Misschien dat je uit de doeken kunt doen hoe je dat precies voor je had gezien? Er is geen ruimte om het rechte stuk te verlengen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 21:48 schreef Sunri5e het volgende:
Zojuist dat filmpje van een volledige ronde van Max op Zandvoort gezien.... Eigenlijk zijn er naast wat overtakes in de pits geen inhaalmogelijkheden. Waarom hebben ze dat bij de aanpassing van het circuit niet geregeld?
Top interview. Weer een stukje volwassener, en toch pas 22. En hij lijkt idd positief gestemd.quote:
Technisch onderlegd zijn beide heren niet hoor. Ja als ze wat voorgekauwd krijgen, wat vroeger nog wel eens lukte vanwege Nederlandse monteurs bij diverse pitcrews, maar tegenwoordig zit dat contractueel dichtgetimmerd.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het niet zo heel makkelijk is. Je moet ook serieus genomen worden in het wereldje. Je moet een prettige stem hebben, snel kunnen schakelen, verstand hebben van de sport, historisch besef, liefst nog een beetje technisch onderlegd zijn.. Doordat we in NL altijd aan Ollie hebben vastgezeten is er nauwelijks een alternatief voorhanden. Ik denk dan aan vooral aan journalisten die de sport al jaren volgen, een podcast hebben of zoiets. Of wellicht een oud medewerker van een team dat tevens journalistieke affiniteit heeft.
Probleem is ook nog eens dat de club rondom Mol he-le-maal niks is (Plooij). Als Mol wegvalt heb je eigenlijk niks meer.
daarom de kerkhoven liggen vol met onmisbare mensen, er komen vanzelf weer mensen bovendrijven die het beter kunnenquote:Op donderdag 5 maart 2020 11:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Technisch onderlegd zijn beide heren niet hoor. Ja als ze wat voorgekauwd krijgen, wat vroeger nog wel eens lukte vanwege Nederlandse monteurs bij diverse pitcrews, maar tegenwoordig zit dat contractueel dichtgetimmerd.
Daarom zijn dat soort "weetjes" nu nergens meer te vinden en raden ze maar wat als het om veranderingen op auto's en wat ze doen gaat.
Ferrari kennende zal dat ongetwijfeld zijn gebeurd. Iedere keer wanneer er ook maar over iets onderhandeld moet worden met de FIA (ieder nieuw Concorde Agreement bijvoorbeeld) dreigt Ferrari standaard met vertrek uit de F1 en het opstarten van een eigen serie.quote:Op donderdag 5 maart 2020 11:59 schreef StretchingKoala het volgende:
Zou Ferrari hebben gedreigd de F1 te verlaten als de schikking bekend zou worden gemaakt, dat dat de reden is dat FIA het onder de tafel wil houden gezien er al gebrek aan concurrentie en teams is?
Zou me niets verbazen eigenlijk...
quote:
Bier en nootjes al ingeslagen?quote:
Ja maar die zijn tegen die tijd al op denk ik, dus ik moet dan wel nieuwe kopenquote:
Coronabier en nootjes dan voor @vosssquote:
De vervanger van Ollie zit al jaren bij Ziggo en becommentarieert de vrijdag trainingen, nascar en indy.quote:Op woensdag 4 maart 2020 15:09 schreef Cryothic het volgende:
Maar wie zou er uberhaubt kunnen co-commentatorren? (mooi woord zo).
Ik heb me vorige keren groen en geel zitten ergeren aan Van De Garde... die moeten ze echt niet meer uitnodigen.
Verder sluit ik me aan bij @:Sunri5e, Olaf maakt z'n foutjes, mist soms dingen, maar het luistert prettig weg. En dingen die hij mist vallen me alleen op als ik ze niet mis, dus dan mis ik niks Voor het overige nieuws heb ik dan wel weer 2 weken ofzo om het weer online allemaal te lezen.
Er staat dus eigenlijk:quote:
Mwah, ook dat ze verwachten dat dat detail onderzoek ook geen duidelijkheid gaat geven.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:49 schreef Cryothic het volgende:
Hee, als jij nou belooft je voortaan aan de regels te houden, gaan wij niet tot in detail op onderzoek uit.
Ze kunnen waarschijnlijk niet goed repliceren wat Ferrari stiekem deed, dus ze kunnen geen keihard bewijs leveren.quote:Op donderdag 5 maart 2020 13:55 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Mwah, ook dat ze verwachten dat dat detail onderzoek ook geen duidelijkheid gaat geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |