Saldo`s moet salvo`s zijn,maar voor de rest okee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik hier om 0000 nog zit.............
Beste gunners en misgunners
Dank gunners voor de punten en de misgunners bedankt voor de lachsaldo's die jullie mij hebben gegeven.
Is dat goed
nee joh saldo's is juist de charme van dotquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Saldo`s moet salvo`s zijn,maar voor de rest okee.
ggrrr die (*(*&(&^% iphone, die denkt het altijd beter te weten dan Dottekequote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Saldo`s moet salvo`s zijn,maar voor de rest okee.
weggooien danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ggrrr die (*(*&(&^% iphone, die denkt het altijd beter te weten dan Dotteke
ja moppentappen werkte, daardoor was iedereen te beschaamd om na me te postenquote:
Fixedquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja flauwe moppentappen werkte, daardoor was iedereen te beschaamd om na me te posten
die staat er nog steedsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:46 schreef Jippie68 het volgende:
Mijn moeder komt uit Groningen, als kind was ik gefascineerd door het standbeeld van 'het peerd van ome LoekS' bij station Groningen
nee hoor 10quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:46 schreef PlymouthFury het volgende:
Jij moet er nog ff 15 halen @:jippie68
Het peerd is doodquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:46 schreef Jippie68 het volgende:
Mijn moeder komt uit Groningen, als kind was ik gefascineerd door het standbeeld van 'het peerd van ome Loek' bij station Groningen
als je bij groningen woont en dat lied niet kent ben je erg diep gezakt, zelfs mn twee neefjes van 6 en 8 kennen hetquote:
Fryske zeker?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:50 schreef FreshFruit het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze mooier.
quote:
Grappig dat het de kinderen nog steeds geleerd wordtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
als je bij groningen woont en dat lied niet kent ben je erg diep gezakt, zelfs mn twee neefjes van 6 en 8 kennen het
Is ook het enige wat ze kennen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:51 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Grappig dat het de kinderen nog steeds geleerd wordt
het zit je wel erg diep he?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is ook het enige wat ze kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |