Ja zou wel graag een interview willen zien metquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou dat kan dus niet. Die gaat de GGD echt niet zo ver krijgen.
Dit ja. Laat je gewoon testen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als jij je dokter belt met deze info qua klachten en waar je bent geweest, zou hij geen knip voor de neus waard zijn als huisarts als hij je niet laat testen
Moeten ze eerst op één lijn komen en.... Dat is redelijk onhaalbaarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is wel de beste oplossing om als EU maatregelen te nemen, dat virus kent geen grenzen. waarvoor zijn we anders EU?
Dat wordt RIPcity...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:20 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Gast... heb je koorts? Hoesten?
"Andere situatie daar dus vereist andere behandeling. We volgen het protocol"quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:19 schreef Revanches het volgende:
Jinek stelde ook de vraag waarom we geen gezamenlijk voeren als Eu- lidstaten. Kwam ook weer zo'n vaag antwoord op.
Ook al zou hij Corona hebben.... Nou, en dan....quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:20 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
Dit had inderdaad een mooi voorbeeld kunnen zijn, waarom die EU nou zo waardevol is en heeft iedere EU-lid volgens mij hetzelfde belang.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De EU leeft op geld, niet op samenwerking
of bel naar het WHOquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:22 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
"Andere situatie daar dus vereist andere behandeling. We volgen het protocol"
En volgende week volgen we het wel omdat de situatie het dan wel vereist?
Kijk toch gvd eens naar het patroon en wees vooruitziend...
Bij koorts moet hij wel gaan idd. Je gewoon 'niet lekker voelen' is denk ik geen reden voor de GGD.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:20 schreef cemeteryslut het volgende:
[..]
In feite gooi je de hele EU dan op slot, dat is wel een hele draconische maatregel die voor enorme economische consequenties zorgt.... ik snap zo'n aanpak op maat wel, maar er zit wel nog wat ruimte in de manier waarop we er in Nederland mee omgaan (zet meer mensen in quarantaine bij twijfel bijvoorbeeld) dan de aanpak in andere landen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:20 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is wel de beste oplossing om als EU maatregelen te nemen, dat virus kent geen grenzen. waarvoor zijn we anders EU?
Wat een onzin! Als er geen gezamenlijk beleid is, is dat omdat regeringen dat niet willen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:20 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
De EU leeft op geld, niet op samenwerking
Zo gewoon is dat niet:quote:
Geen koorts toch?quote:Neem telefonisch contact op met je huisarts of de lokale GGD Gemeentelijke Gezondheidsdienst als je:
Koorts hebt met luchtwegklachten (hoesten of kortademigheid)
En de afgelopen twee weken in een land/regio geweest bent met wijdverspreide verspreiding van het coronavirus:
China (inclusief Hong Kong en Macau)
Singapore
Zuid-Korea
Iran
In Noord-Italië de provincies Lombardije, Veneto, Emiglia Romangna en Piëmonte
Of de afgelopen twee weken contact hebt gehad met een patiënt met het nieuwe coronavirus.
De huisarts overlegt met de GGD of onderzoek naar het nieuwe coronavirus nodig is.
Wat op zich raar is als je uit risicogebied komt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bij koorts moet hij wel gaan idd. Je gewoon 'niet lekker voelen' is denk ik geen reden voor de GGD.
Ik denk als je in Wuhan bent geweest en koorts heb met luchtweg-irritaties, en je hoest. dat je wel een grote kans maakt In elk ander land dan Nederland.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:21 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja zou wel graag een interview willen zien met
Mensen die het ‘overleefde’ en op welk moment zij bedachten: ik ben ziek genoeg om
Huisarts te bezoeken of ik had dit of dat kenmerk.
Als je zegt dat je uit China komt zou dat in dit geval wel voldoende reden moeten zijn lijkt mequote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Bij koorts moet hij wel gaan idd. Je gewoon 'niet lekker voelen' is denk ik geen reden voor de GGD.
Jij kunt wel roepen dat het onzin is, maar het is wel de realiteit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:23 schreef Jane het volgende:
[..]
Wat een onzin! Als er geen gezamenlijk beleid is, is dat omdat regeringen dat niet willen.
Maar laten we hier alsjeblieft een pro-/anti-EU-topic van maken.![]()
Persoonlijk lijkt het me niet meer dan logisch dat de Shengenlanden een gemeenschappelijk beleid op dit gebied zouden voeren, gezien de open grenzen en de onmogelijkheid een uitbraak in te dammen als het buurland een ander beleid hanteert.
Nou met het vrijwel onverminderde verkeer van personen vanuit China met uitzondering van wuhan/hubei zou dat je nog wel eens flink tegen kunnen vallen/bestaat daar de capaciteit waarschijnlijk niet eens voor.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:24 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je zegt dat je uit China komt zou dat in dit geval wel voldoende reden moeten zijn lijkt me
Dat kun je zo’n burgemeester niet aanrekenen, die moet het ook doen met de informatie die hij krijgt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Wat een lul die burgemeester van Tilburg. Die voetbalwedstrijd door laten gaan met publiek helpt tientallen mensen om zeep maar gelukkig hebben ze gewonnen.
Heb vanavond een Barbera uit Piëmonte opengetrokken. Moet ik morgen naar de dokter?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zo gewoon is dat niet:
[..]
Geen koorts toch?
Bepaalt de burgemeester, of het RIVM?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat kun je zo’n burgemeester niet aanrekenen, die moet het ook doen met de informatie die hij krijgt.
Thuis blijven en bij medische noodzaak naar ziekenhuis.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:22 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ook al zou hij Corona hebben.... Nou, en dan....
Lijkt me licht overtrokken, zeker zo kort na carnaval en zonder verdere quarantaine maatregelen. Het zal zich al far and wide verspreid hebben ook zonder die wedstrijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Die voetbalwedstrijd door laten gaan met publiek helpt tientallen mensen om zeep maar gelukkig hebben ze gewonnen.
Dan moet die de huisarts bellen!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:22 schreef HetDonkertAan het volgende:
[..]
Ook al zou hij Corona hebben.... Nou, en dan....
man,man, die rivm mag weleens updatenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:23 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Zo gewoon is dat niet:
[..]
Geen koorts toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |