wat vervelend voor jequote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wilde ook wat puntjes halen maar was vanavond niet te doen. Nu moet ik
Morgen toch weer gaan zitten
Jij bent echt goed verslaafd aan de bolk deze maand hèquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wilde ook wat puntjes halen maar was vanavond niet te doen. Nu moet ik
Morgen toch weer gaan zitten
Tnxquote:
Jou schuld 😜🤪😛quote:
Ja. Maar ook maar voor 1 maand en schijnbaar na Mario met de minste punten ooit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:39 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij bent echt goed verslaafd aan de bolk deze maand hè
mijn schuld dat anderen op zn vingers kijken en met bokkepoten een machine in lopen?quote:
Dat is minder dan, niet steriel en vette rommel.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Aprillieee
[..]
Het wil niet lukken en iedereen zit op m'n vingers te kijken. En ook nog iemand de machine in gelopen zonder beschermende zooltjes, zitten nu voetafdrukken. M'n collega maakt me af morgen
Nee joh, zijn er zat met minder punten geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Maar ook maar voor 1 maand en schijnbaar na Mario met de minste punten ooit.
Bij een normale februari zou je vandaag al klaar zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja. Maar ook maar voor 1 maand en schijnbaar na Mario met de minste punten ooit.
Heb ik weer.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:42 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Bij een normale februari zou je vandaag al klaar zijn
Oh echt?quote:
Haha tofquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:37 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Amsterdamned is een scene opgenomen waar ik werkte toen. Wel grappig zo een filmploeg
Hoestie?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:38 schreef engine het volgende:
[..]
Aprillieee
[..]
Het wil niet lukken en iedereen zit op m'n vingers te kijken. En ook nog iemand de machine in gelopen zonder beschermende zooltjes, zitten nu voetafdrukken. M'n collega maakt me af morgen
je denkt dat de collega corona heeft?quote:
Steriel maakt niet uit. Is een soort coating. Als daar vuil op komt gaat dat verbranden en raakt die coating beschadigt als de machine loopt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:41 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Dat is minder dan, niet steriel en vette rommel.
De meeste zaten echt wel boven de 3000..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee joh, zijn er zat met minder punten geweest.
Huh nee?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
je denkt dat de collega corona heeft?
Ok, is het een soort Electramotor?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:44 schreef engine het volgende:
[..]
Steriel maakt niet uit. Is een soort coating. Als daar vuil op komt gaat dat verbranden en raakt die coating beschadigt als de machine loopt.
wrom vraag je dan offie hoest?quote:
Kan beter.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh echt?Ik dacht altijd dat jij een stuk jonger was op de een of andere manier
[..]
Haha tof
[..]
Hoestie?
quote:
Oh dat is minderquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:47 schreef engine het volgende:
[..]
Kan beter.
Maar belangrijker, hoe is het met jou?
Duimregel is dat je ongeveer 100 punten per dag moet halen om te winnen, dus in normale maanden rond de 3000, Moentjuh en Haags deden er dan nog een schepje bovenop en die haalden dan onmenselijke scores, maar rond de 3000 is echt heel normaal. En Dot zit al bijna op 3500quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:45 schreef madam-april het volgende:
[..]
De meeste zaten echt wel boven de 3000..
Ik ben erg onvolwassen voor mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:43 schreef madam-april het volgende:
[..]
Oh echt?Ik dacht altijd dat jij een stuk jonger was op de een of andere manier
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |