Nee een gasturbine, juist om elektriciteit op te wekken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:46 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ok, is het een soort Electramotor?
Ben je ook kundig met windmolenturbines of is dat een vak apart?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee een gasturbine, juist om elektriciteit op te wekken.
Dat is echt een vak apart ja. Wel veel geld in te verdienen. Maar heb het sowieso niet zo op hoogtesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben je ook kundig met windmolenturbines of is dat een vak apart?
Ja zit wel veel toekomst inquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:52 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is echt een vak apart ja. Wel veel geld in te verdienen. Maar heb het sowieso niet zo op hoogtes
Dat zijn van die dikke stalen assen met een soort rvs schoepen erop en zitten in een onwijs dik massief huis toch?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:49 schreef engine het volgende:
[..]
Nee een gasturbine, juist om elektriciteit op te wekken.
Trustuuuquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pfoh, ik val om.Veel plezier nog bolkers, ik ben slapen.
Ja dat kloptquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat zijn van die dikke stalen assen met een soort rvs schoepen erop en zitten in een onwijs dik massief huis toch?
Ik heb er een paar kapot gesneden met een turbo brander(vershroot). Dikke krengen vanaf 40 tot 90 ton perstuk. Die uit de ijsselcentrale.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt
Maar ik werk vooral aan de verbrandingskamers.
Ik ook zoietsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:08 schreef Nizno het volgende:
neuj mn gasvebruik is nu jaarlijks onder de 300kuub dus ik houd het hierbij
Die kunnen ze in China wel gebruikenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:02 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt
Maar ik werk vooral aan de verbrandingskamers.
Hahaha ik vind leeftijd sowieso lastig in te schatten hierquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Duimregel is dat je ongeveer 100 punten per dag moet halen om te winnen, dus in normale maanden rond de 3000, Moentjuh en Haags deden er dan nog een schepje bovenop en die haalden dan onmenselijke scores, maar rond de 3000 is echt heel normaal. En Dot zit al bijna op 3500
[..]
Ik ben erg onvolwassen voor mijn leeftijd.![]()
quote:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:16 schreef Nizno het volgende:
ik ga boven de binnenkant van mn oogjes bekijken....
Laters, ga je vlgd maand vol meedoen? Top 5 dan jij denk ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:16 schreef Nizno het volgende:
ik ga boven de binnenkant van mn oogjes bekijken....
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Laters, ga je vlgd maand vol meedoen? Top 5 dan jij denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |