Ja als je een titel in moet tikken kan je niet sneller zijn zo ha ha haquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wou kijken of Ply wel snel was
Latersss aKboR tot morgenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:28 schreef aKboR het volgende:
Hmm ik ben leeg qua energie.
* aKboR groet u.. en wenst u een fijne nacht.
![]()
![]()
![]()
![]()
Toen die in de bios was, was ik volgens mij nog niet eens geborenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:22 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja a haha, ooit nog in de bios gezien. Was toen een topper. Nu echt een flut film
Tussendoor af en toe. Beetje gestrest.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:32 schreef Dotteke het volgende:
Hoi hoi. Ga je de nacht weer door halen hier
Toen was ík nog niet eens geboren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Toen die in de bios was, was ik volgens mij nog niet eens geboren![]()
Haha ach ik vind het wel humor, net als Amsterdamned
wazzup?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Tussendoor af en toe. Beetje gestrest.
O. Hoe komt datquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:34 schreef engine het volgende:
[..]
Tussendoor af en toe. Beetje gestrest.
Hoe oud ben jij dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Toen was ík nog niet eens geboren.
Ik had toen ik nog fanatiek was hier vaak van die sessies.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik niet hoor, zwaaide naar aKboR, moet nog ff 20 punten halen. 1300 mooi rond getal.
Ben uit 76, Jaws uit 75quote:
Amsterdamned is een scene opgenomen waar ik werkte toen. Wel grappig zo een filmploegquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:29 schreef madam-april het volgende:
[..]
Toen die in de bios was, was ik volgens mij nog niet eens geboren![]()
Haha ach ik vind het wel humor, net als Amsterdamned
Ja wilde ook wat puntjes halen maar was vanavond niet te doen. Nu moet ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:34 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ik niet hoor, zwaaide naar aKboR, moet nog ff 20 punten halen. 1300 mooi rond getal.
Aprillieeequote:
Het wil niet lukken en iedereen zit op m'n vingers te kijken. En ook nog iemand de machine in gelopen zonder beschermende zooltjes, zitten nu voetafdrukken. M'n collega maakt me af morgenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |