewijzen (zeggen ze). Dan sluiten ze af met wat jij zegtquote:Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Er staat dus eigenlijk:
Hee, als jij nou belooft je voortaan aan de regels te houden, gaan wij niet tot in detail op onderzoek uit.
Omdat de motor in tussentijd weer gewijzigd kan zijn. En daarom in de laatste races plotseling ook minder vermogen leverdequote:Op donderdag 5 maart 2020 16:33 schreef Cryothic het volgende:
Waar blijven nu dan de mensen die altijd roepen dat de F in FIA voor Ferrari staat?
Waaruit blijkt dat het niet te controleren is wat Ferrari gedaan heeft? Als ik RedBull was zou ik toch aansturen op een onafhankelijk onderzoek ofzo. Die regeltjes zijn er niet voor niks.
Zonder toeschouwers gaan ze gewoon racen hoor.quote:
Nee, maar wel god bedanken voor de kracht die het hem gegeven heeft om toch te winnenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:47 schreef mikieu het volgende:
[..]
Zonder toeschouwers gaan ze gewoon racen hoor.
Zal Hamilton na de overwinning roepen "best crowd ever"?
Die gaan volgende week vrijdag veel rondjes rijdenquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:27 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Ferrari is aangepast aan de laatste ontwikkelingen.
Het blijft een gok.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:27 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Ferrari is aangepast aan de laatste ontwikkelingen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:27 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Ferrari is aangepast aan de laatste ontwikkelingen.
"ah man, without #teamLH44 here to support me, I really had to dig deep to find the strength to finish this race. Especially with Valtteri putting so much pressure on me the whole way. It is really tough having to perform in these conditons" #Blessed #NeverGiveUpquote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:56 schreef BroesWillems het volgende:
"This was the hardest race of my life."
Opstellen op de juiste plek op de startgrid met een auto voor je wordt een uitdaging zoquote:Op vrijdag 6 maart 2020 11:27 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
De nieuwe Ferrari is aangepast aan de laatste ontwikkelingen.
Pitbox uitkomen wordt op sommige circuits ook een dingetje dan.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:44 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Opstellen op de juiste plek op de startgrid met een auto voor je wordt een uitdaging zo
Bahrein kan financiell wel wat lijden waarschijnlijk maar Zandvoort moet alles gaan terugstorten want die kaarten zijn al betaald.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 08:47 schreef mikieu het volgende:
Zonder toeschouwers gaan ze gewoon racen hoor.
Wat dacht je van de pitstop zelf?quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:46 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Pitbox uitkomen wordt op sommige circuits ook een dingetje dan..
Denk nog maar een keer...quote:Op vrijdag 6 maart 2020 12:54 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Bahrein kan financiell wel wat lijden waarschijnlijk maar Zandvoort moet alles gaan terugstorten want die kaarten zijn al betaald.
quote:8.2. Restitutie beleid
In geval van afgelasting van de Grand Prix, is de Toegewezen Aanvrager
gerechtigd tot terugbetaling van de Entreekaarten die door de Toegewezen
Aanvrager zijn gekocht, echter op voorwaarde dat:
1. ...
2. ...
3. Behouden het voorgaande draagt de Organisator en/of de
Circuiteigenaar geen aansprakelijkheid jegens de Toegewezen
Aanvrager of Tickethouder vanwege een dergelijke afgelasting,
staking, uitstel of overnieuw verrijden, of enige andere
mislukking of tekortkoming voor het uitvoeren van het
Evenement
bron: Algemene voorwaarden
Jij leest daar iets wat er niet staat, wat er staat is dat er wordt terugbetaald bij een afgelasting alleen erkend de organisatie met die terugbetaling geen (wettelijke) aansprakelijkheid voor de afgelasting. Dit om juridisch wat dingen af te schermen (denk aan het terugclaimen van reiskosten, hotel e.d.), maar dat doet niets af aan de terugbetaling van de entreekaarten bij afgelasting.quote:Op vrijdag 6 maart 2020 13:58 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Denk nog maar een keer...
[..]Op vrijdag 6 maart 2020 13:58 schreef Lionheaad het volgende:
8.2. Restitutie beleid
In geval van afgelasting van de Grand Prix, is de Toegewezen Aanvrager
gerechtigd tot terugbetaling van de Entreekaarten die door de Toegewezen
Aanvrager zijn gekocht, echter op voorwaarde dat:
1. ...
2. ...
3. Behouden het voorgaande draagt de Organisator en/of de
Circuiteigenaar geen aansprakelijkheid jegens de Toegewezen
Aanvrager of Tickethouder vanwege een dergelijke afgelasting,
staking, uitstel of overnieuw verrijden, of enige andere
mislukking of tekortkoming voor het uitvoeren van het
Evenement
bron: Algemene voorwaarden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |