Als ik een keer Chinees eet wil ik wel eckt vleeschquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Restaurant in IJsselmonde, de Oude Plek heet het.
![]()
Jef, de vieze oom die ik nooit heb gehad en altijd al had willen hebbenquote:
Vriend van me is vegetarir en komt daar graag. Keertje meegeweest. Viel niet tegen. Maar ik ga liever naar Cucu in Zwijndrechtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:36 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Als ik een keer Chinees eet wil ik wel eckt vleeschPekingeend met Kantonese bami
quote:
Bang dat ze je blockt?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Even bij Molo in het gevlei komen
Ron Brandsteder is dan nog beterquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Jef, de vieze oom die ik nooit heb gehad en altijd al had willen hebben
Hazes is wel een goede reden om iemand te blocken hoor.quote:
Wat dan? Populaire gast toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hazes is wel een goede reden om iemand te blocken hoor.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap ik dan! Lekker dat het bestaatquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van me is vegetarir en komt daar graag. Keertje meegeweest. Viel niet tegen. Maar ik ga liever naar Cucu in Zwijndrecht
Dankquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Even bij Molo in het gevlei komen
Zonde!!!! Beter voor jezelf zorgen dame;!quote:
Poepseksquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ron Brandsteder is dan nog beter
Oh god ik ben zo bang voor de Toorn der Moloquote:
Eens wel. Ouwe Hazes had nog best een paar aardige nummersquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god ik ben zo bang voor de Toorn der Molo
Wij allemaal, Flesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god ik ben zo bang voor de Toorn der Molo
Hitler had ook wel een paar aardige ideen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens wel. Ouwe Hazes had nog best een paar aardige nummers
Ik had haast. Maar zal mn best doen de volgende keerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonde!!!! Beter voor jezelf zorgen dame;!
Wat....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens wel. Ouwe Hazes had nog best een paar aardige nummers
Gaarnequote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had haast. Maar zal mn best doen de volgende keer
Volkswagen, Autobahn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hitler had ook wel een paar aardige ideen.
Ik ben best blij met snelwegenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hitler had ook wel een paar aardige ideen.
Ja zoiets constructiefs heeft die Hazesmeute nooit voortgebracht. Dus eigenlijk was Hitler beter dan Hazes.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben best blij met snelwegen
Werk NOOIT mee aan iets waar je niet aan mee wilt werken. Ze heeft je nou wel genoeg uitgebuit vind je zelf ook niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij wil ze dat ik zelf ontslag neem zodat ze geen transitievergoeding hoeft te betalen. Het is dus blijkbaar niet meer pas vanaf 2 jaar?
Ja het maakt mij verder niet uit maare ben nieuwsgierig wat voor haar het voordeel is als ik zelf ontslag neem ipv dat zij het contract niet verlengd. Ergens moet ze denk ik iets betalen ?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werk NOOIT mee aan iets waar je niet aan mee wilt werken. Ze heeft je nou wel genoeg uitgebuit vind je zelf ook niet?
Eens op dit vlak!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zoiets constructiefs heeft die Hazesmeute nooit voortgebracht. Dus eigenlijk was Hitler beter dan Hazes.
Kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij wil ze dat ik zelf ontslag neem zodat ze geen transitievergoeding hoeft te betalen. Het is dus blijkbaar niet meer pas vanaf 2 jaar?
Wijzigingen per 1 januari 2020 door de Wet Arbeidsrecht in Balans (WAB)
De opbouw en berekening van de transitievergoeding wijzigt door de WAB. In de huidige situatie geldt dat voor de eerste 10 jaar van het dienstverband er recht is op 1/3 maandsalaris per dienstjaar. En voor de dienstjaren daarna 1/2 maandsalaris per dienstjaar.
Met ingang van 1 januari 2020 wordt het veel overzichtelijker: voor alle dienstjaren geldt 1/3 maandsalaris per dienstjaar.
De kanttekening is wel dat de werknemer vanaf dag 1 transitievergoeding opbouwt. Nu is het zo dat de werknemer pas aanspraak kan maken op de transitievergoeding bij een dienstverband van 2 jaar of lange
Tijdelijke contracten
De nieuwe rekenregels gelden ook voor tijdelijke contracten die eindigen op of na 1 januari 2020. Heb je bijvoorbeeld een tijdelijk contract gesloten van 1 september 2019 tot 1 februari 2020, dan moet over de looptijd van het gehele contract de transitievergoeding berekend worden.
https://hanzeadvocaat.nl/(...)evergoeding-in-2020/
Geen idee. Maar alleen al het feit dat zij zoiets van je wil suggereert wel zoiets.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het maakt mij verder niet uit maare ben nieuwsgierig wat voor haar het voordeel is als ik zelf ontslag neem ipv dat zij het contract niet verlengd. Ergens moet ze denk ik iets betalen ?
Maakt zeker wel uit voor jouquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het maakt mij verder niet uit maare ben nieuwsgierig wat voor haar het voordeel is als ik zelf ontslag neem ipv dat zij het contract niet verlengd. Ergens moet ze denk ik iets betalen ?
Dit verbaast me echt totaal niksquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:01 schreef Molo het volgende:
Mijn oom lijkt enorm op Hazes senior. Zo onsmakelijk en verbaast me altijd dat ie nog leeft met zijn ongezonde lijf
Als je zelf ontslag neemt, heb je toch geen recht op een uitkering?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat Molo op Hazes lijkt?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit verbaast me echt totaal niks
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:04 schreef LTVDK het volgende:
Eventjes geduld, mevrouw @:bitterbal heeft weer eens cola over het toetsenbord gemikt, ze zal spoedig wederkeren om te antwoorden op uw vragen.
Molo en ik zijn geboren voor een impliciet wedstrijdje "wie vindt wie het lelijkst". Dit is nog niets.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat Molo op Hazes lijkt?
Wat een figuurquote:
Of transitievergoeding, kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je zelf ontslag neemt, heb je toch geen recht op een uitkering?
Volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat Molo op Hazes lijkt?
Nee ook geen ww nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je zelf ontslag neemt, heb je toch geen recht op een uitkering?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze heeft een van haar 300 reservetoetsenborden uit de verpakking gehaald?
Dan zou je wel gek zijn als je zelf ontslag namquote:
Ik kreeg vanmorgen een soort verbaasde blik van de obesitasverpleegkundige dat ik er zo mooi uit zag.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Molo en ik zijn geboren voor een impliciet wedstrijdje "wie vindt wie het lelijkst". Dit is nog niets.
Ja kan dan volgens uwv ook niet zo lang naar thailand.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou je wel gek zijn als je zelf ontslag namBehalve als dat is wat je zelf wil natuurlijk.
CoronaColacrisprepper.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gelukkig een nieuwe backup toetsenbord klaar staan :p
Nee, dan mag je maar 3 weken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja kan dan volgens uwv ook niet zo lang naar thailand.
Als iemand zulks expliciet zegt zit daar meestal een reden (=winst) achterquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat een figuur
Hoe sneaky, en dan tegen mij zeggen dat ze niet begrijpt waarom ik hier zo moeilijk over doe
![]()
Ja had al zon vermoeden. dacht misschien moet ze extra premie aan uwv ofzo betalen maar het gaat dus om de transitievergoeding. maar das misschien dan 200 euro ofzoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Als iemand zulks expliciet zegt zit daar meestal een reden (=winst) achter![]()
![]()
![]()
![]()
precies. en uwv vind ik ook maar een vervelende club :pquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dan mag je maar 3 weken.
Ook. Van onvrijwillig ontslag gaat hun WWpremie enorm omhoog ook nogquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja had al zon vermoeden. dacht misschien moet ze extra premie aan uwv ofzo betalen maar het gaat dus om de transitievergoeding. maar das misschien dan 200 euro ofzo
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook. Van onvrijwillig ontslag gaat hun WWpremie enorm omhoog ook nog
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kreeg vanmorgen een soort verbaasde blik van de obesitasverpleegkundige dat ik er zo mooi uit zag.
En vervolgens twee minuten later de vraag of ik 'iets op de administratie afdeling' deed qua werk
Heeeeeel bijzonder iig vond ik![]()
Net als vroeger toen bijna niemand geloofde dat ik gymnasium deed, ik leek meer een mavotype![]()
Dan moet je aan allerlei regeltjes gaan voldoen. Maar wat wil je zelf? Als ik al deze verhalen zo hoor, zou ik maken dat ik wegkwam bij die ballententquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
precies. en uwv vind ik ook maar een vervelende club :p
Je stimuleert haar dat dit ok is wat er voor zorgt dat ze dit bij jou n anderen blijft flikkenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:12 schreef bitterbal het volgende:
Ben ik allemaal niet op uit. hoef dat geld van die vergoeding ook niet
Zit niet zo te ruien.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Je stimuleert haar dat dit ok is wat er voor zorgt dat ze dit bij jou n anderen blijft flikken
Dus nee, is niet ok
Blijkbaarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Je zag eruit als een administratietypje?
Ik ben niet uit op geld. Ik wilde helemaal niet weg maar nu wel :pquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet je aan allerlei regeltjes gaan voldoen. Maar wat wil je zelf? Als ik al deze verhalen zo hoor, zou ik maken dat ik wegkwam bij die ballentent
eet je ook knakworsten en zo?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Blijkbaar![]()
Wazig mens was het, maar ja. Ben weer goedgekeurd![]()
Goed resultaat ondanks Andr Hazes hoofd dit dat
Nee eigenlijk nietquote:
Oh ja?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben niet uit op geld. Ik wilde helemaal niet weg maar nu wel :p
Het is wel kwalijk zoals Molo zegt dat ze je dus flink motiveert om zelf ontslag te nemen terwijl dat niet mijn beslissing is. Het is haar beslissing om mijn contract niet te verlengen omdat ik de datum van de vakantie niet wil aanpassen.
Dus Molo heeft wel een punt dat je dit dan in stand houdt
Dat klopt. Maar je gaat ook niet om haar te pesten je eigen vakantieglazen ingooien. Dus je moet vooral even kijken wat voor jou het beste uitpakt. Toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik ben niet uit op geld. Ik wilde helemaal niet weg maar nu wel :p
Het is wel kwalijk zoals Molo zegt dat ze je dus flink motiveert om zelf ontslag te nemen terwijl dat niet mijn beslissing is. Het is haar beslissing om mijn contract niet te verlengen omdat ik de datum van de vakantie niet wil aanpassen.
Dus Molo heeft wel een punt dat je dit dan in stand houdt
ja die ww vraag ik sowieso niet aan. Dus dan gaat het om 200 euro vergoeding ofzo die ik ook niet wil.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar je gaat ook niet om haar te pesten je eigen vakantieglazen ingooien. Dus je moet vooral even kijken wat voor jou het beste uitpakt. Toch?
Why not both?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je gezopen of ben je gewoon in een irritante bui vanavond?
Allebei. Maar laat haar toch.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je gezopen of ben je gewoon in een irritante bui vanavond?
Je kan haar een paar dagen laten zweten door te zeggen dat je advocaat onderzoekt of het allemaal kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die ww vraag ik sowieso niet aan. Dus dan gaat het om 200 euro vergoeding ofzo die ik ook niet wil.
Dus kan ik gewoon ontslag nemen
Das net zo kinderachtig :pquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kan haar een paar dagen laten zweten door te zeggen dat je advocaat onderzoekt of het allemaal klopt
Geen bus en hoog intelligent. Dus wat wil je?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo even je bestelbus verplaatsen!
Is priv account, wat is het?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:22 schreef bitterbal het volgende:
DIt is toch best dom?
https://www.instagram.com(...)P-ldGVEYhr-pVDROf00/
Niks. Ik wilde gewoon even een flauwe grap maken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Geen bus en hoog intelligent. Dus wat wil je?
Oh das jammer.quote:
Bahquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh das jammer.
Een hond waarvan de nagels worden geknipt. Beest is flink aan het grommen en tanden laten zien maar die man hangt net boven de kop van de beest. Een beweging in de hond hangt in zijn nek
Ditquote:
trustequote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit
Ik ga eens lekker snurken hier. Anu
quote:
De baas?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Allebei. Maar laat haar toch.
Ze heeft uiteindelijk toch haar eigen caf/restaurant.![]()
Nou ja ze heeft er 2.5quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee jij, je bent ervoor gemaakt
Jij bent ervoor geschapen. Eerst geld uit je Duitse huisje halen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja ze heeft er 2.5
Dus slecht doet ze het niet :p
Ik heb al een paar keer gehad dat de quotes niet worden meegenomen al staan ze wel leuk in het invoerveld.quote:
Nee ben er niet voor geschapen ;Pquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent ervoor geschapen. Eerst geld uit je Duitse huisje halen.
Knakworsten kunnen niet meer?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet
Mijn hemel, was die reclame helemaal vergeten![]()
![]()
![]()
![]()
Zou nu ook niet meer kunnen joh
Wat heb je nou weer gedaan ...quote:
Komt door de corona.quote:
heeft je bazin geregeld. Die gaat over whatsappquote:
Ze gaat toch geen Hazes doorsturen, ze is soms een nare vrouw, maar zo erg nou ook weer niet.quote:
mobiel of desktop?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb al een paar keer gehad dat de quotes niet worden meegenomen al staan ze wel leuk in het invoerveld.
Wel steeds die recepten voor vleermuissoepquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gaat toch geen Hazes doorsturen, ze is soms een nare vrouw, maar zo erg nou ook weer niet.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze gaat toch geen Hazes doorsturen, ze is soms een nare vrouw, maar zo erg nou ook weer niet.
Mocht ze willenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
heeft je bazin geregeld. Die gaat over whatsapp
Ik ook. Maar ik ben geen knappe jongenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een beetje keelpijn maar maarrrr ik ben zo'n knappe jongen
Ja en allerlei schattige beestjes die ze op de grill wil gooienquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel steeds die recepten voor vleermuissoep
Dus nu?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:35 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb een beetje keelpijn maar maarrrr ik ben zo'n knappe jongen
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en allerlei schattige beestjes die ze op de grill wil gooien
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en allerlei schattige beestjes die ze op de grill wil gooien
Uhuh, 'huisdier', en zodra er een nieuwe is gaat de oude in de marinade ...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Echt niet. Die wil ik als huisdier
Jij gaat in de marinadequote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uhuh, 'huisdier', en zodra er een nieuwe is gaat de oude in de marinade ...
Komen we wel overheen hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou eeuwig zonde zijn als ik dood ga aan een lullig griepje
Oh ja dat denk ik ook weleens van mezelf.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou eeuwig zonde zijn als ik dood ga aan een lullig griepje
@Budapestenaar, zie je nou hoe ze is?quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:Budapestenaar, zie je nou hoe ze is?
Vond hem zelf wel leukquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor reactie?
dat heb je als je achter ons onze rug om zit te roddelenquote:
HIj liegt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet, hij kent je wel goed
Ik zou me zorgen maken als ze een jerrycan sojasaus gaat halen morgenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
@:Budapestenaar, zie je nou hoe ze is?
neequote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je wil er echt niet een beetje aan knagen af en toe?
brood geef ik zequote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
wat geef je een vleermuis te vreten ? vlinders vangen ofzo
Ehmquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:45 schreef bitterbal het volgende:
En ook mais.
Net zoals maiskip heb je dan maisvleermuis
of vleermuisshoarma?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:46 schreef UitStraling het volgende:
Meloenvleermuis lijkt me wel wat.
Beetje feta erbij.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:46 schreef UitStraling het volgende:
Meloenvleermuis lijkt me wel wat.
Krekeltjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:44 schreef Koen66 het volgende:
wat geef je een vleermuis te vreten ? vlinders vangen ofzo
Die is nep, die is van klei.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:48 schreef bitterbal het volgende:
denk dat deze best crunchy is
[ afbeelding ]
Die slaan we over. Meteen vol in de 40 graden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker fris voor in de lente, als die ooit nog komt.
Chinezen zullen ze wel vretenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet eruit alsof hij naar ananas smaakt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:48 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker levend cremeren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die slaan we over. Meteen vol in de 40 graden.
misschien doet die dat wel jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet eruit alsof hij naar ananas smaakt.
Daar ben ik serieus bang voorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die slaan we over. Meteen vol in de 40 graden.
Ernstige neiging om die tegen de "haren" in te aaien.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is de verdachte van het virus.
bijzonder mooie beestjes
[ afbeelding ]
awwwquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
Zodat de schubben afbreken en hij begint te huilen.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:53 schreef bitterbal het volgende:
dit zijn allemaal van die schubben![]()
[ afbeelding ]
Raaarhquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:53 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Terechte wraak.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit is de verdachte van het virus.
bijzonder mooie beestjes
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:55 schreef bitterbal het volgende:
Net zoals dat we die vinvissen bijna hebben uitgeroeid![]()
Zon kunstwerk
Patty brard?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep helaas, vooral die met die nauwe huidplooien.
en allemaal voor de zogenaamde neukvruchtbaarheid van de chinezen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:53 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ook andere helende werkingen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en allemaal voor de zogenaamde neukvruchtbaarheid van de chinezen?
China?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:53 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Alsof ze het nodig hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en allemaal voor de zogenaamde neukvruchtbaarheid van de chinezen?
wat ook onzin isquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ook andere helende werkingen.
Maar zijn ze daar in beslag genomen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze foto komt blijkbaar uit singapore
Jepsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zijn ze daar in beslag genomen?
China, Korea, Japam, Singapore, whatever, ergens in die contreien waar ze alles vretenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Deze foto komt blijkbaar uit singapore
het is niet altijd voor eten. in thailand is er illegale handel in tijgerballen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
China, Korea, Japam, Singapore, whatever, ergens in die contreien waar ze alles vreten
Frankrijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
China, Korea, Japam, Singapore, whatever, ergens in die contreien waar ze alles vreten
Singapore valt nog mee dacht ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou ja geloof wel dat mensen eerst introduceren tot de diersoort meer over ze vertellen het bewustzijn om ze niet te eten wel groeit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:00 schreef CherryLips het volgende:
In zo'n groot aquarium in Shanghai, best wel de hel, een expositie over haaien, dat ze met uitsterven worden bedreigd. Maar geen woord over haaienvinnensoep. EET ZE DAN NIET OP. ONTMOEDIG DIE SOEP.
als ze het niet vreten wat doen ze er dan meequote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is niet altijd voor eten. in thailand is er illegale handel in tijgerballen.
Ze gebruiken de vacht voor verkoop en de ballen en misschien nog een orgaan wordt gebruik voor zogenaamde hele medicatie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ze het niet vreten wat doen ze er dan mee
Jij bent jonger maar veel verstandiger dan CL en Elvi, en nog liever ook.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja geloof wel dat mensen eerst introduceren tot de diersoort meer over ze vertellen het bewustzijn om ze niet te eten wel groeit.
gaat allemaal niet zo snel
Als ze een jerrycan sojasaus gaat halen ga ik me sowieso zorgen maken, wat ze er ook mee van plan isquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen maken als ze een jerrycan sojasaus gaat halen morgen
Hoezoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent jonger maar veel verstandiger dan CL en Elvi, en nog liever ook.
Hoe flik ja dat nou steeds?
Mja, aan onze kant van de planeet doen we ook niet alles perfect. Zeen leegvissen en zoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:03 schreef bitterbal het volgende:
Zag een keer een korte docu over een dorpje ergens in azie ofzo. Daar leefde het volledige dorp van de vangst op roggen. Rog bijna weg gevist en toen zijn er een paar europeanen dacht ik gekomen die het dorp eerst les is gaan geven over de rog. Voornamelijk de kinderen. langzaam kregen de dorpbewoners meer interesse en liefde voor het dier en nu gebruiken ze de roggen om tours te maken voor toeristen.
Het was namelijk wel hun inkomen.
Dat ook. Wij zijn verre van perfect en hebben vele malen meer mogelijkheden om het anders aan te pakken dan de mensen daar in de arme streken. En we hebben dan ook nog de kennis.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, aan onze kant van de planeet doen we ook niet alles perfect. Zeen leegvissen en zo
zolang geld-geloof-mensheid voor gaat op het dieren en plantenrijk (en dat is overal zo) is de flora en fauna van deze aardkloot ge- en verdoemdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat ook. Wij zijn verre van perfect en hebben vele malen meer mogelijkheden om het anders aan te pakken dan de mensen daar in de arme streken. En we hebben dan ook nog de kennis.
Nou ja de mensen waar we nu kritiek op hebben zijn ook daadwerkelijk afhankelijk van wat ze doen. en ze hebben waarschijnlijk niet zo veel kennis over de diersoort over andere mogelijkheden om hun inkomen te vergaren. Dan kies je idd voor jezelf tenkonste van het dier.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang geld-geloof-mensheid voor gaat op het dierenrijk (en dat is overal zo) is de flora en fauna van deze aardkloot ge- en verdoemd
Hey.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij bent jonger maar veel verstandiger dan CL en Elvi, en nog liever ook.
Hoe flik ja dat nou steeds?
ja maar heb niet altijd het idee dat zij daar massaal zo slim zijn :pquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:09 schreef Koen66 het volgende:
als zelfs een rijk land als de USA hele bossen kapt om als brandhout te dienen voor de zogenaamde groene biomassacentrales in Nederland gaat het niet goed
probleem is alleen dat ongeveer 90% van de dieren en planten rijkdom op deze aarde in arme landen voorkomt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja de mensen waar we nu kritiek op hebben zijn ook daadwerkelijk afhankelijk van wat ze doen. en ze hebben waarschijnlijk niet zo veel kennis over de diersoort over andere mogelijkheden om hun inkomen te vergaren. Dan kies je idd voor jezelf tenkonste van het dier.
Hier vind ik het wel echt misdadig
Nee die biomassa is een terminaalfaal. Wie daar ooit in getrapt isquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:09 schreef Koen66 het volgende:
als zelfs een rijk land als de USA hele bossen kapt om als brandhout te dienen voor de zogenaamde groene biomassacentrales in Nederland gaat het niet goed
Wie is er in dit geval dom, de klant of de leverancier.........quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar heb niet altijd het idee dat zij daar massaal zo slim zijn :p
Omdat hier alles al is gemoldquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
probleem is alleen dat ongeveer 90% van de dieren en planten rijkdom op deze aarde in arme landen voorkomt.
ja dat ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat hier alles al is gemold
De aarde en natuur overleven het virus genaamd mensheid wel hoor.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang geld-geloof-mensheid voor gaat op het dieren en plantenrijk (en dat is overal zo) is de flora en fauna van deze aardkloot ge- en verdoemd
ja das altijd een vraag die jezelf moet stellen :pquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wie is er in dit geval dom, de klant of de leverancier.........
onze zogenaamde "Groene" partijen zijn te dom om voor de duvel te dansen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee die biomassa is een terminaalfaal. Wie daar ooit in getrapt is
Van mij hoef je geen nakomelingen te verwachten, ik ben ondatebaarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Minder mensen is de enige, duurzame oplossing.
Zoals de Duitsers het eens zo potisch verwoordden, meer lebensraum.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik draag m'n steentje bij door niet te werpen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk dat de dierenrijkdom van de Amazone toch net ietsie meer is dan de Utrechtse Heuvelrug. Ook 100 en ook 200 jaar geledenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat hier alles al is gemold
kennelijk is verkopen naar het buitenland winstgevender dan zelf op maken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
onze zogenaamde "Groene" partijen zijn te dom om voor de duvel te dansen.
Een van de meest groene energiebronnen is Gas. En Nederland wil er vanaf. Terwijl de rest van Europa op gas overstapt_______________
Ik ook.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:13 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik draag m'n steentje bij door niet te werpen.
verdwijnen ze ook met bosjes door de houtkap en de rest.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik denk dat de dierenrijkdom van de Amazone toch net ietsie meer is dan de Utrechtse Heuvelrug. Ook 100 en ook 200 jaar geleden
Groningen gaat dicht, en uit de Noordzee halen we het niet. En van de Russen willen we het helemaal niet. Dus moet Jan met de pet aan een Warmtepompquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kennelijk is verkopen naar het buitenland winstgevender dan zelf op maken.
Wel lynxen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verdwijnen ze ook met bosjes door de houtkap en de rest.
Wij hebben hier zoveel weg gehaald dat we niet meer zo veel hebben al hadden we geen tijgers ofzo ;p
ja of Jan met de Pet even 15k op wil hoesten voor iets wat iemand anders wil. Nee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Groningen gaat dicht, en uit de Noordzee halen we het niet. En van de Russen willen we het helemaal niet. Dus moet Jan met de pet aan een Warmtepomp
We hebben vooral vissen weggejaagd met al dat inpolderen, tot een paar honderd jaar geleden bestond de helft van het land niet eens.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verdwijnen ze ook met bosjes door de houtkap en de rest.
Wij hebben hier zoveel weg gehaald dat we niet meer zo veel hebben al hadden we geen tijgers ofzo ;p
Ja, in de bontjas van tante Jannie of zo.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou zie je. Waar zijn die nu dan ;p
dan wordt Jan gestraft en moet ie meer betalen voor gas. Zolang het uberhaupt nog geleverd wordt. Anders heeft Jan het maar koudquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja of Jan met de Pet even 15k op wil hoesten voor iets wat iemand anders wil. Nee.
Mollen hebben wel meer lebensraum gekregen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
We hebben vooral vissen weggejaagd met al dat inpolderen, tot een paar honderd jaar geleden bestond de helft van het land niet eens.
Je wilt niet afhankelijk zijn van Rusland.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Groningen gaat dicht, en uit de Noordzee halen we het niet. En van de Russen willen we het helemaal niet. Dus moet Jan met de pet aan een Warmtepomp
die kant gaat het de komende 20 jaar wel op jaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan wordt Jan gestraft en moet ie meer betalen voor gas. Zolang het uberhaupt nog geleverd wordt. Anders heeft Jan het maar koud
Gaaf land, toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan wordt Jan gestraft en moet ie meer betalen voor gas. Zolang het uberhaupt nog geleverd wordt. Anders heeft Jan het maar koud
De eckte VOC-mentaliteitquote:
daar heeft de rest van Europa iets minder / geen moeite mee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je wilt niet afhankelijk zijn van Rusland.
Zelfmoord om een warmtepomp is ook wel overdrevenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is deze week geen dag voorbij gegaan dat ik niet dacht aan zelfmoord. Of het nou om Corona ging, of de moslims in Idlib, of de warmtepomp. Ik krijg nooit de indruk dat het dit leven de goede kant op gaat.
Ik wel. Machtig interessant land, allebei trouwens, maar Rusland vertrouw ik wat dat betreft niet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daar heeft de rest van Europa iets minder / geen moeite mee.
En vind me raar maar ik heb met Rusland niet meer of minder moeite dan met de USA, onze "vrienden"
Of gewoon kerncentrales, maar nee dat vinden al die groengekkies dan weer niks ondanks dat dat momenteel de schoonste energiebron is die we hebben.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:21 schreef Budapestenaar het volgende:
Gewoon net als de Belgen stoken op mazout.
Er is altijd wel gezeik geweest. Je krijgt het nu alleen van twintig kanten te horen vanwege de eindeloze stroom informatie, continu.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is deze week geen dag voorbij gegaan dat ik niet dacht aan zelfmoord. Of het nou om Corona ging, of de moslims in Idlib, of de warmtepomp. Ik krijg nooit de indruk dat het dit leven de goede kant op gaat.
Klopt. Het jammere van die bron is alleen dat als het fout gaat, het ook goed fout kan gaan. Zie fukushimaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon kerncentrales, maar nee dat vinden al die groengekkies dan weer niks ondanks dat dat momenteel de schoonste energiebron is die we hebben.
De balans tussen positieve en negatieve informatie is al een tijdje zoekquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er is altijd wel gezeik geweest. Je krijgt het nu alleen van twintig kanten te horen vanwege de eindeloze stroom informatie, continu.
Ik vertrouw de Russen zeker niet, maar weiger kritiekloos achter de USA aan te hobbelen en zonder kritiek van hun vijanden mijn vijand te maken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wel. Machtig interessant land, allebei trouwens, maar Rusland vertrouw ik wat dat betreft niet.
ditquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon kerncentrales, maar nee dat vinden al die groengekkies dan weer niks ondanks dat dat momenteel de schoonste energiebron is die we hebben.
You gotta bet high to win highquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Het jammere van die bron is alleen dat als het fout gaat, het ook goed fout kan gaan. Zie fukushima
klopt, maar met CO2 uitstotende energie gaat het langzaam, slopend en slecht te herstellenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. Het jammere van die bron is alleen dat als het fout gaat, het ook goed fout kan gaan. Zie fukushima
Angst verkoopt beter.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De balans tussen positieve en negatieve informatie is al een tijdje zoek
In Tsjernobyl is tenauwernood voorkomen dat half Europa onbewoonbaar zou zijn de komende duizend jaar. Nou was die centrale heel slecht ontworpen, maar ze kunnen dus ook door natuurrampen worden getroffen. De kerncentrale ten zuiden van Boedapest is bijvoorbeeld ook, heel snugger, op de enige breuklijn in het land gebouwdquote:
Klopt. En stroom is heel voordelig daar.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:31 schreef Koen66 het volgende:
volgens mij heeft Frankrijk door al die kerncentrales ook nauwelijks problemen de CO2 doelstellingen te halen
stelling: Groene politiek is slecht voor natuur en CO2quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. En stroom is heel voordelig daar.
En portemonnee.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
stelling: Groene politiek is slecht voor natuur en CO2
Ik las juist dat nucleaire stroom vreselijk duur is, zal wel flink gesubsidieerd wordenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 00:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klopt. En stroom is heel voordelig daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |