Als ik een keer Chinees eet wil ik wel eckt vleeschquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Restaurant in IJsselmonde, de Oude Plek heet het.
![]()
Jef, de vieze oom die ik nooit heb gehad en altijd al had willen hebbenquote:
Vriend van me is vegetarir en komt daar graag. Keertje meegeweest. Viel niet tegen. Maar ik ga liever naar Cucu in Zwijndrechtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:36 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Als ik een keer Chinees eet wil ik wel eckt vleeschPekingeend met Kantonese bami
quote:
Bang dat ze je blockt?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Even bij Molo in het gevlei komen
Ron Brandsteder is dan nog beterquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Jef, de vieze oom die ik nooit heb gehad en altijd al had willen hebben
Hazes is wel een goede reden om iemand te blocken hoor.quote:
Wat dan? Populaire gast toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hazes is wel een goede reden om iemand te blocken hoor.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap ik dan! Lekker dat het bestaatquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vriend van me is vegetarir en komt daar graag. Keertje meegeweest. Viel niet tegen. Maar ik ga liever naar Cucu in Zwijndrecht
Dankquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Even bij Molo in het gevlei komen
Zonde!!!! Beter voor jezelf zorgen dame;!quote:
Poepseksquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ron Brandsteder is dan nog beter
Oh god ik ben zo bang voor de Toorn der Moloquote:
Eens wel. Ouwe Hazes had nog best een paar aardige nummersquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god ik ben zo bang voor de Toorn der Molo
Wij allemaal, Flesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh god ik ben zo bang voor de Toorn der Molo
Hitler had ook wel een paar aardige ideen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens wel. Ouwe Hazes had nog best een paar aardige nummers
Ik had haast. Maar zal mn best doen de volgende keerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Zonde!!!! Beter voor jezelf zorgen dame;!
Wat....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eens wel. Ouwe Hazes had nog best een paar aardige nummers
Gaarnequote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:52 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik had haast. Maar zal mn best doen de volgende keer
Volkswagen, Autobahn.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hitler had ook wel een paar aardige ideen.
Ik ben best blij met snelwegenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hitler had ook wel een paar aardige ideen.
Ja zoiets constructiefs heeft die Hazesmeute nooit voortgebracht. Dus eigenlijk was Hitler beter dan Hazes.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben best blij met snelwegen
Werk NOOIT mee aan iets waar je niet aan mee wilt werken. Ze heeft je nou wel genoeg uitgebuit vind je zelf ook niet?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij wil ze dat ik zelf ontslag neem zodat ze geen transitievergoeding hoeft te betalen. Het is dus blijkbaar niet meer pas vanaf 2 jaar?
Ja het maakt mij verder niet uit maare ben nieuwsgierig wat voor haar het voordeel is als ik zelf ontslag neem ipv dat zij het contract niet verlengd. Ergens moet ze denk ik iets betalen ?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Werk NOOIT mee aan iets waar je niet aan mee wilt werken. Ze heeft je nou wel genoeg uitgebuit vind je zelf ook niet?
Eens op dit vlak!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja zoiets constructiefs heeft die Hazesmeute nooit voortgebracht. Dus eigenlijk was Hitler beter dan Hazes.
Kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij wil ze dat ik zelf ontslag neem zodat ze geen transitievergoeding hoeft te betalen. Het is dus blijkbaar niet meer pas vanaf 2 jaar?
Wijzigingen per 1 januari 2020 door de Wet Arbeidsrecht in Balans (WAB)
De opbouw en berekening van de transitievergoeding wijzigt door de WAB. In de huidige situatie geldt dat voor de eerste 10 jaar van het dienstverband er recht is op 1/3 maandsalaris per dienstjaar. En voor de dienstjaren daarna 1/2 maandsalaris per dienstjaar.
Met ingang van 1 januari 2020 wordt het veel overzichtelijker: voor alle dienstjaren geldt 1/3 maandsalaris per dienstjaar.
De kanttekening is wel dat de werknemer vanaf dag 1 transitievergoeding opbouwt. Nu is het zo dat de werknemer pas aanspraak kan maken op de transitievergoeding bij een dienstverband van 2 jaar of lange
Tijdelijke contracten
De nieuwe rekenregels gelden ook voor tijdelijke contracten die eindigen op of na 1 januari 2020. Heb je bijvoorbeeld een tijdelijk contract gesloten van 1 september 2019 tot 1 februari 2020, dan moet over de looptijd van het gehele contract de transitievergoeding berekend worden.
https://hanzeadvocaat.nl/(...)evergoeding-in-2020/
Geen idee. Maar alleen al het feit dat zij zoiets van je wil suggereert wel zoiets.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het maakt mij verder niet uit maare ben nieuwsgierig wat voor haar het voordeel is als ik zelf ontslag neem ipv dat zij het contract niet verlengd. Ergens moet ze denk ik iets betalen ?
Maakt zeker wel uit voor jouquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het maakt mij verder niet uit maare ben nieuwsgierig wat voor haar het voordeel is als ik zelf ontslag neem ipv dat zij het contract niet verlengd. Ergens moet ze denk ik iets betalen ?
Dit verbaast me echt totaal niksquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:01 schreef Molo het volgende:
Mijn oom lijkt enorm op Hazes senior. Zo onsmakelijk en verbaast me altijd dat ie nog leeft met zijn ongezonde lijf
Als je zelf ontslag neemt, heb je toch geen recht op een uitkering?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Impliceer je nou dat Molo op Hazes lijkt?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit verbaast me echt totaal niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |