quote:
nope daarvoor zit ik aan de goede kant van het grensgevalquote:
Vooral als het grensgevalletjes zijnquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel een beetje medelijden mee dat mensen zo ver van de bewoonde wereld wonen
je deed mee met de 4 mijl?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben i x in Groningen geweest. Ik kreeg en zo onbestemd gevoel, ben er naar een half uurtje letterlijk ben uitgerend
uiteraardquote:
He grrrrrrrquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Lang geleden dat ik in Grun ben geweest wel.
Ik ben er ook een keer geweest. Vond het best een leuke stad. Maar wat een tering eind weg. En toen zat ik nog wel een weekendje in Drenthe. Dan zit je toch al redelijk dichtbijquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:29 schreef Dotteke het volgende:
Ik ben i x in Groningen geweest. Ik kreeg en zo onbestemd gevoel, ben er naar een half uurtje letterlijk ben uitgerend
Nee, gewoon een vreselijk onbestemd gevoel, werd en ziek van.quote:
Het is wel een reis ja.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben er ook een keer geweest. Vond het best een leuke stad. Maar wat een tering eind weg. En toen zat ik nog wel een weekendje in Drenthe. Dan zit je toch al redelijk dichtbij
Ik heb een twaalf snarige gitaar in Groningen gekocht. Was net op tijd de winkel uit om tequote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ben er ook een keer geweest. Vond het best een leuke stad. Maar wat een tering eind weg. En toen zat ik nog wel een weekendje in Drenthe. Dan zit je toch al redelijk dichtbij
Want?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:34 schreef Nizno het volgende:
ja oke als je bij norg komt dan kan ik me wel een rotgevoel voorstellen
gewoonquote:
Heb je al een speech klaar voor vanavond?quote:
Denk je echt dat ik hier om 0000 nog zit.............quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb je al een speech klaar voor vanavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |