Klinkt goedquote:Op zaterdag 29 februari 2020 01:53 schreef Dr.Mikey het volgende:
leuk avondje gehad gezelligheid rum seks en marihuana.
ja was leuk collega was op visite met der vriend toen kwam later mijn ex/sex buddy er nog bij leuke avond gehad.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
ja was leuk collega was op visite met der vriend toen kwam later mijn ex/sex buddy er nog bij leuke avond gehad.
ja he speelt mee dat ze niet lelijk is maar haar tegenstander uithongeren plan is gewoon wel leuk. Ben wel klaar met die Herman.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:04 schreef engine het volgende:
[..]prima begin van het weekend
Inmiddels expeditie robinson bijgekeken btw. Vind die farah stiekem wel leuk
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-02-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ja sterke vrouw wel. Maar Farah weet precies hoe ze moet gaan staan ondertussen dus ik geef haar best een grote kans.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Denk wel dat Eva onze Farah eruit dondert.
Liesbeth en Eva zijn niet mijn type vrouwen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 02:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ja sterke vrouw wel. Maar Farah weet precies hoe ze moet gaan staan ondertussen dus ik geef haar best een grote kans.
Die herman ja![]()
Net als die Liesbeth. Denken echte robinsons te zijn maar falen in alles.
Ja gaat snel dan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
kinderen van de vrouw uit diemen vermoedelijk ook besmet
Ik vind je wel een beetje aantrekkelijk jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 14:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wist niet dat @:devzero op dikkertjes viel.
quote:
Probeer je bierbuik maar goed te pratenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 03:34 schreef PP_Sound het volgende:
Je moet wel wat hebben om beet te pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |