abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191745248
Wat een onzin bij Jinek.
Ik kom ook uit corona gebied (shanghai/thailand/ph) en ben nu verkouden en keelpijn en alles maar ga echt niet een huisarts bellen. Je gaat toch niet bij een verkoudheid meteen naar een dokter? Of doen oudere Hollanders dat wel telkens?! Wat kan die man er aan doen behalve zeggen: wacht maar af.. dus vraag me af hoeveel mensen wel gewoon rondlopen dan zonder dat het ontdekt wordt.

Of als je corona hebt merk je het verschil wel tussen normale verkoudheid en corona?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 28 februari 2020 @ 23:15:38 #252
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_191745255
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Bruins heeft overigens wel een kutportefeuille he, terwijl Hugo de Jonge volgens mij de grote minister van Volksgezondheid is _O-
Hugo drukt fijn z'n snor, ja. :D

Dit artikel op de NOS site is trouwens wel goed:
https://nos.nl/artikel/23(...)ario-verwachten.html
De discrepanties tussen het beleid van het RIVM en de richtlijnen van de WHO worden in ieder geval benoemd.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_191745259
quote:
14s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Daar had inderdaad "door hebben laten gaan" moeten staan. Knap opgemerkt!
Carnaval kan niet eenduidig 'afgezegd' worden, enkel had wellicht een advies uitgegeven kunnen worden, meer niet. Men had het toch massaal genegeerd, omdat het voor carnaval (vorige week donderdag) nog net in Italië was geloof ik.
pi_191745261
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:15 schreef hjansen82 het volgende:

[..]

Die is te druk met schoenen kopen en onder de zonnebank liggen.
voor de rechter er mee
pi_191745280
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Bruins heeft overigens wel een kutportefeuille he, terwijl Hugo de Jonge volgens mij de grote minister van Volksgezondheid is _O-
Hugo de Jonge is minister VAN vws en bruins is minister VOOR medische zorg, wat wil zeggen dat de jonge baas van het ministerie is en bruins slechts een extra minister op het ministerie is en inderdaad de kut portefeuilles heeft.
pi_191745283
quote:
11s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 22:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Jullie werken ook niet? Geen collega's die met het openbaar vervoer reizen? Geen kinderen? *O*
Daar heb je inderdaad gelijk in. En ja, ik werk bij een multinational en ja ik heb kinderen. We laten het wel op ons afkomen. Geen OV overigens, daar heb ik een hekel aan.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_191745284
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:15 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Carnaval kan niet eenduidig 'afgezegd' worden, enkel had wellicht een advies uitgegeven kunnen worden, meer niet. Men had het toch massaal genegeerd, omdat het voor carnaval (vorige week donderdag) nog net in Italië was geloof ik.
Ja en voor chinees nieuwjaar was het ook nog grotendeels geconcentreerd in Wuhan..
  vrijdag 28 februari 2020 @ 23:16:44 #258
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_191745285
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:15 schreef RipCity het volgende:
Wat een onzin bij Jinek.
Ik kom ook uit corona gebied en ben nu verkouden en keelpijn en alles maar ga echt niet een huisarts bellen. Je gaat toch niet bij een verkoudheid meteen naar een dokter? Of doen oudere Hollanders dat wel telkens?! Wat kan die man er aan doen behalve zeggen: wacht maar af.. dus vraag me af hoeveel mensen wel gewoon rondlopen dan zonder dat het ontdekt wordt.

Of als je corona hebt merk je het verschil wel tussen normale verkoudheid en corona?
Als je het gevoel hebt dat er gaten in je longen vallen kun je het beste je huisarts even bellen. Beterschap verder.
pi_191745286
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:15 schreef RipCity het volgende:
Wat een onzin bij Jinek.
Ik kom ook uit corona gebied en ben nu verkouden en keelpijn en alles maar ga echt niet een huisarts bellen. Je gaat toch niet bij een verkoudheid meteen naar een dokter? Of doen oudere Hollanders dat wel telkens?! Wat kan die man er aan doen behalve zeggen: wacht maar af.. dus vraag me af hoeveel mensen wel gewoon rondlopen dan zonder dat het ontdekt wordt.

Arts kan een test doen.
Jij hebt misschien weinig last, maar je kan iemand besmetten die wel veel last krijgt.
  Moderator vrijdag 28 februari 2020 @ 23:17:45 #260
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_191745311
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:15 schreef RipCity het volgende:
Wat een onzin bij Jinek.
Ik kom ook uit corona gebied (shanghai/thailand/ph) en ben nu verkouden en keelpijn en alles maar ga echt niet een huisarts bellen. Je gaat toch niet bij een verkoudheid meteen naar een dokter? Of doen oudere Hollanders dat wel telkens?! Wat kan die man er aan doen behalve zeggen: wacht maar af.. dus vraag me af hoeveel mensen wel gewoon rondlopen dan zonder dat het ontdekt wordt.

op zich zou hij kunnen zeggen dat als je én uit coronagebied komt én klachten hebt je te laten testen?
pi_191745314
MOchten we overleven, staat deze shit in de geschiedenisboeken voor een latere generaties

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2020 23:17:59 ]
pi_191745317
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:16 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Arts kan een test doen.
Jij hebt misschien weinig last, maar je kan iemand besmetten die wel veel last krijgt.
Maak daar gerust vele iemanden van, maar voor hem tig anderen die er onjuist voorgelicht door onze prutsautoriteiten net zo instaan. -O-
  Moderator vrijdag 28 februari 2020 @ 23:18:02 #263
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_191745318
quote:
Kan, hoeft niet
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_191745327
quote:
Wat een onzin bij Jinek.

Je zou je op je minst kunnen laten checken, ook voor je omgeving :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 28 februari 2020 @ 23:18:31 #265
284411 crew  heywoodu
pi_191745331
quote:
Wat een onzin bij Jinek.

Nou ja, als je net uit 'gevaarlijk' gebied komt én bepaalde klachten hebt die we normaal vooral toekennen aan een verkoudheid of een griepje, is het simpelweg vrij dom (en behoorlijk asociaal) om niet even te bellen. Daar hoef je niet oud voor te zijn :)
  vrijdag 28 februari 2020 @ 23:18:32 #266
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_191745332
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:17 schreef Sfancta het volgende:
MOchten we overleven, staat deze shit in de geschiedenisboeken voor een latere generaties
Boomers gonna boom
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_191745341
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

de meeste mensen weten niet wat het is, lezen alleen feesbook enzo
pi_191745343
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou dat kan dus niet. Die gaat de GGD echt niet zo ver krijgen. _O-
  vrijdag 28 februari 2020 @ 23:19:14 #269
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_191745349
Jinek stelde ook de vraag waarom we geen gezamenlijk beleid voeren als Eu- lidstaten. Kwam ook weer zo'n vaag antwoord op.
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
pi_191745364
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Flippie kan daarover mee praten, geen test voor hem
  Moderator vrijdag 28 februari 2020 @ 23:20:00 #271
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_191745368
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:19 schreef Revanches het volgende:
Jinek stelde ook de vraag waarom we geen gezamenlijk voeren als Eu- lidstaten. Kwam ook weer zo'n vaag antwoord op.
De EU leeft op geld, niet op samenwerking
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_191745379
quote:
Jinek stelde ook de vraag waarom we geen gezamenlijk voeren als Eu- lidstaten. Kwam ook weer zo'n vaag antwoord op.
De EU is er niet voor de bevolking maar het grootbedrijf. *O*
pi_191745382
quote:
10s.gif Op vrijdag 28 februari 2020 23:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:

[..]

Als jij je dokter belt met deze info qua klachten en waar je bent geweest, zou hij geen knip voor de neus waard zijn als huisarts als hij je niet laat testen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191745385
quote:
dat is wel de beste oplossing om als EU maatregelen te nemen, dat virus kent geen grenzen. waarvoor zijn we anders EU?
pi_191745386
quote:
Wat een onzin bij Jinek.

Gast... heb je koorts? Hoesten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')