Hugo drukt fijn z'n snor, ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Bruins heeft overigens wel een kutportefeuille he, terwijl Hugo de Jonge volgens mij de grote minister van Volksgezondheid is
Carnaval kan niet eenduidig 'afgezegd' worden, enkel had wellicht een advies uitgegeven kunnen worden, meer niet. Men had het toch massaal genegeerd, omdat het voor carnaval (vorige week donderdag) nog net in Italië was geloof ik.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:13 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Daar had inderdaad "door hebben laten gaan" moeten staan. Knap opgemerkt!
voor de rechter er meequote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:15 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Die is te druk met schoenen kopen en onder de zonnebank liggen.
Hugo de Jonge is minister VAN vws en bruins is minister VOOR medische zorg, wat wil zeggen dat de jonge baas van het ministerie is en bruins slechts een extra minister op het ministerie is en inderdaad de kut portefeuilles heeft.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:13 schreef TheVulture het volgende:
Bruins heeft overigens wel een kutportefeuille he, terwijl Hugo de Jonge volgens mij de grote minister van Volksgezondheid is
Daar heb je inderdaad gelijk in. En ja, ik werk bij een multinational en ja ik heb kinderen. We laten het wel op ons afkomen. Geen OV overigens, daar heb ik een hekel aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 22:59 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Jullie werken ook niet? Geen collega's die met het openbaar vervoer reizen? Geen kinderen?
Ja en voor chinees nieuwjaar was het ook nog grotendeels geconcentreerd in Wuhan..quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Carnaval kan niet eenduidig 'afgezegd' worden, enkel had wellicht een advies uitgegeven kunnen worden, meer niet. Men had het toch massaal genegeerd, omdat het voor carnaval (vorige week donderdag) nog net in Italië was geloof ik.
Als je het gevoel hebt dat er gaten in je longen vallen kun je het beste je huisarts even bellen. Beterschap verder.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:15 schreef RipCity het volgende:
Wat een onzin bij Jinek.
Ik kom ook uit corona gebied en ben nu verkouden en keelpijn en alles maar ga echt niet een huisarts bellen. Je gaat toch niet bij een verkoudheid meteen naar een dokter? Of doen oudere Hollanders dat wel telkens?! Wat kan die man er aan doen behalve zeggen: wacht maar af.. dus vraag me af hoeveel mensen wel gewoon rondlopen dan zonder dat het ontdekt wordt.
Of als je corona hebt merk je het verschil wel tussen normale verkoudheid en corona?
Arts kan een test doen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:15 schreef RipCity het volgende:
Wat een onzin bij Jinek.
Ik kom ook uit corona gebied en ben nu verkouden en keelpijn en alles maar ga echt niet een huisarts bellen. Je gaat toch niet bij een verkoudheid meteen naar een dokter? Of doen oudere Hollanders dat wel telkens?! Wat kan die man er aan doen behalve zeggen: wacht maar af.. dus vraag me af hoeveel mensen wel gewoon rondlopen dan zonder dat het ontdekt wordt.
Of als je corona hebt merk je het verschil wel tussen normale verkoudheid en corona?
op zich zou hij kunnen zeggen dat als je én uit coronagebied komt én klachten hebt je te laten testen?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:15 schreef RipCity het volgende:
Wat een onzin bij Jinek.
Ik kom ook uit corona gebied (shanghai/thailand/ph) en ben nu verkouden en keelpijn en alles maar ga echt niet een huisarts bellen. Je gaat toch niet bij een verkoudheid meteen naar een dokter? Of doen oudere Hollanders dat wel telkens?! Wat kan die man er aan doen behalve zeggen: wacht maar af.. dus vraag me af hoeveel mensen wel gewoon rondlopen dan zonder dat het ontdekt wordt.
Maak daar gerust vele iemanden van, maar voor hem tig anderen die er onjuist voorgelicht door onze prutsautoriteiten net zo instaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:16 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Arts kan een test doen.
Jij hebt misschien weinig last, maar je kan iemand besmetten die wel veel last krijgt.
Kan, hoeft nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:15 schreef RipCity het volgende:
Je zou je op je minst kunnen laten checken, ook voor je omgevingquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:15 schreef RipCity het volgende:
Wat een onzin bij Jinek.
Ik kom ook uit corona gebied (shanghai/thailand/ph) en ben nu verkouden en keelpijn en alles maar ga echt niet een huisarts bellen. Je gaat toch niet bij een verkoudheid meteen naar een dokter? Of doen oudere Hollanders dat wel telkens?! Wat kan die man er aan doen behalve zeggen: wacht maar af.. dus vraag me af hoeveel mensen wel gewoon rondlopen dan zonder dat het ontdekt wordt.
Nou ja, als je net uit 'gevaarlijk' gebied komt én bepaalde klachten hebt die we normaal vooral toekennen aan een verkoudheid of een griepje, is het simpelweg vrij dom (en behoorlijk asociaal) om niet even te bellen. Daar hoef je niet oud voor te zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:15 schreef RipCity het volgende:
Wat een onzin bij Jinek.
Boomers gonna boomquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:17 schreef Sfancta het volgende:
MOchten we overleven, staat deze shit in de geschiedenisboeken voor een latere generaties
de meeste mensen weten niet wat het is, lezen alleen feesbook enzoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou je op je minst kunnen laten checken, ook voor je omgeving
Nou dat kan dus niet. Die gaat de GGD echt niet zo ver krijgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou je op je minst kunnen laten checken, ook voor je omgeving
Flippie kan daarover mee praten, geen test voor hemquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou dat kan dus niet. Die gaat de GGD echt niet zo ver krijgen.
De EU leeft op geld, niet op samenwerkingquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:19 schreef Revanches het volgende:
Jinek stelde ook de vraag waarom we geen gezamenlijk voeren als Eu- lidstaten. Kwam ook weer zo'n vaag antwoord op.
De EU is er niet voor de bevolking maar het grootbedrijf.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:19 schreef Revanches het volgende:
Jinek stelde ook de vraag waarom we geen gezamenlijk voeren als Eu- lidstaten. Kwam ook weer zo'n vaag antwoord op.
Als jij je dokter belt met deze info qua klachten en waar je bent geweest, zou hij geen knip voor de neus waard zijn als huisarts als hij je niet laat testenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:19 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Nou dat kan dus niet. Die gaat de GGD echt niet zo ver krijgen.
dat is wel de beste oplossing om als EU maatregelen te nemen, dat virus kent geen grenzen. waarvoor zijn we anders EU?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:19 schreef Revanches het volgende:
Gast... heb je koorts? Hoesten?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 23:15 schreef RipCity het volgende:
Wat een onzin bij Jinek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |